Tesla pracuje na třech nových gigatovárnách, celkem jich bude až 20

auto gigafactory gigatovárna Tesla solární střecha

Pravidelné setkání akcionářů Tesla přineslo řadu zajímavých informací. Elon Musk například zmínil, že v současné době pracuje na třech nových továrnách.

Podobných „modrých diamantů“ by po celém světě v dlouhodobém horizontu mohlo vyrůst až 20, potvrdil Elon Musk
foto: Tesla

Zatímco výroba v Gigatovárně 1 v Nevadě se teprve rozbíhá, Tesla už pilně vybírá lokace pro tři další továrny. V dlouhodobém výhledu by Tesla mohla postavit 10-20 těchto gigatováren.

Tesla zatím provozuje jednu hlavní továrnu ve Fremontu, kde aktuálně probíhá velké rozšíření v přípravě na rozběhnutí výroby Tesla Model 3. V budoucnu se tedy v této továrně budou vyrábět Tesla Model S, Tesla Model XTesla Model 3.

Pro nový Model Y, plně elektrické malé SUV/crossover, bude Tesla muset postavit továrnu novou. Kapacita Fremontu by jednoduše nestačila. Maximální výrobní kapacita by měla být srovnatelná s Fremontem, tedy až půl milionu aut ročně.

Tesla Model Y bude elektromobil postavený na zcela novém podvozku. Elon Musk si také představuje nový způsob výroby auta, který dosud nikdy nebyl aplikován. Náklady na výrobu by díky tomu měly klesnout až na polovinu.



94 komentářů u “Tesla pracuje na třech nových gigatovárnách, celkem jich bude až 20”

  1. Akcie Tesly jsou vážně vysoko. Teď bych chtěl vidět ty
    Akcie Tesly jsou vážně vysoko. Teď bych chtěl vidět ty protáhlý xichty akcionářů Mercedesu a Toyoty.
    Sice prodejem akcií Tesly rozhodně neprodělali, ale mít 2 miliardy dolarů navíc anebo nemít, tomu teda říkám rozdíl!


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      prý to ještě nic není. Pokud vydrží jakštakš
      prý to ještě nic není. Pokud vydrží jakštakš politická situace a dluhová kára se potáhne dál + trumpeta něco nepodělá, nerozpoutá nějakou válku + TM3 zaboduje a Elonoj vyjde GIGA3/4 + když dinomobilky opravdu utlumí produkci fosílijí tak balík světově natištěných levných prachů se z Bitcoin pauzy pádu…

      google.com/finance?q=btc

      … politiky bude víc pálit BTC nez TSLA) to vypálej do 2018 na 500$ a v 2hý vlně 2020 na 1.000 $ za kus

      google.com/finance?q=tsla

      Co si o tom myslíš?

      1. Můj názor na Bitcoin? Tak nějak moc nepobírám jak může
        Můj názor na Bitcoin? Tak nějak moc nepobírám jak může někdo nakoupit virtuální měnu (neboli peníze, které neexistují). Prachy podle mě patří na účet v bance. Přirovnal bych to takto: Mít hezkou holku doma v posteli nebo se na ní dívat v televizi… 🙂


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          jak může někdo nakoupit virtuální měnu? protože ta
          jak může někdo nakoupit virtuální měnu? protože ta skutečná díky světovýmu předlužení a možný neschopnosti tu káru táhnout dál může ztratit na hodnotě

          google.cz/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&ctype=l&met_y=gd_pc_gdp&hl=cs&dl=cs

          1. Chápu, ale to je pořád to samý. Pokud máš doma hezkou
            Chápu, ale to je pořád to samý. Pokud máš doma hezkou skutečnou holku a jednou zestárne (na rozdíl od nás), tak ji můžeš vyměnit. Nebo si virtuální hezkou holku pouštět v televizi, kde nezestárne nikdy. A já dám přednost té první variantě:-)
            Ale vážně. Pochopitelně, že každé peníze ztrácí svoji hodnotu. A pokud momentálně jejich hodnota stoupá, zákonitě musí přijít doba, kdy tomu bude naopak. Ale myslím, že to nikoho z nás nemusí trápit, protože předpokládám, že se nikdo z nás netopí v prachách a pokud přeci někdo ano, měl to dávno strčit do nemovitostí.


          2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Takze se da cekat enjaky prubeh jak u zlata? Kdyz bude situace
            Takze se da cekat enjaky prubeh jak u zlata? Kdyz bude situace nestabilni, tak cena pude nahoru, v klidnejsi caseh zase dolu…


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              no právě asi ne, že časy se jaksi mění a lidi taky.
              no právě asi ne, že časy se jaksi mění a lidi taky. zlato už není co bejvávalo stejně tak i ropa a pokrok nezastavíš 😉


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Výrobci elektromobilů mají problém: spekulanty s
                Výrobci elektromobilů mají problém: spekulanty s důležitým kobaltem

                auto.idnes.cz/elektromobil-li-ion-kobalt-cena-d30-/automoto.aspx?c=A170228_163024_automoto_fdv

        2. a penize v bance nejsou virtualni? ja myslim ze takova
          a penize v bance nejsou virtualni? ja myslim ze takova kreditka je to same co bitcoin penezenka.

          koruna ma hodnotu jen pokud je nekdo ochotny za ni neco prodat. To same plati u bitcoinu, litecoinu, etheru a dalsich „virtualnich“ men.

          takova tisicovka ma hodnotu pocmaraneho papiru, pokud nenajdete nekoho kdo za ni neco proda. Nastesti je mnoho lidi co ji je ochotno v obchode akceptovat a tedy jeji hodnota je celkem vysoka. A Bitcoin je take jiz celkem rozsireny, mezi velke obchody co ho akceptuji patri treba Alza.cz

          1. Jsem stará škola a proto Bitcoin nemohu pochopit.
            Ale jinak.

            Jsem stará škola a proto Bitcoin nemohu pochopit.
            Ale jinak. Peníze v bance ať je to už jakkoliv, jsou pojištěny do částky 100 tisíc EUR/subjekt a dost pochybuji, že Bitcoin je na tom stejně. Umím si živě představit, že virtuální měna zmizí beze stopy, ale to když se stane v bance, vklady jsou vyplaceny z pojištění vkladů. Proto podle mého prachy patří do banky a v měně, v níž má člověk příjmy a hlavně výdaje. Peníze nad pojištění vkladů se mají investovat do nemovitostí, a pokud ještě někomu něco zbyde, tak doporučuji si udělat nějakou radost. Já jsem si například koupil Teslu 🙂

            1. ale jo, ja nemam nic proti, bitcoiny nevlastnim (tedy vlastnim
              ale jo, ja nemam nic proti, bitcoiny nevlastnim (tedy vlastnim v hodnote cca $0,1) a ani vam je nevnucuju 🙂

              Ale tak vy jste vyjmenoval vyhody klasickych penez ale uz ne ty nevyhody.

              Bitcoiny zrejme nemaji to pojisteni, ale taky nejsou zavisle na zadne centralni bance. Zadna centralni banka nebo politik se nemuze rozhodnout, ze vam ted devalvuje menu (v teto fazi to stejne kolisa samo dost i bez centralni banky 😀 ). Stejne tak se nemuze stat, ze by zkrachovala banka a vy jste prisel o uspory – pokud je mate zalohovane. Uspory v klasicke bance se dost tezko zalohuji na nejakou Flashku 🙂

              1. Koruny, dolary nesjou krytý zlatem už dávno. Jsou to jen
                Koruny, dolary nesjou krytý zlatem už dávno. Jsou to jen počmáraný papírky, kterej chrlej z tiskárny na objednávku. jejich hodnota je víc než virtuální. :))
                Stejně tak cena ropy je víc závislá jen na libovůli pár ropáků než na světové situaci.

                1. ano a o tom to je, proto jsem se ptal jestli penize v bance
                  ano a o tom to je, proto jsem se ptal jestli penize v bance nejsou taky virtualni 🙂

                2. Jsou stejně virtuální jak lajky na fejsbůku a bonusy v
                  Jsou stejně virtuální jak lajky na fejsbůku a bonusy v nějaký onlajn gamese, za který si můžeš koupit virtuální meč nebo třeba pohlaví v nějaký simce 😀


                3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Ještě přesněji, dnes už jen číslo na serveru. Proto
                  Ještě přesněji, dnes už jen číslo na serveru. Proto také ten tlak na platbu kartou. Není třeba tisknou. To se pak pumpují snadno peníze z ničeho.


        3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          V tom nemáte pravdu z těchto důvodů:
          1. Jako platidlo lze

          V tom nemáte pravdu z těchto důvodů:
          1. Jako platidlo lze použít cokoliv, po čem je trvalá poptávka, je možné je dělit a je toho omezený počet. Od vzácných mušliček po zlato. Z hlediska ekonomiky jsou peníze jen univerzální statek.
          2. Peníze v bance jsou číslo v počítači, kterému většina lidí věří, že za něj něco dostane. Nic reálného. Peníze ve vaší peněžence, pokud nepoužíváte kartu je potištěný papír, se stejnou vlastností, ostatní jej od vás chtějí a jsou ochotní pro to něco udělat. Rozdíl mezi BC a USD je v tom, kdo je vydává. Mimochodem hádejte zda USD vydává vláda USA? (FED je soukromá firma).
          3. Bitcoin je retro. Já bych spíše používal něco modernějšího, jako je Monero apod. Bitcoin je spíše jako zlato v krypto měnách, hodí se pro uchování po delší dobu.
          4. Většina peněz jsou zcela nereálných, jen malá část se používá pro výměnu zboží.

          Pokud chcete reálnou měnu, musíte si koupit fyzické zlato.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    SpaceX už recykluje i loď
    SpaceX už recykluje i loď Dragon

    diit.cz/clanek/spacex-uz-recykluje-i-lod-dragon


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Akcie Tesly opět překonaly historické rekordy
    Akcie Tesly opět překonaly historické rekordy

    connect.zive.cz/bleskovky/akcie-tesly-opet-prekonaly-historicke-rekordy-elon-musk-prozradil-detaily-kchystanych-elektrickym-kamionum/sc-321-a-188021/default.aspx


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Mozna nebude potreba stavet nove GF. Az budou stare
    Mozna nebude potreba stavet nove GF. Az budou stare automobilky typu DB, VW, GM, Toyota krachovat, tak je Tesla koupi za hubicku a predela je na vyrobu opravdovych EV.
    Dinosauri take vyhynuly a nahradily je savci. Spalovaky ceka ten samy osud.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Teslu už zavedení hráči dávno válcujou (Leaf, Zoe, Bolt,
      Teslu už zavedení hráči dávno válcujou (Leaf, Zoe, Bolt, Kona, Ioniq,..) ale furt si budem malovat hubu teslamedem a doufat, že nás Elonek olízne.

      1. Zvlast ten Bolt na kterem GM prodelava prachy s kazdym
        Zvlast ten Bolt na kterem GM prodelava prachy s kazdym prodanym kusem. Jinymi slovy cim vic jich GM proda tim driv(znova) zbankrotuje 🙂 Ten teda teslu valcuje ze se z toho Elon v noci budi strachy 🙂 Jo a z  Koňa ma strach snad kazdej 🙂


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        v tu chvíli když lidstvo bude mít důvod nalejt natisknutý
        v tu chvíli když lidstvo bude mít důvod nalejt natisknutý prachy jinam …

        google.com/finance?q=btc

        … anebo když někomu rupnou nervy a přijde nějaká válka 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Nemusí, Apple je v mediální bublině už taky pěkně
      Nemusí, Apple je v mediální bublině už taky pěkně dlouho.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že
        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že Apple není v mediální bublině, ale naopak vy jste mimo realitu a kvůli omezenému rozhledu si neumíte připustit, že by jiní lidé (a je jich sakra hodně) měli jiné priority a požadavky než vy a Apple jim dával, co chtějí/potřebují, a dobře vydělával kvůli tomu a ne nějaké chatrné konstrukci o „mediální bublině“…


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že
        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že Apple není v mediální bublině, ale naopak vy jste mimo realitu a kvůli omezenému rozhledu si neumíte připustit, že by jiní lidé (a je jich sakra hodně) měli jiné priority a požadavky než vy a Apple jim dával, co chtějí/potřebují, a dobře vydělával kvůli tomu a ne nějaké chatrné konstrukci o „mediální bublině“…


      3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že
        Leda že by to – pozor, šokující myšlenka – bylo tak, že Apple není v mediální bublině, ale naopak vy jste mimo realitu a kvůli omezenému rozhledu si neumíte připustit, že by jiní lidé (a je jich sakra hodně) měli jiné priority a požadavky než vy a Apple jim dával, co chtějí/potřebují, a dobře vydělával kvůli tomu a ne nějaké chatrné konstrukci o „mediální bublině“…


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Pokud člověk hledá zajímavý poměr cena versus výkon,
          Pokud člověk hledá zajímavý poměr cena versus výkon, tak teď vychází dobře třeba Huawei, ostatní značky většinu nic moc.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Huawei je ale zase čínská firma napojená na čísnkou
            Huawei je ale zase čínská firma napojená na čísnkou rozvědku a ceny má nízké proto, že je dotovaná čínskou vládou a už z toho proncipu bych si od něj nekoupil ani špnedlik.


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    ČTK : Počet elektromobilů 2015 se 2016
    ČTK : Počet elektromobilů 2015 se 2016 zdvojnásobil!

    auto.cz/pocet-elektromobilu-se-zdvojnasobil-jejich-podil-je-stale-zanedbatelny-107369

    kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Aneb vážení akcionáři, příštích minimálně 10 let
    Aneb vážení akcionáři, příštích minimálně 10 let budeme stále ve ztrátě a na nějaké dividendy můžete zapomenout.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      dividendy sou pro důchodce pár drobnejch soudruhu 😉 lepší
      dividendy sou pro důchodce pár drobnejch soudruhu 😉 lepší soustavný růst!! :))))

      PS: hele koupils už Bitcoin ??

      google.com/finance?q=btc


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        na tady se kupuje:
        bitstock.com/cs/
        a tady na to můžeš

        na tady se kupuje:

        bitstock.com/cs/

        a tady na to můžeš čumět jak péro z gauče :)))))))

        preev.com/btc/czk

      2. Bitcoin? Pro tyhle blbecky je to jen dalsi bublina a letadlo a
        Bitcoin? Pro tyhle blbecky je to jen dalsi bublina a letadlo a hoax a blbost prece…oni se toho ucastnit nebudou. Ja uz na kryptomenach vydelal desitky mega…. hrozny hoax a bublina, no fuj 🙂 At zijou vidlaci z ceska ! Tesla akcie fuuj, hoax, bublina a letadlo, toho se taky ucastnit nema cenu! Hlavne proboha nic jako Bitcoin nebo Tesla akcie nekupujte! Lepsi je sedet na prdeli, nadavat na hybridu jakej je Elon debil a zitra rano si radsi privstat na rani sichtu, aby vas mel sef rad! Tak se to ma delat!


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          gratulace, ale není možné aby všichni lidé vydělali jen
          gratulace, ale není možné aby všichni lidé vydělali jen spekulací, potom by to už nebylo letadlo :-)) a je jedno jestli je to bitcoin nebo akcie, holt většina vidláků včetně mně vydělává hmatatelnou prací ale samozřejmě mnohem menší částky než spekulanti vydělávají nehmatatelnou prací,

          1. Rika se tomu investice. Vlozis sve aktualni prostredky do
            Rika se tomu investice. Vlozis sve aktualni prostredky do nejakeho projektu ktery se diky tve investici muze rozvijet. Neses s tim samozrejme riziko ze projekt nevyjde. Proto musis byt take nadprumerne inteligentni jedinec. Vidlaci vcetne tebe take investuji. Vetsina lidi investuje napriklad do bydleni. Coz je typicka nizko rizikova a hloupa investice. A proto taky nemuze cloveku vydelat moc penez. Do bitcoinu nebo akcii tesly investovat vidlak nebude a ne proto ze by snad nechtel zbohatnout. To chce kazdy. Neudela to proto ze neni dost inteligentni a informovany o tom ktery projekt bude v budoucnu spolecnost potrebovat. Proto se mu jevi bitcoin nebo akcie tesly jako nejaka fantas magorie. Nerozumi zkratka svetu kolem sebe do take miry a aby ocenil tyto perly. To je ale vporadku. Jak rikas, ne kazdy muze byt bohac. Bez chudaku by bohaci nemohli existovat


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              investice, to je pro mně jako španělská vesnice, já znám
              investice, to je pro mně jako španělská vesnice, já znám ty nažehlené kravaťáky co ani neví jak se drží v ruce např kladivo nebo vidle ale umí velice dobře oškubat obyčejné slušné lidi (vidláky)ale na mě si pevně věřím už nepřijdou,žádný papírky nekupuji (teda vlastně 1 a 0 v počítači), kupuji jen to co můžu držet v ruce a navíc jen když to mají v akci :-)), a reklamou se taky nenechám zblbnout prostě u vidláka co používá zdravý selský rozum nemají šanci , bitcoin přenechám nadprůměrně inteligentním jedincům jako jsi třeba ty
              jo vlastně dříve mě teda oškubali v kuponovce Viktor Kožený a  Radovan Krejčíř , vytunelovali firmy jejichž akcie jsem měl Sklo Union Teplice a Staviva Ostrava, grázlové jedni

              1. Voškubal ses sám protože si nezapojil svůj selskej rozum a
                Voškubal ses sám protože si nezapojil svůj selskej rozum a skočil si Koženýmu gzichtu na hodně lacinej špek, stejně jako ten zbytek pitomců co se na něj dodnes vymlouvaj a dál si fňukaj v hospůdce jak je ten svět nespravedlivej 😀


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  V tom případě měli zažalovat stát, že nedokázal lidi
                  V tom případě měli zažalovat stát, že nedokázal lidi ochránit před zločinci.


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  právě že jsem se Viktoru Koženému vyhýbal obloukem,
                  právě že jsem se Viktoru Koženému vyhýbal obloukem, nicméně si Sklo Union Teplice později vyhlédl se svými kumpány a vytuneloval ho jako řadu dalších firem, jsme měli smůlu že je to nadprůměrně inteligentní jedinec asi jako pan Vondrák, akorát nevím jestli pan Vondrák má také Harvardskou univerzitu jako ten grázl Viktor, ale svět je fakt hodně nespravedlivý nechápu proč dvě procenta nejbohatších lidí planety vlastní více než polovinu světového bohatství, včetně pozemků a finančních aktiv,
                  planeta Země přece nepatří nikomu, patří všem t.j. lidem, zvířatům, rostlinám a např. vzduch, slunce, vítr je zadarmo a pro všechny, voda a sníh když padají z nebe tak taky


                3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Vondráka neřeš, je to jen žvanil.
                  Psal tady, že má firmu

                  Vondráka neřeš, je to jen žvanil.
                  Psal tady, že má firmu vydělávající velký balíky.
                  Nemá, jen žvaní – oťukal jsem jeho znalosti je to jen ukecané telátko.

                4. Muzes mi prosim pripomenout jak sis me otukal? Rad se pobavim
                  Muzes mi prosim pripomenout jak sis me otukal? Rad se pobavim 🙂 A ano, firmu mam at se ti to libi nebo ne. Bohuzel nevim co te na tom tak fascinuje, lidi co maji vlastni firmu znam vic nez dost, asi se pohybujem v jinych kruzich. Ty delas jako bych ti tvrdil ze mam na zahrade UFO 🙂

                5. Jj svet je zlej, hlavne na lidi jako si ty.
                  Jj svet je zlej, hlavne na lidi jako si ty.

              2. a proc pouzivas 1 a 0 v pocitaci? Internet? Vis oni byli
                a proc pouzivas 1 a 0 v pocitaci? Internet? Vis oni byli potreba, k tomu aby toto vzniklo, opravdu chytri lidi co umi vic nez jen mavat kladivem nebo vidlema. Stejne jako ke vzniku Bitcoinu nebo Tesly. Ale to uz nepochopis. Zbytecna debata uzivej si svuj syndrom obeti, ten si tvuj mozek vytvoril proto aby ses vyhnul zodpovednosti za svuj posranej zivot a mohl za nej vnit ty ostatni zle kravataky a podnikatele co jen kradou a nemavaji kladivy.

              1. Par sem natezil pred mnoha lety, ted uz jen kupuju. Ale nejen
                Par sem natezil pred mnoha lety, ted uz jen kupuju. Ale nejen bitcoiny, naposledy Etherum, ktere sem kupoval nekdy na zacatku roku za cca 10$/kus…dnes je na 250$/kus. Stačílo koupit za 250k a čistý zisk mám 6M za 6 mesicu….Takze tak. Ale hlavne nic takoveho nikdo nedelejte, radeji si spořte v 3. pilíři na důchod!

                1. smekam 🙂
                  Ether je podle me urcite zajimavetsi nez Bitcoin…

                  smekam 🙂
                  Ether je podle me urcite zajimavetsi nez Bitcoin…

                2. no nevím, rozhádaná a rozdělená komunita, výsledkem jsou
                  no nevím, rozhádaná a rozdělená komunita, výsledkem jsou dva blockchainy

                3. to je toho… virtualnich men je spousta, tak ted je jeste
                  to je toho… virtualnich men je spousta, tak ted je jeste jedna navic…


                4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  chyba kódu a 50 mega vháji 😉
                  cs.wikipedia.org/wiki/Ethereum

                  chyba kódu a 50 mega vháji 😉

                  cs.wikipedia.org/wiki/Ethereum

        2. Připomínáš mi mě před dvaceti lety. Stejné sebevědomí
          Připomínáš mi mě před dvaceti lety. Stejné sebevědomí a stejný elán. Všichni okolo byli blbci a já se topil v prachách. Ehm… Tedy myslel jsem si to. Nepřál bych ti vidět jak mě pak ten pád na držku bolel. Ale zkušenost to byla k nezaplacení. Sázej opatrně a hlavně nepoužívej při obchodování páku. Hodně štěstí.


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    jako žblechtat tady o Gigatovárně č.10 když ještě
    jako žblechtat tady o Gigatovárně č.10 když ještě nenaběhla ani č.1 je snad už na psýcho 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      spíše by mě zajímalo jakou zvolili závodní radu a
      spíše by mě zajímalo jakou zvolili závodní radu a hlavně předsedu. Nepřátelé TESLY nedávno chtěli rozdělení moci Muska… 😉 Ví někdo??


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          úspěch je postavit TMS a dát ho lidem, úspěch je
          úspěch je postavit TMS a dát ho lidem, úspěch je prostředníček na křižovatce bramwoře právě z tý reálný tesly. co tě to sakra hochu popadá za blbý otázky, na co narážíš? Snad jsi lepší než Elon a málo toho dokázal?? :)))


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            tak jako Musk ji samosebou nepostavil z niceho jako ze ji spis
            tak jako Musk ji samosebou nepostavil z niceho jako ze ji spis z nicehonic prevzal 😉 ale jinak vsechna cest, ten clovek se vazne snazi zmenit svet k lepsimu a za to mu nalezi muj obdiv, narozdil od vsech ostatnich automobilek, ktery vlastne za poslednich 20 let nevymysleli nic novyho a ted s prichodem Tesly jim to jakoze najednou jde.

            1. Tady jde o to, že byl otcem myšlenky. A nemyslel jsem to ani
              Tady jde o to, že byl otcem myšlenky. A nemyslel jsem to ani tak finančně, jako že před tím nestudoval na automechanika. Ostatní automobilky měly neuvěřitelné zázemí finanční, kapacitní, personální a zmohly se jen na to, vysvětlovat jak to nejde.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Nepodceňuju Elona ani škarohlíd ani rejp ale 10tá GIGA je
        Nepodceňuju Elona ani škarohlíd ani rejp ale 10tá GIGA je bez MEGAsponzora prostě fikce 😉 Zatím budujeme G1 možná G3/4 tečka 😉

        1. 1.GF stojí zatím z jedné třetiny a její dostavba stále
          1.GF stojí zatím z jedné třetiny a její dostavba stále pokračuje nevídaným tempem.
          2.GF už stojí a vyrábí soláry.
          Pro 3. až 5.GF se právě hledají jejich budoucí lokace.
          Není snad těžké pochopit, že Elon nekecá. Zatímco ostatní kecají, Elon koná.
          Nad rámec GF má Elon ještě megafabriku ve Fremontu.
          Space X s miliardovými zisky je pak už jen takovou třešničkou na dortu.
          A k tomu Boring Company založenou letos, ale už má i zkušební dráhu a první testovací jízdu elektrických saní…
          No tak jestli chce někdo tvrdit, že Elon je pohádkář, nebo snílek, ať to tvrdí, ale snad na jiném serveru. Tady jsou tyhle názory přinejmenším k smíchu.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Nebo hyperloop, ktery spojuje kazdou vesnici na svete.
            Nebo hyperloop, ktery spojuje kazdou vesnici na svete.


          2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            1.GF stojí sotva z jedné třetiny a její dostavba jde
            1.GF stojí sotva z jedné třetiny a její dostavba jde hlemíždím tempem
            2.GF byla koupená jako hotovka a stála balík nadluh. vyrábí soláry ale to číňani s indama umí taky a levněji
            3ři 4ry 5ět costo vole cos to sněd 🙂 umím číst neboj
            Není snad těžké po prostudování historie posledních 10ti let pochopit, že Elon nadhazuje co mu huba stačí páč potřebuje další velký megainjekce a nějaký pracháč by bodnul.
            Nad rámec GF neexistuje, páč megafabrika ve Fremontu byl odrazový můstek. S tím už moc neohromí. Rozšíření má limity.
            Space X do toho nemíchej to je jiný kafe ty třešničko na dortu 😉
            A k tomu Boring Company založená z Trumpetovic flustrací a deprés letos najaře má možná zkušební dráhu každopádně její financování bude na úkor něčeho či zas a jenom se hledá vstupu kapitálu a politická podpora.
            No a tak jestli chce někdo tvrdit, že Elon je pohádkář, nebo snílek z jedný strany pohledu má recht, avšak z tý druhý je jasný vizionář, poctivec a pracant. Ano tvoje nadšení je sice vítané leč nic se nemá přehánět ;))

            1. 1. hlemyzdim tempem? Ma byt hotova 2020 a je teprve 2017.
              1. hlemyzdim tempem? Ma byt hotova 2020 a je teprve 2017. Navic, z puvodnich 35GWh rozsirili planovanou kapacitu na ~100GWh. Rekl bych ze o hlemyzdim tempu nemuze byt ani rec.
              2. Cinani vyrabi 16% panely, GF2 22% + solar roof. Rekl bych ze michate hrusky a jablka…

              1. 1. GF začala za
                a) s předstihem vyrábět v od 10/2016

                1. GF začala za
                a) s předstihem vyrábět v od 10/2016 powerpacky protože prostě díky přehršli objednávek nebylo zbytí.
                b) už 2 měsíce se rozjíždí výroba 2070 článků protože jinak tu M3 nestihnou

                Zatímco tu lidi žvaněj voni vyráběj.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        to jo ale ty navíc ještě dělají že dělají :))) To
        to jo ale ty navíc ještě dělají že dělají :))) To Tesla má pokrok narozdíl od setinových vylepšení TDI/TSI. zkratka TDI je totiž životní titul majitele!! TDI. Ferda Mravenec = Totálně Debilní Idiot :)))))))

    1. Ano. Taková Audi e-tron na bázi R8 měla jít do výroby už
      Ano. Taková Audi e-tron na bázi R8 měla jít do výroby už v roce 2013 a nakonec z toho trapně vycouvali. A co bude která automobilka vyrábět v roce 2020 mě vážně bylo v roce 2015 naprosto ukradený. V té době jsem už měl TMS dva roky. Navíc co Elon řekl, vždycky splnil. A pokud to splnil později, měl k tomu rozumný důvod. A to je potřeba akcentovat.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Ale tady o plánech na 20 továren dopředu čteme právě v
        Ale tady o plánech na 20 továren dopředu čteme právě v souvislosti s Mlaskem, nikoli s Audi. To si také dovoluji akcentovat.

        1. už jsem to psal výše, ale klidně to trpělivě
          už jsem to psal výše, ale klidně to trpělivě zopakuji:
          1.GF stojí zatím z jedné třetiny a její dostavba stále pokračuje nevídaným tempem.
          2.GF už stojí a vyrábí soláry.
          Pro 3. až 5.GF se právě hledají jejich budoucí lokace.
          Není snad těžké pochopit, že Elon nekecá. Zatímco ostatní kecají, Elon koná.
          Nad rámec GF má Elon ještě megafabriku ve Fremontu.
          Space X s miliardovými zisky je pak už jen takovou třešničkou na dortu.
          A k tomu Boring Company založenou letos, ale už má i zkušební tunel a první testovací jízdu elektrických saní…
          No tak jestli chce někdo tvrdit, že Elon je pohádkář, nebo snílek, ať to tvrdí, ale snad na jiném serveru. Tady jsou tyhle názory přinejmenším k smíchu.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            tyoe ty lidi sou snad padlý nahlavu že v roce 2017 tydle
            tyoe ty lidi sou snad padlý nahlavu že v roce 2017 tydle základy ještě neznají 😉

            kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/

        2. Já nemám nic ani proti Audi a ani proti jiné automobilce.
          Já nemám nic ani proti Audi a ani proti jiné automobilce. Musk všem zavedeným automobilkám utekl na míle daleko a přiznejme si, že z nich udělal tak trochu šašky a neumětely.
          Ano, Tesla má své mouchy. Ty jsou však bohatě vyváženy jakousi jinou přidanou hodnotou. Víte co, nejprve se svezte. Pár km stačí a bude po diskuzi.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            A v čem jim utekl? V kvalitě? V produkci? V ziskovosti? V
            A v čem jim utekl? V kvalitě? V produkci? V ziskovosti? V komfortu? V servisu? Co je to ta jiná přidaná hodnota? V tom, že má automatické systémy postrádající certifikaci na víc než level 2? Tedy že jsou stejné, jako všechny jiné? Neumíte to vyjádřit, jen jste z toho udělal nový axiom, a běda tomu, kdo se odváží nesouhlasit.

            Díky, s Teslou už jsem měl tu čest. Ani ne dvouleté auto mě uvítalo rozšklebenou palubkou, chybovýma hláškama (cooling, battery pack a tyre pressure monitor) a výzvou k návštěvě servisu. Nebyl dostupný ani plný výkon a vzhledem k závadám to mělo omezený dojezd.
            Máte pravdu, těch pár km mi stačilo a dokud ten reklamní agent Mlask nenalezne špetku pokory, diskuze je zbytečná.

            1. Az Audi/Mercedes/BMW konecne udela auto ve stejne cenove
              Az Audi/Mercedes/BMW konecne udela auto ve stejne cenove kategorii jako Tesla Model S/X, rad je budu srovnavat. Ale zatim neni co srovnavat… A to uz to za mesic bude presne 5 roku. A furt nic… Tesla neni dokonala, ale je o 5 roku napred a zatim svuj naskok jen prodluzuje. Mimochodem, vite co je nejvetsim konkurentem site SuperCharger? Anebo site Destination Chargeru? Ja teda ne a to me elektromobilita zivi 🙂

            2. Jsem rád, že tu nejsem sám, kdo stojí za Elonem. V
              Jsem rád, že tu nejsem sám, kdo stojí za Elonem. V kvalitě je na tom Tesla stejně jako ostatní americké vozy. Interiér má dnes Tesla bez chyby a ani jedna z mých Tesel rozšklebenou palubku rozhodně neměla. Americkým vozům můžeme vytknout řekněme velkorysé mezery mezi díly karoserie. Její slícování na německé vozy nemá.
              Ziskovost Tesly nemá nic společného s jejich výrobky. To sem nepatří. Ale jedině díky masivním investicím Elon vybudoval na zelený louce to, co už žádná sebebohatší automobilka nikdy nedožene. Např. i BMW na to mělo pět let a co vymysleli? BMW ConnectedDrive Service. Služba, která mě rozesmála, že se za břicho popadám ještě teď. Strašná ostuda.
              Komfort má Tesla srovnatelný s konkurencí. Vím to, protože jsem měl vždycky vozy v této cenové kategorii.
              A nakonec servis. Nesrovnatelné! Mám zkušenost s MB, BMW i s Audi a servisní náklady i přístup ke garanci se nedá s Teslou vůbec srovnávat. Ty už jsou úplně jinde.
              Jediné, co jim musíme vytknout, je malá servisní síť.
              Už teď nemám víc času, tak více si řekneme někdy příště. Mějte se!

Napsat komentář