Volkswagen dává sbohem benzínu i čerpacím stanicím

auto Volkswagen e-Golf televizní reklama

Koncern Volkswagen se vrhá do elektromobility s novými modely Volkswagen e-Up! a Volkswagen e-Golf. Televizní reklama na elektrický Golf je pojata překvapivě vtipně jakožto loučení s čerpacími stanicemi. Podívejte se sami.

Nová televizní reklama na elektromobil Volkswagen e-Golf není možná úplně originální, ale přesto je precizní a skvěle načasovaná
foto: Volkswagen/YouTube

Německé televize jsou v posledních dnech plné reklam na nová elektrická auta. Nedávno jsme představili povedenou reklamu na BMW i8. V  si zase dost dobře pohráli s reklamou/promo videem na plug-in hybridy Ford.

Volkswagen



11 komentářů u “Volkswagen dává sbohem benzínu i čerpacím stanicím”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Nejenom že mastodontní
    Nejenom že mastodontní automobilky neumí elektromobil postavit aby měl alespoň trochu přesvědčivé parametr, oni ho ani neumí prodat. Používají marketigové triky – sugestivní reklamu, jak jsou zvyklé. Ale to jim na přesvědčení veřejnosti k přechodu na pro ně neznámou a podezřelou technologii nestačí. Oni přeci musí rozptýlit zásadní obavu většiny a to je malý dojezd. Kdyby za peníze namísto drahé televizní reklamy postavili síť dobíjecích stanic aby zákazníci dojeli po celém Německu, tak jim to prodá více aut než tento klip. Přitom v malém Německu je je to pár stanic, ale PR dopad takového projektu je obrovský. To opravdu zdravý rozum funguje jenom v Tesle?


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Ta reklama není trapná,
          Ta reklama není trapná, ona míří na lidi co chtějí být nezávislí, takoví lidé často investují dost času k tomu aby dosáhli velké samostatnosti a nezávislosti , vystudují atraktivní obor berou nadprůměrnou výplatu a  o to právě jde el. mobily jsou drahé nemá smysl dělat reklamu pro průměrného spotřebitele, který si bude muset na svůj el. mobil počkat ještě 20 let.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        No dobíjet doma
        No dobíjet doma elektromobil nebude tak jednoduché. Jak to má řešit člověk z činžovního domu ve velkém městě, který nevlastní garáž??

Napsat komentář