Nissan představil sdílené vlastnictví aut

auto Nissan Micra sdílené vlastnictví aut

Výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v Lisabonu novou službu Nissan Intelligent Get & Go Micra. Zákazníci sdílejí vlastnictví prostřednictvím finančního podílu na novém vozu.

Koncepce sdílení vozů se 100% digitálním pojetím, přístupem z chytrého telefonu a geolokalizací vozů.
foto: Nissan

Nissan oznámil novou průkopnickou službu sdílení vozů, poprvé plně založenou na digitálním přístupu, která zcela promění odvětví tradičního sdílení vozů.

Služba Nissan Intelligent Get & Go Micra, kterou předseda a výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v portugalském Lisabonu, poskytne lidem možnost spoluvlastnit zcela nový Nissan Micra.

Jádrem tohoto plánu jsou sociální sítě, neboť Nissan dokáže spárováním profilů zákazníků vytvářet komunity sdílení vozů nové generace v plně digitálním pojetí.

Služba bude spuštěna zpočátku pro okolí Paříže ke konci letošního roku a na silnicích by se pak vozy měly objevit do dubna 2017.

Tato služba, založená na unikátním algoritmu využívajícím sociální profily a technologii geolokalizace, spáruje vlastníky se vzájemně se doplňujícími potřebami jízdy a vytvoří 100% digitální komunitu spoluvlastníků. S na míru přizpůsobenou měsíční fakturací podle využívání vozu nebudou členy čekat žádná překvapení.

Carlos Ghosn při představení služby uvedl: „Nyní vstupujeme do budoucnosti, kdy používání vozů může být flexibilnější, společenské a sdílené. V Nissanu jsme průkopníky nových cest, které řidičům přinesou výhody svobody a finančních přínosů spoluvlastnictví vozů. Pro spuštění tohoto programu si nelze vybrat lepší vůz, než je zbrusu nový model Micra ztělesňující vizi Inteligentní mobility společnosti Nissan.”

Tato nová služba vychází z vize Inteligentní mobility společnosti Nissan, která určuje rámec toho, jak mají být automobily poháněny a ovládány a jaké bude jejich místo ve společnosti.

To vše, aniž by byla jakkoli opomenuta snaha zprostředkovat řidičům větší potěšení z jízdy. Vzhledem k rozmachu modelu sdílené ekonomiky zahrnujícího vše, od automobilů, přes potraviny, až po domácnosti, je dnešní oznámení dalším krokem k realizaci tohoto cíle Inteligentní mobility.

Služba NISSAN INTELLIGENT GET & GO MICRA využívá nový Nissan Micra Acenta 0.9 MT s audiosystémem Bose Personal Audio (uvedeném zde poprvé na světě) a bude zahrnovat pojištění, servis, přístup k internetovému párovacímu nástroji, aplikaci pro chytré telefony a palubní technologie. Komunity se budou muset zavázat k maximálnímu ročnímu nájezdu 15 000 km.

tisková zpráva



23 komentářů u “Nissan představil sdílené vlastnictví aut”


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        tupí lidé nedokážou
        tupí lidé nedokážou pochopit i luxus či další technologie, tak upřímnou soustrast s nízkým prahem chápání 🙂


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      taky parodie, za takovou
      taky parodie, za takovou cenu si lidi raději připlatí M3, nebo fosil za mnohem nižší cenu s lepší výbavou
      hlavně, že na to budou dotace, aby na tom fosilní teroristi ještě vydělali


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jediný big přínos u sebe
    Jediný big přínos u sebe vidím jako levnější alternativu při cestách po Evropě kdy na potřebuju odvoz z Letiště a mít auto na 3-7dní klidně s delšíma přestávkama. Ale furt nevíme cenu na kolik by to vyšlo aby to bylo o dost levnější než normální půjčovné.

  2. Na mieste Nissanu by som to
    Na mieste Nissanu by som to pojal ako požičovňu.
    Po podpísaní zmluvy zobrazí klient dostupné autá v okolí, k nejakému príde, odomkne si appkou, dostane sa kam potrebuje, zamkne appkou a Nissan si naúčtuje kilometre/hodiny.
    Obmedzenie na 15 000 km je divné. Malo by im predsa ísť o čo najväčšie používanie áut a tým aj čo najčastejšiu obmenu vozového parku.

  3. Dovedu si představit, že
    Dovedu si představit, že toto bude fungovat v masivním měřítku. Nevěřím, že bude fungovat nějaké adresní sdílení s několika rodinami. I když se třeba potřeby těch rodin budou doplňovat, bude to problém a bude to skřípat. Naopak carsharing v masovém pojetí je už něco trochu jiného. Představte so třeba carsharing půlky Prahy… To by bylo teprve to správné ořechové.

    1. Porad mi uplne neni jasne,
      Porad mi uplne neni jasne, jak by to sdileni realne fungovalo. Rano lidi (potencialni zakaznici sharingu) bud (brzy rano) jedou z Prahy do ruznych skladovych a prumyslovych center kolem mesta (kolem kterych zase skoro nikdo nebydli) a nebo o neco pozdeji zase z „lezatych panelaku“ do Prahy do office center. Takze neni moc misto, kde by si ta auta predali. To same odpoledne, navic auta by byla na „spatnem konci trasy“.

      To same potencialne pro manzelky navazejici deti do skol/skolek – taky ta auta potrebuji vsechny plus minus ve stejny cas.

      Ale treba neco prehlizim…


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          To už existuje dneska.
          To už existuje dneska. Odveze to asi 50 lidí a říká se tomu autobus. Pak je ještě jedna varianta, luxusní, pro 3-4 lidi. Nazýváme to taxík.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            No jo, jenže v buse
            No jo, jenže v buse platíš řidiče a odbory a v taxále drbana co Tě chce jen okrást. Tohle by mělo být po zajetí levnější a přes apku i flexibilnější (jinými slovy bude to drahé jako prase).


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Jo Leaf s 40kW by to už
      Jo Leaf s 40kW by to už chtělo a tyhle blbosti ať nechaj Tesle co to se Summonem dotáhne do konce:).

Napsat komentář