Tesla testuje Model 3 70D, jde do Indie a vylepšuje informace o Superchargerech

auto elektromobily Tesla Model S store obchod Walnut Creek

Tesla rozjede zkušební výrobu Modelu 3 ve Fremontu už 20. února. Podle magazínu Electrek.co už teď na silnicích testuje Model 3 70D se 70kWh baterií. Kromě toho se chystá do Indie a vylepšuje palubní systémy.

Obchod Tesla Store v americkém Walnut Creek
foto: Tesla

Elon Musk aktuálně potvrdil, že Model 3 bude mít nejvyšší kapacitu baterie nižší než 100 kWh. Zároveň z dřívějška víme, že nejnižší bude pod 60 kWh. Tesla Model 3 70D tedy zní velice realisticky.

Fakt, že Tesla využívá tuto konfiguraci jako testovací samozřejmě nemusí nutně znamenat, že se pak skutečně v nabídce objeví. Dá se ale čekat, že 70kWh baterie by umožnila autu dojezd kolem 500 km na jedno nabití. Což už dříve Tesla označila jako cíl pro nejvyšší verzi Modelu 3.

Výhodou je i duální pohon dvěma elektromotory, který je ve výsledku šetrnější než pohon pouze jedním motorem. Spolu s aerodynamickým koeficientem 0,21 a nízkou hmotností by se to vše mělo v možnostech dojezdu příznivě odrazit.

Odhalení finální verze Tesla Model 3 se očekává během následujících týdnů a výroba by mohla začít snad už v červnu. Zhruba v té době by Tesla Motors měla oficiálně otevřít první pobočku v Indii.

Elon Musk aktuálně na svém Twitteru k Indii řekl, že „doufá, že se to podaří během letošního léta“. Po Číně by šlo o druhý největší trh co do počtu obyvatel. Nikoliv ale co do kupní síly, pochopitelně, i když i tam stoupá zájem po dražších autech.

A nakonec je potřeba zmínit příjemné vylepšení, které Tesla připravila všem majitelům svých elektromobilů. Mapa na centrálním displeji vozů teď nově ukazuje obsazenost nabíjecích stanic Tesla Supercharger.

Electrek.co



18 komentářů u “Tesla testuje Model 3 70D, jde do Indie a vylepšuje informace o Superchargerech”

    1. No jako to není žádná pldel, protože v Germániji máme
      No jako to není žádná pldel, protože v Germániji máme atomovek na ráně jen 5 ale u Frantíků jich je asi tak 20 a od všech fouká ZÁPADNÍ ATLANTISKÉ PROUDĚNÍ VZDUCHU přímo do ČÉGI a to většinu roku EXPRESS dodávky do 48 hodin ;))

      cez.cz/edee/content/img/o-spolecnosti/cisla-statistiky/je-1920×1080.png


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Vodík se používá na strojovně ke chlazení generátoru (k
        Vodík se používá na strojovně ke chlazení generátoru (k tomuto účelu existuje přímo vodíkové hospodářství). Tento vodík nemá s reaktorem nic společného.

        1. Já byl vůbec rád, že jsem ten článek na tý stránce
          Já byl vůbec rád, že jsem ten článek na tý stránce našel. Očekávat od novinářů přiliš vysokou míru informovanosti je bláhové. Dost možná atomovka ani víc informací nepustila a větrák pro momentální uklidnění médií asi stačí.
          Další atomofka co je taky u moře.


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak jake budou ty kapacity? 55, 70, 85 nebo 50, 70, 90?
    Osobne

    Tak jake budou ty kapacity? 55, 70, 85 nebo 50, 70, 90?
    Osobne tipuju zaklad 50, coz by diky lepsi aerodynamice apod mela stacit na temer stejny dojezd jako ma bolt…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No už s tou 90 by měli problém spíš to vypadá na 50-55
      No už s tou 90 by měli problém spíš to vypadá na 50-55 pak 70 a pak 85 jako vrchol.

      1. Taky si přisadím. Já sázím na 55kWh a 70kWh, kde to ale u
        Taky si přisadím. Já sázím na 55kWh a 70kWh, kde to ale u Tesly nově bude využitelná kapacita. Skutečná bude blízko k 60 a 75kWh. Osobně nevěřím na nic vyššího než právě avizovanou verzi 70D, ale rád se v tomto ohledu zmýlím.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Kapacita je už jasná z nadpisu:
          Vačšia baterka bude

          Kapacita je už jasná z nadpisu:

          Vačšia baterka bude VYUŽITELNÝCH 70kWh, tá menšia VYUŽITELNÝCH 47kWh (má tvoriť 2/3, dva packy miesto troch – to už sa niekde oficialne pisalo).

          Pri spotrebe 13,5kWh/100km je dojazd proklamovaných 348km.

          Teraz už len aby to začali posielať za oceán, bo sa neviem dočkať.
          Mimochodom Bolt s 60kWh baterkou bude mať po dialnici dojazd len malilinko lepsi (cx 0,29 vs 0,21) a následne sa bude dobíjať pomalšie, teda aj na dlhe trasy je Tesla s 47kWh baterkou praktickejšia…..minimalne nasledujucich 5 rokov.

          Volba jasna, nakolko cena bude rovnaka a Tesla je o triedu ci skor dve vacsie auto a ak si doplatite u Bolta za rychlonabijanie, tak je dokonca drahši….to je celkom vtipne. Ina konkurencia zatial nie je.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    OT:
    Renault Zoe by se mel v nejblizsich dnech zacit prodavat

    OT:
    Renault Zoe by se mel v nejblizsich dnech zacit prodavat uz i na Slovensku a cena s baterii ma byt 31.890 EUR. Bez baterie na pronajem 23.990 EUR. Pronajem snad od 49 EUR/mesic. Rozlisujou pronajem pro obcany bez limitu km a pro firmy dle najezd km.

    Az prestane CNB intervenovat, tak je to velmi zajimava cena – cca 800.000 Kc vcetne DPH.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      A to je cena základní verze, nebo té s tou větší
      A to je cena základní verze, nebo té s tou větší baterií?


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        jiz nova s vetsi baterii.
        Rozdil je 2500 EUR nova baterie vs

        jiz nova s vetsi baterii.

        Rozdil je 2500 EUR nova baterie vs stara baterie. Stara je stale v prodeji.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    22.02.2018 – 4Q2017 (100.000 TMS/X + 400.000 TM3 ročně
    22.02.2018 – 4Q2017 (100.000 TMS/X + 400.000 TM3 ročně 😉
    01.07.2017 – začátek produkce TM3
    22.02.2017 – 4Q2016 (očekává se zisk nikoli ztráta 😉

    google.com/finance?q=tsla

    20.02.2017 – předprodukce TM3


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3
      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Napsat komentář