ČEZ nabízí dobíjecí kabely pro elektromobily

čez na webu nabízí nabíjecí kabely pro elektromobily

ČEZ rozšiřuje své služby o nabídku široké škály dobíjecích kabelů pro elektrická auta. Ta je součástí internetových stránek projektu Elektromobilita ČEZ.

Na webu www.elektromobilita.cz prodává nabíjecí kabely
foto: ČEZ

TISKOVÁ ZPRÁVA

Máte elektromobil nebo uvažujete o jeho koupi a chtěli byste jej pohodlně a bezpečně dobíjet na vašich cestách i doma? Projekt Elektromobilita ČEZ přichází aktuálně s řešením v podobě zprostředkování prodeje dobíjecích kabelů – na webu www.elektromobilita.cz.

„Počet veřejných dobíjecích stanic v České republice neustále roste, stejně jako poptávka po pohodlném dobíjení na cestách nebo v domácnostech a ve firmách. V našem e-shopu proto přinášíme jak přehlednou nabídku tzv. wallboxů tak nově i kabelů pro dobíjení,“ přibližuje detaily nové služby Tomáš Chmelík, manažer útvaru čisté technologie ČEZ.

Nová služba, která bude průběžně rozšiřována, přináší přehled a nabídku standardizovaných, profesionálních kabelů pro dobíjení všech prodávaných elektromobilů.

Ceny uváděné na internetu zahrnují i doručení na adresu zákazníka kdekoli po České republice. Kabely jsou homologovány pro dobíjení elektromobilů a mají k tomu plně uzpůsobené veškeré parametry, zejména kvalitu a životnost.

Samotný výběr a nákup je na stránkách www.elektromobilita.cz velice intuitivní a snadnou záležitostí. Zájemce vyplní na stránkách několik základních informací a konfigurátor mu vybere konkrétní kabel, který je kompatibilní s jeho elektromobilem.

Pokud dojde k potvrzení objednávky, příslušná partnerská firma se se zákazníkem spojí a domluví detaily a termín předání.

tisková zpráva



31 komentářů u “ČEZ nabízí dobíjecí kabely pro elektromobily”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Koko.i z Cezu by je měli
    Koko.i z Cezu by je měli davat zdarma… mají penez jako srac..a chteji stále vic, podpora elmobility jako prase…


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ty oranžové
    Ty oranžové prodlužovačky jsou jen pro vnitřní použití. Venku na sluníčku se rychle rozpadají.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    uzasne, takze kabely co
    uzasne, takze kabely co jinde koupim za 1-2 tisice u CEZ koupime v oranzove za 12-16 tisic 😀

    tak ted jen doufat ze pokud si nekdo tyhle extremne predrazene kabely nekdo koupi, tak ze z toho co to vydela CEZ se postavi nejake dlasi rychlonabijecky….. ale spise se z toho sotva zaplati odmena tomu kdo tohle vymyslel a v CEZ protlacil

    jak smutne


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      tak úspěšné hledání
      tak úspěšné hledání takového kabelu za 1-2 tisíce 🙂

      CEZ určitě bude žít z toho, že kabel předraží o stovky procent, to je přece nesmysl. naopak, kabely by měl rozdávat za minimální zisky, protože to hlavní co chce je, aby tu jezdily mraky elektromobilů a dobíjely na jejich stanicích…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        prozatim to tak teda
        prozatim to tak teda nevypada ze by CEZ chtel aby lidi nabijeli na jeho stanicich, ta hrstka co jsou docela casto nefunguje 🙁

        jinak ano cenu jsem krapet podhodnotil, i tak je ale ta kabelaz od CEZ 2-3x drazsi nez kdekoliv jinde, kuprikladu na eskutr.cz a dalsich shopechkde maji kabely pro elektromobily a nejdrazsi je tam za 7 tisic vcetne elektroniky, prumerne cena je tam 2-5 tisic podle delek a koncovek

        a bohuzel ano, i v CEZ pracuji lide kteri vidi zisk uplne ve vsem a bohuzel obcas maji tu moc rozhodovat i o takovichto vecech, kabely za 12-16 tisic jsou vysmech elektromobilite a ta hodnota navic 100% nepujde na vrub kvality tech kabelu oproti jinym od jinych „vyrobcu“ respektive EOM prodejcu jako je CEZ


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      tyjo to je dlouhy odkaz že
      tyjo to je dlouhy odkaz že se neda ani zkopirovat!! už by se tu mělo stim neco udelat !! aby se odkazy dali vpohodě a vklidu jako na AUTO.CZ !!


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tady je vidět, jak se na
    Tady je vidět, jak se na věcech, co jsou „in“ dají vytřískat prachy.
    Kabel za 16 a víc tisíc. Jestli je to kabel 3×4 za 35 kč/m x 5m plus dvě zásuvky, když to přeženu za 200,-.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      jj klasický PR a ještě
      jj klasický PR a ještě ktomu machry prý „Ceny uváděné na internetu zahrnují i doručení na adresu zákazníka kdekoli po České republice“ kdy dnešní mílion přepravek za 120 kaček doručenka po čřr standart, hošíííí doprej napal :DD K smíchu!!


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        a samozřejmě bez odkazu na
        a samozřejmě bez odkazu na kabely, to si čtenář musí vygůglit sám, to je logika, ještě že nám strejda Gůgl slouží… Když už reklama tak POŘÁDNĚ!!

        elektromobilita.cz/cs/domaci-dobijeni.html


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Nieje to az taky obycajny
      Nieje to az taky obycajny kabel.
      Je tu enektronika na nadstavenie nabijacieho prudu.
      Samozrejme tie ceny su premrstene.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        TAK TENHLE TO JE
        TAK TENHLE TO JE RACHOT!!

        elektromobilita.cz/edee/content/pubutf/em4/cs/domaci-dobijeni/49.html

        :DDDDDDDDDDDDDDD


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Faktická – elektronika je
        Faktická – elektronika je jen v některých, např. Mennekes na YAZAKI má v sobě jen jeden odpor v ceně 2 Kč, který specifikuje maximální proud kabelem. Ale ty ceny jsou doopravdy „kvalitní“.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Zrovna ten slabý kabel je
            Zrovna ten slabý kabel je nejmenší problém, u YAZAKI je jen jedna fáze, t.j. potřebujete 4 dráty a že bude ten 4 zbytečně silný snad ani tak vadit nebude :-). Větší problém je sehnat konektory, BTW pokud by někdo věděl, kde koupit Mennekes samici na 32A, tak napište :-).


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Tady nejde o to, aby si to
                  Tady nejde o to, aby si to někdo basltil na koleně, ale aby neviditelná ruka trhu vytvořila firmu,která to bude vyrábět ve stejné kvalitě za 15OO,-.

                2. Dohledejte si, kolik stojí
                  Dohledejte si, kolik stojí „blbá“ prodlužovačka na 32A a zjistíte, že za 1.500,- to nevyjde. Kabel na daný proud MUSÍ mít nějaký minimální průřez, to je určitá váha v mědi a tomu se nevyhnete. Koncovky taky budou dražší (prodá se jich méně). U kabelů do zásuvky musíte navíc mít nějakou elektroniku a stykač na příslušný proud. To ale nic nemění na tom, že ceny u ČEZu jsou drasticky vyšší než by být měly.

                1. Když si koupíte nissana,
                  Když si koupíte nissana, dostanete k němu od výrobce kabel, kterým lze nabíjet z běžné domácí zásuvky proudem 10A. Při napětí 230V je to výkon 2300 W. Do plna tedy budete nabíjet cca 10hodin, což není problém pro noční dobíjení v garáži. Dále máte v autě konektor CHAdeMO pro nabíjení na veřejných rychlo-nabíječkách. Kabel je vždy u rychlo-nabíječky. Pokud chcete ale využít na cestě nějakého wall-boxu, či pomalé veřejné nabíjecí stanice je dobré si pořídit kabel s koncovkou typ2 tzv. mennekes. A to podle toho jakou máte palubní nabíječku na 16A, nebo na 32A. Potom jste schopen i na pomalé nabíječce nabít za cca 6, resp za cca 3 hodiny. Pokud o koupi auta právě uvažujete, doporučuju určitě pořídit silnější nabíječku.

                2. A ještě bych ePavla
                  A ještě bych ePavla polopaticky doplnil, že silnější nabíječkou myslel silnější palubní nabíječku. Tedy zařízení, které má Leaf v kufru vedle motoru. Normálně se dodává s 3,6 kW, za příplatek 6,6 kW.
                  Takže baterku o kapacitě 24 kWh z 0% na 100% normálně nabíjíte z běžné domácí zásuvky k autu dodaným kabelem 2,2 kW zhruba 10 hodin, bez ohledu na sílu palubní nabíječky. Tak slabý je proto, aby nevyhazoval pojistky, kdysi se dodávaly silnější, ale pak s tím byly problémy. Ne všude jsou zásuvky jištěny 16A, což se vyžaduje třeba v bytech jen u myček nebo praček.
                  Silnějším kabelem 3,6 kW nabijete zhruba 7 hodin, bez ohledu na sílu palubní nabíječky. Pro silnější palubní nabíječku 6,6 kW použijete ještě silnější kabel a buď zásuvku Mennekes na veřejných nabíječkách nebo červený průmyslový pětikolík, který má u nás standardně většina rodinných domků (třeba pro cirkulárku).
                  Hezky to má na svém webu popsáno pan Tinka i s obrázky co se stane, když si přikoupíte koupíte silnější kabel 16A 230V k slabší palubní nabíječce vozu nebo silnější kabel 32A 400V k silnější palubní nabíječce vozu http://www.evselect.eu/information.php?info_id=12.
                  Já to vysvětluji tak, že máte sud s vodou (elektřina v zásuvce nebo nabíjecím stojanu), hadici (kabel mezi vozem a nádrží) a díru do auta. Kolik a jak rychle proteče vody ze sudu do auta záleží na objemu sudu, průměru hadice a průměru díry do auta. Takže pokud zastavíte u rychlonabíječky CHAdeMO, zjistíte, že z té obrovské krabice (sudu), teče elektřina brutálně tlustým kabelem (hadice) do té obrovské zásuvky v autě (díra do vozu) zatraceně rychle a nabíjí z 0% na 80% do 30 minut. Tedy pokud je v pořádku a pouští necelých 50 kWh, jak má.


                3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Asi bych doporučil ten
                  Asi bych doporučil ten stávající standardní kábl na 10A nahradit „řiditelným“ káblem, který má v sobě elektroniku(generuje PWM pilotní pulzy) a možnost nastavit, jakým proudem se bude nabíjet. To se hodí zvlášt u silnější palubní nabíječky, která zvládne až 32A. Pak lze na rukojeti kabelu nastavit proud jakým se bude nabíjet(tedy co jistič a další zatížení na dotyčné fázi dovolí).
                  A když už má člověk tenhle, tak asi není ani od věci mít redukci z 3kolíku na tento kábl, aby se dalo nabíjet z 3f zásuvek.

Napsat komentář