Nový Renault Zoe – dojezd 300 km

Renualt Zoe už dnes patří mezi nejprodávanější elektromobily v Evropě. Renault celkem prodal už 68 400 plně elektrických aut

Světové automobilky se připravují na příchod elektromobilů s dojezdem kolem 300 km. Tesla chystá Model III, Chevrolet ukázal koncept Bolt, Nissan připravuje Leaf. A pozadu nezůstává ani Renault s úspěšným modelem .

Renualt Zoe už dnes patří mezi nejprodávanější elektromobily v Evropě. Renault celkem prodal už 68 400 plně elektrických aut.
foto: Renault

Ještě před měsícem jsme psali, že nový Renault Zoe by mohl nabídnout 230 km dojezdu. Tehdy ale byla myšlena pouze „updatovaná“ verze současné generace, která by se mohla objevit už letos.

Podle magazínu Les Echos však Renault už chystá druhou generaci, která pochopitelně bude konkurovat ostatním elektromobilům na trhu. Druhá generace elektromobilu Renault Zoe má přijít v roce 2017, spolu s novou generací Nissan Leaf. Obě nabídnou dojezd kolem 300 km.

V článku je citován Beatrice Foucher, šéf vývoje elektromobilů Renaultu, s tím, že cílem je reálný dojezd 300 km a 400 km podle NEDC.



24 komentářů u “Nový Renault Zoe – dojezd 300 km”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Kráska ZOE , ať jezdí!
    Kráska ZOE , ať jezdí! 🙂
    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tohle si koupí jako druhé
    Tohle si koupí jako druhé auto ale pak zjistí že tím prvním nechce nikdo jezdit.

    1. Ano, mohu z vlastní
      Ano, mohu z vlastní rodinné zkušenosti po 10 měsících a skoro 14 tis. km s Peugeotem Ion potvrdit. A nejen my se ženou. Ale i děti se ptají, proč nejedeme Pežikem (takové dostal jméno), ale Berlingem. On totiž přes 100 km v zimě Jeseníky z nížiny na 1.000 metrů nad mořem nedá, navíc do něj nenarveme 4 páry lyží, lyžáků a věcí na 3 dny na horách. Ale taková Kia Soul EV, kdyby neměla papírově jen směšných 50 km navíc oproti onomu Ionu, by to nákladově a rozměrově určitě dala.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            jako přirovnáni, bych
            jako přirovnáni, bych zmínil vývoj v mobilní komunikaci,od r. 1997 -kdy už byl tel dostupný po dnešek se technika a cena změnila velmi výrazně,pevné linky a tel. budky zmizely atd. s elektromobilitou to bude stejné za 10-15 let budou smraďoši možná už jen drahé hračky a el.mobil standardem

  3. Takže už jen dnes jsou
    Takže už jen dnes jsou známé minimálně 3 auta za „lidovou“ cenu, která by měla v době uvedení Modelu 3 mít podobný dojezd. I když Model 3 bude jistě větší než Zoe, přesto se bude Tesla pohybovat v mnohem konkurenčnějším prostředí než dnes.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Jediny rozhodujuci faktor je
      Jediny rozhodujuci faktor je nizka cena. ZOE taky priestor mat nebude, lebo si baterie sam nevyraba.

            1. Kolik ted stoji Zoe vcetne
              Kolik ted stoji Zoe vcetne baterek? pochybuji ze 500k. Spis nekde kolem 700k. Takze pokud nesnizi cenu o 200k tak se pod tech 500k, ktere zminoval Jarda, fakt nedostanou. A castecny leasing auta ve forme splatek za baterii rozhodne nedela auto levnejsim. Dostupnejsim mozna, ale ne levnejsim.

Napsat komentář