Nový Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017: více dojezdu i rychlejší nabíjení

auto Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017

Jedno z nejprodávanějších aut do zásuvky za rok 2016 se dočká faceliftu. Mitsubishi Outlander PHEV ve verzi pro rok 2017 získává o fous vyšší dojezd, lepší zrychlení a rychlejší dobíjení.

Superúspěšné SUV do zásuvky, to je Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV patří k nejlépe prodávaným autům do zásuvky v Evropě. Byl například nejprodávanějším autem roku 2016 v Norsku. Už v květnu 2016 dosáhly prodeje 100 000 kusů.

Do roku 2017 vstupuje Outlander PHEV s mírně zvýšeným dojezdem čistě na elektřinu z 12kWh baterie – na 53 km. Zlepšilo se i zrychlení 0-100 km/h na 11 sekund, zrychlilo nabíjení CHAdeMO a přibyly bezpečnostní asistenti (např. detekce chodců). Auto může táhnout ve vleku až 1500 kg.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Přibyl také mód EV Priority, který donutí auto jezdit pouze na elektřinu. Zajímavou novinkou jsou dále i pádla pod volantem, kterými si můžete upravovat sílu regenerativního brzdění (rekuperace). Ta se nám velmi osvědčila u elektromobilu Hyundai Ioniq Electric. V Británii začne cena novinky na v přepočtu 1,1 milionu korun.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi
tisková zpráva



25 komentářů u “Nový Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017: více dojezdu i rychlejší nabíjení”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Pani v Trencine si proste
    Pani v Trencine si proste koupila asi auto, na ktere ma penize. Tak ji to nezavidte a pochopte, ze nechtela ani iONa ani twizzy. Spise budte radi, ze zkousi jezdit elektricky a nemusite hned vsechno kritizovat, jak je vasim oblibenym zvykem. Spousta lidi jezdi uplne zbytecne ruznymi auty, o tom zadna. Co treba zavest diskuzi na tema, proc nekteri lide jezdi po meste Hummery se spotrebou mezi 25 – 30 litry benzinu ??? Nekolik takovych znam a prijde mi to naprosto iracionalni. Ego je jedna vec, rozum druha a ekologie treti…

    1. Pádla pod volantem má i
      Pádla pod volantem má i Smart. Ze zkoušených EV je to opravdu to nejlepší. Pádla se dají ovládat i malíčky (klikám vpravo – zvyšuji účinnost rekuperace, klikám vlevo – snižuji až do úplného plachtění). (Viz článek: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%2002.pdf); (a fota: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%20-%20foto.pdf)


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Souhlasím. Také jsem s i3
          Souhlasím. Také jsem s i3 tak jezdil, protože sahat pravou rukou před volant a zapínat plachtění – na to prostě i3 není stavěná. Je to fakt jen o té noze – vycitovat.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    výhody?
    pani v Trenčíne

    výhody?

    pani v Trenčíne dochádza DENNE 35km do práce.
    Tankovala za celý rok jediný krát !!!!

    Tvrdenia že sa jej investícia nevráti si nechajte, lebo keby nekúpila toto, tak si kúpi ešte drahšie BMW bez plug-inu.

    Šetrí PHM, šetrí naše pľúca, pomáha zmeniť svet k lepšiemu 🙂


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      V Trenčíně ta paní tahá
      V Trenčíně ta paní tahá s sebou zbytečnou hromadu kovu těžkou dvě tuny. Jestliže tankovala jednou za rok, pak to mělo jistě smysl.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Je vidět že nevíš ani
        Je vidět že nevíš ani kolik to auto váží
        tj 1,565-1,610Kg
        Když už pláceš nesmyls tak trochu přemýšlej, nebo si to zjisti.
        Oproti tomu škoda octavia combi 4 kola s nejvýkonějším motorem ( i tak pořád o dost labším než co má outlander) 1,520 Kg.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Ano, nejsou úplně celé
          Ano, nejsou úplně celé dvě tuny, co se týká pohotovostní hmotnosti: 1845 kg.

          A dalších 495 kg je užitečné zatížení.
          2340 kg je tedy nejvyšší provozní hmotnost.

          Neumíš ani hledat, co…?


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Co?
              Jaký vlek?
              Co to má

              Co?
              Jaký vlek?
              Co to má společnýho s hmotností vozidla?
              Vlek je přípojné vozidlo, ty trumpeto.


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Kedysi to tu byvala slusna
                Kedysi to tu byvala slusna gentlemanska diskusia. To sa uz v poslednej dobe takmer nevidi. Prosim Vas pani, skusme sa respektovat a byt k sebe slusnejsi. Prosim.


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  A podle tebe patří vlek do
                  A podle tebe patří vlek do užitečné hmotnosti vozidla?


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Mňa by skôr zaujímalo,
        Mňa by skôr zaujímalo, ako Vás napadol ten Trenčin. To ma celkom pobavilo. Nevolá sa tá pani náhodou Věra Pohlova, 72let a nemá rada tie Internety? 😀

            1. Uff 35km v zimě?? To si
              Uff 35km v zimě?? To si paní co má na auto, co stojí přes milión, nekoupí na dojíždění do práce.
              Twizy v zimě pojede vzdálenost 35km cca 40minut a pokud je mi známo, tak nemá vyhřívané sedačky.
              Venku -13 stupňů a i normálním spalovákem jet pár minut do práce je za trest jak pro auto tak i pro řidiče.


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Méně výkonná,
                  Méně výkonná, levnější varianta:

                  velor-x-trike-na-vlastni-kuzi-nejlevnejsi-auto-v-cr-95551


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  No to je spise totalni
                  No to je spise totalni plecka, tezce za hranou pouzitelnosti….

                3. Moje slova!!!
                  Bral bych

                  Moje slova!!!
                  Bral bych takové něco,jezdím sám a jen 25 km.Problém je,že to mám 1.5 km do kopečka a v zimě je to tak na hraně schopnosti mého Peugeotka 106.Proto by byl problém třeba s Ionkem dojet na místo kde mohu dobíjet a tak uvažuji spíš o hybridu.Cenově je zajímavý Lexus 400,jen je tam zas motor jako s tanku a pidi batérka.Outlander je novinka a tudiš drahý jako Volvo.Toš nemám to lehké,asi budu muset zůstat u LPG.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Těžké vozidlo s ještě
    Těžké vozidlo s ještě další zbytečnou zátěží v podobě 12 kWh energie a dalšími agregáty.
    Výhody?
    Možnost tichého pojezdu v obydlených zónách…

Napsat komentář