Elektrokolo nebo elektromotorka? Elmoto!

Elmoto HR-2

Německá společnost Elmoto-Cycles představila už před více než půlrokem na veletrhu kol IFMA v Kolíně nad Rýnem svůj skvost jménem Elmoto HR-2. Jde o jedinečnou kombinaci , nebo možná spíš . Celý stroj je postaven na hliníkovém rámu vybaveném 1,7kW elektromotorem, který vás dokáže vystřelit až na 45 km/h při dojezdu 70 km. Lithium-iontové baterie se dobijí na 80% za dvě hodiny, na plnou kapacitu za čtyři. O odpružení se vpředu starají tlumiče Marzocchi 888, vzadu olejové tlumiče pro hladkou jízdu i na našich polorozbořených silnicích, případně v terénu, ačkoliv samotní tvůrci tvrdí, že jim jde především o městskou mobilitu. Celoodpružený krasavec Elmoto HR-2 vážící 50 kg by se měl na evropském trhu začít prodávat už letos v červenci, přinejhorším před vánoci. Cena je stanovena na 3340 euro bez daně, tedy zhruba 3x méně než například elektromotorka Quantya. Na druhou stranu je to i třikrát více než za kolik se dá pořídit obyčejné elektrokolo. Prostě hybrid! Podívejte se na video z testování!  


Elmoto HR-2



9 komentářů u “Elektrokolo nebo elektromotorka? Elmoto!”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    mám jeden dotázek-
    mám jeden dotázek- řekněme že mám možnost sehnat si motor, co se používá v těch elektrokolech- lze si postavit neco podobneho tak, aby mne nesprdli policajti, co to mam? odhadovana rychlost by byla stejna jako u tech elektrokol tzn do 25 km/h…rád bych si něco jako je toto elmoto postavil ale legálně


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No postavit to a nemluvit o
      No postavit to a nemluvit o tom. Pokud to nebude trhač asfaltu, je pravděpodobnost na zastavení policistou velmi malá. Navíc na to člověk do rychlosti 25km/h vlastně papíry mít nemusí.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Aby na „to“ nemusely být
      Aby na „to“ nemusely být „papíry“, musí se „to“ tvářit jako kolo s doplňkovou výbavou elekropohonu. To znamená funkční šlapadla atp. a nesmí být zásah do rámu. Nejrozumnější by snad byla stavba na celoodpruženém rámu MTB s pohony 400-500W v obou kolech. Baterky je druhá, velmi podstatná věc. Olovo je příšerně těžké s nízkou životností a moderní technologie zase lezou hluboko do šrajtofle.


    3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      před dvěma lety sem měl
      před dvěma lety sem měl stejný problém jako Ty. věděl sem že to musí mít pomocnej motorek, max 25 km/h – udajně. Postavil sem si věc s 1500W motorkem (z nádražní ještěrky :D) a jezdilo to okolo 55km/h a nikdy sem problém neměl, dvakrát se mě ptali městský co to má jako bejt – vypadalo to netraičně, ale vytasil sem na ně papír kde byl ten tákon, no a oni samozřejmě nezkoušeli kolik to doopravdy jede a kolik to má výkon.

      1. TOTO JE VŠE JIŽ VYŘEŠENO
        TOTO JE VŠE JIŽ VYŘEŠENO – DÍKY NEJNOVĚJŠÍM TECHNOLOGIÍM, které již dávno předběhly dosud platnou legislativu z roku 2009 :

        http://www.absolut-shop.eu/absolut/eshop/0/0/5/232-LEGALNI-PRESTAVBOVY-KIT-LCD-250W-1440W-48V-ZADNI

        POSTAVIL JSEM TO LONI A JE TO BOMBA – nic lepšího již asi nejde vymyslet !!!

        VÝKON JE NASTAVITELNÝ /VČETNĚ RYCHLOSTI 0-58km ..atd./ OD TĚCH SMĚŠNÝCH 250W AŽ PO TÉMĚŘ /NA KOLE – NA MAXIMUM NEVYUŽITELNÝCH/ 1 440W – PROSTĚ KAŽDÝ SI NASTAVÍ CO MU VYHOVUJE ALE TAKÉ – CO MU AKUMULÁTOR DOVOLÍ !!!
        POKUD CHCETE VYUŽÍT MAXIMUM MUSÍTE MÍT AKUMULÁTOR 48V / min.15-20AH – ALE KVŮLI DELŠÍMU DOJEZDU I VÍC !!!

        SKYPE: milan-usacars


    4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      zajisté že možnost je,
      zajisté že možnost je, ale je nutno nestavět elektrokolo ale vlastně elektromotorku. naše legislativa je v tomhle jinak pitomá, v německu automobilky a jiné firmy pokud se jedná o elektropohony mají jiné směrnice.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    45 km/h? Na motorku malo a
    45 km/h? Na motorku malo a kolo to neni. Podle vseho by se s tim melo jezdit po silnici, protoze na cyklostezky to bude moc rychle, ovsem 45 je na silnici malo, porad vas budou tlacit auta. Ale je fakt, ze treba v Berline jsou dost siroke ulice, aby se tam dalo pohodlne jezdit i pomalu. I tak by to ale chtelo alespon nejakych 55 – 60 km/h. Jinak paradni stroj.

Napsat komentář