Trend Park na Amperu ukázal největší flotilu elektromobilů v ČR

auto elektromobil Ford Focus Electric TrendPark Amper 2015

Na největším českém elektrotechnickém veletrhu Amper, který se konal od 24. do 27. března v Brně, byla letos elektromobilita jedním z nejžhavějších témat. Svou flotilu čítající celkem sedm vozů zde předvedla i zlínská společnost Trend Park, která se tématu elektromobility dlouhodobě věnuje.

Elektromobil Ford Focus Electric byl jedním z těch, které společnost Trend Park na veletrhu Amper 2015 vystavovala
foto: Hybrid.cz

TISKOVÁ ZPRÁVA

Zástupci zlínské společnosti na veletrhu ukázali i několik elektromobilů, které se v české republice zatím vyskytují velmi zřídka. Jedním z nich byl i elektrický Mercedes Benz třídy B Electric Drive, který návštěvníky uchvátil nejen svým elektrickým motorem, ale také atraktivním designem.

Dalšími novinkami byly americký elektromobil Ford Focus Electric či , které jsou u nás rovněž velkými raritami. Všechny tyto vozy bude v nejbližší době možné zapůjčit právě u zlínské společnosti.

Návštěvníky ovšem nejvíce zaujala královna mezi elektromobily Tesla Model S, kterou Trend Park na veletrh přivezl hned ve dvou exemplářích. U obou Tesel se doslova dveře netrhly a na posazení dovnitř se stály fronty.

Kromě Trend Parku na veletrhu své e-NV200 představila i automobilka . Velkým lákadlem byla také přestavěná na elektromobil, která se na výstavní ploše rovněž představila.

auto elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED flotila TrendPark veletrh Amper 2015

Elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED na veletrhu Amper 2015
foto: Hybrid.cz

SLEDUJTE TAKÉ: DALŠÍ FOTKY NA NAŠEM FACEBOOKU

Tématu elektromobility byl věnován i první konferenční den veletrhu. Aktuálnost tématu dokládal plný sál, ve kterém se mačkalo asi 200 účastníků konference. Přednášející z největších českých energetických společností mluvili o plánovaném rozšiřování a hlavně .

To by velmi usnadnilo prosazení elektromobilů do běžného provozu. Z jejich přednášek vyplynulo, že o rozšiřování této sítě mají zájem a že větší množství nabíjecích stanic u českých a moravských silnic je jen otázkou času.

Dalším tématem konference bylo i propojení elektromobility a , kdy byl představen koncept elektromobilu jako zásobárny přebytečné energie vytvořené domácí solární energetickou soustavou. To je ovšem stále ještě hudba budoucnosti.

tisková zpráva



19 komentářů u “Trend Park na Amperu ukázal největší flotilu elektromobilů v ČR”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak se dívám že tady zase
    Tak se dívám že tady zase zacal uradovat nějakej rozkolník
    ( podle toho jakse tady mnozi trapne hadky)


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    „Dalším tématem
    „Dalším tématem konference bylo i propojení elektromobility a fotovoltaiky, kdy byl představen koncept elektromobilu jako zásobárny přebytečné energie.“
    Na konferenci buď vymýšleli, jak to udělat, aby slunce svítilo v noci, aby se ve dne dalo s autem jezdit.
    Nebo, jak přesvědčit lidi, aby ve dne spali a v noci pracovali, aby se jim mezitím mohly nabíjet auta.

    1. Jde o to, ve zkratce, že
      Jde o to, ve zkratce, že většina aut stojí neustále na parkovišti. Pokud jím jen vozíte děti do školy a jezdíte do práce, kde pak makáte ve fabrice nebo sedíte v kanclu, tak přes noc stojí doma a přes den před fabrikou. Popojíždí v minimu sem a tam 2x denně. Ve zbylém čase, připojeno k chytré síti a mít ten řídící SW, může sloužit jako zásobárna elektřiny. Obousměrně. Můj Peugeot Ion to sice neumí, ale dobíjím ho běžně před kanceláří i přes den při parkování. To si bere elektřinu z FVE na střechách okolních budov, ze samonatáčecí FVE opodál a z větrné elektrárny mezi budovami. Tedy dobíjím a spotřebovávám přebytky nejen v noci, kdy jede dobíjení na noční proud. Takže tady máte kvazi příklad, že to funguje už nyní, jen neřízeně.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak nějak jsem se vyskytl
    Tak nějak jsem se vyskytl na tomto veletrhu a procházel jsem i kolem těchto vystavovatelů.

    měli tam mimo jiné 2 Tesly(model S) a hned vedle bylo BMW i8.

    musel jsem si vyfotit jednu věc.
    Kolem Modelu S byl houf lidí a to BMW tam stálo osamocené jak kůl v plotě. O čem to vypovídá nevím, ale přišlo mě to zajímavé.

    možná to bude tím, že lidi chtějí prostě normální auto na elektriku a ne ty designové excentry typu i3, i8, leaf atd…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        BMW i8 bude finančně
        BMW i8 bude finančně náročné na provoz asi podobně jako jiné sportovní vozy. To nelze srovnávat s Teslou, která je na pořízení sice drahá, ale potom vhodná pro každodenní celoroční provoz s možností nabíjet zdarma…


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Dovolim si nesouhlasit s
          Dovolim si nesouhlasit s tím že model S je drahý.
          Kolik stojí podobně výkonné Audi, bmw nebo mercedes?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      to říkám furt, i8 je
      to říkám furt, i8 je přepal krám aby se neřeklo že bmw nedělá elektromobily, do praktickýho života naprosto kničemu 😉

Napsat komentář