TOP 5 bouraček elektrických závodů Formula E

auto Formule E závody elektrických formulí

První ročník šampionátu elektrických formulí neboli Formula E se přesunul na americký dvojkotinent. V polovině března se pojede závod v Miami, o dva týdny později pak v Long Beach. Mezitím tu máme přehled pěti nejzajímavějších bouraček.

Závody elektrických formulí Formula E nabízejí futuristickou obdobu Formule 1
foto: Formula E

Dosud nejvážněší nehoda závodů elektrických formulí Formula E se udála hned v jubilejním prvním závodě v Pekingu 13. září 2014. Tehdy Nicka Heidfeld zkoušel předjet Alain Prost, který se ale nedal a Heidfeldova formule nakonec skončila ve vzduchu, resp. zábranách.

Pro zajímavost ještě přikládáme pět nejzajímavějších předjetí ze všech dosavadních závodů Formule E.

Formula E



6 komentářů u “TOP 5 bouraček elektrických závodů Formula E”


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No tak je to v podstate 0
      No tak je to v podstate 0 rocnik, tak rozbehnout takovy podnik je v podstate polozazrak. Vsak se podivejte treba na Darpa Robotic challenge jaky udelali obrovsky kus prace za jediny rocnik. Za nekolik let budou vykony eFormule uplne jinde.

    2. Navíc si musíte uvědomit,
      Navíc si musíte uvědomit, že výkon elektromotoru 150kW podle mne odpovídá spalováku tak o výkonu 200-250kW. Což je tak polovina až 1/3 současných spalovacích verzí F1. Jak tu psal níže, toto je první ročník. Druhý bude u rčitě o jiných výkonech.

    3. U spalovacích motorů je
      U spalovacích motorů je udávaný výkon výkonem špičkovým (víc už z něj prostě nedostaneme), zato u elektromotorů se udává tzv. výkon stálý, tedy ten, se kterým může elektromotor pracovat po dlouhou dobu. Špičkově (tedy hlavně při akceleraci) však může být výkon zvýšen a to klidně třeba na dvojnásobek.

Napsat komentář