Autosalon Tokio 2017: Nissan ukázal, jak budou znít jeho elektromobily v budoucnosti

Nissan na tokijském autosalonu zrychluje tempo elektrifikace – představuje nové koncepty vozů s nulovými emisemi a oznamuje účast ve Formuli E

Nissan na autosalonu v Tokiu představil dva nové koncepty a oznámil vstup do seriálu závodů Formule E. Ukázal také, jak budou znít elektromobily budoucnosti.

Nissan na tokijském autosalonu zrychluje tempo elektrifikace – představuje nové koncepty vozů s nulovými emisemi a oznamuje účast ve Formuli E
foto: Nissan

Nissan jako světový lídr v oblasti elektromobilů a tvůrce světově nejprodávanějšího elektromobilu Nissan Leaf, využil mezinárodní platformu tokijského autosalonu k prezentaci své vize elektrické budoucnosti.

Po zářijovém světovém představení nového Nissanu Leaf a uvedení svého nového „elektrického ekosystému“ na nedávné akci Nissan Futures 3.0 tato japonská automobilka na autosalonu v Tokiu prezentovala dva plně elektrické koncepční vozy (IMxLeaf Nismo).

Oba vozy zákazníkům poodhalují nejnovější a chystané inovace spojené s vizí Inteligentní mobility Nissan. Dokládá to záměr firmy udržet si vedoucí pozici v segmentu elektromobilů a naplňovat příslib značky vyjádřený sloganem „Vzrušující inovace“.

Firemní závazek učinit elektrickou mobilitu skutečně vzrušující potvrzuje oznámení Nissanu, že se v sezóně 2018–2019 zapojí do seriálu závodů Formule E.

Kromě premiéry svého nového konceptu představil Nissan na autosalonu v Tokiu technologii „Canto“ – budoucí zvuk elektromobilů Nissan.

„Důležitým prvkem Inteligentní mobility Nissan je to, jak se vozidlo začleňuje do společnosti. A v tom hraje důležitou roli zvuk,“ uvedl Daniele Schillaci, výkonný viceprezident globálního marketingu Nissan.

„Technologii „Canto“ jsme vyvinuli, abychom zvýšili bezpečnost chodců a přinesli charakteristický zvuk Nissanu – energický a sebejistý, autentický pro naši značku a vyjadřující naši jedinečnou pozici na trhu elektromobilů.“

Název „Canto“ je odvozen z latinského „zpívám“. Barva a výška tónu se mění podle toho, jestli vozidlo zrychluje, zpomaluje, nebo couvá. Zvuk se zapíná při rychlostech do 20 až 30 km/h, v závislosti na požadavcích příslušného trhu.

Primárním cílem technologie „Canto“ bylo především vyvinout výstražný zvuk. Má však také obohatit zvukové prostředí typických městských ulic o charakteristický projev značky Nissan.

Zvuk bude hlasitý natolik, aby byl jasně slyšitelný, a přitom příliš nerušil chodce, obyvatele a cestující. Nissan je průkopníkem v oblasti zvuků vozidel už od roku 2010, kdy uvedl svůj „Systém zvukové signalizace pro chodce“.

Inteligentní mobilita Nissan představuje přístup této automobilky k tomu, jak jsou vozidla poháněna, řízena a integrována do společnosti.

tisková zpráva



20 komentářů u “Autosalon Tokio 2017: Nissan ukázal, jak budou znít jeho elektromobily v budoucnosti”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Není bez zajímavosti, že zvuk půleného elektromobilu
    Není bez zajímavosti, že zvuk půleného elektromobilu od
    této firmy je zcela odlišný . A to jak v oblasti intenzity , kde je intenzita zhruba poloviční, tak v oblasti frekvence, kde je zvuk o oktávu nižší. Půlený elektromobil je ve všech ohledech jedinečný a unikátní. A nejen ve zvuku ale především
    orginálním designem , který vznikl rozpůlením elektromobilu.
    Jak ukázal opravdu velký zájem veřejnosti , půlený elektromobil si rychle našel nové zájemce v segmentu, který v tomto portfoliu na trhu doposud citelně chyběl.
    Půlený elektromobil s
    nižší pořizovací cenou si zachoval vysokou kvalitu technologického zpracování i atraktivní design, jak bylo
    vidět v i v nedávno zveřejněném článku o půlených elektromobilech .
    O skutečný rozruch se však postarala jedna orginální návrhářská firma.
    Ta ihned začala k půleným elektromobilům dodávat barevné pastelové ale také vícebarevné pláštěnky zdobené motivem půleného elektromobilu.
    Vysoce moderní pláštěnky jsou nabízené jak klasické
    pro vytvoření deštového stínu pro celou jednu osobu přepravovanou v půleném elektromobilu, tak
    také pláštěnky půlené , s poloviční účinnou plochou.
    To co by se někdy mohlo zdát málo praktické nebo málo využitelné má jiná měřítka ve světě užitého umění. Půlený elektromobil s moderními doplňky tak ukazuje, jak průmyslový design snadno může stát uměleckým artefaktem.Můžeme si tedy už jen přát, aby všechny tyto novinky byly brzy k vidění i na našich silnicích.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    když už tu trpíme ty agresivní reklamy Amazonu…
    když už tu trpíme ty agresivní reklamy Amazonu… 😉

    Amazon hlásí rekordní zvýšení příjmů o 34 %, Jeff Bezos je opět nejbohatším člověkem planety

    connect.zive.cz/bleskovky/amazon-hlasi-rekordni-zvyseni-prijmu-o-34–jeff-bezos-je-opet-nejbohatsim-clovekem-planety/sc-321-a-190226/default.aspx


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      a už ty reklamní sračky sem necpi
      a už ty reklamní sračky sem necpi 🙂

      img24.cz/images/18195598398699000127.jpg
      img24.cz/images/32186603143582360651.jpg
      img24.cz/images/80685055555378440293.jpg

        1. Jenze on ma pravdu, zkousel jsem to nekolikrat a nikdy jsem
          Jenze on ma pravdu, zkousel jsem to nekolikrat a nikdy jsem obrazek nevidel. Vzdycky se progress bar „odpoctu do stahovani“ zasekne cca na 90% a tak uz zustane. Kdyz kliknu na „stahnout pomalu“ pod nim, tak to rekne, ze vsechny sloty jsou obsazene…

          EDIT: v praci to nezkusim vubec, firemni blokator server radi do kategorie „pornography“…

  3. Ten zvuk by sedel pro nejakou rychlost kolem 70-100 km/h. Pro
    Ten zvuk by sedel pro nejakou rychlost kolem 70-100 km/h. Pro rychlosti do 20-30 km/h je naprosto nevhodny. Proc nepouzijou prirozeny zvuk „zpivajicich“ tyristoru a nezesili to. Prazska tramvaj vydava takove zvuky, ktere jsou jaksi sympaticke a dobre slysitelne.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      VW Audi nemá nic moc čím oslnit a tak vymýšlí
      VW Audi nemá nic moc čím oslnit a tak vymýšlí voblbováky na prostý lid… nu což od nich klasika nic novýho pod sluncem ;))


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak Nissan není světový lídr v oblasti elektromobilů
    Tak Nissan není světový lídr v oblasti elektromobilů když zároveň vyrábí kupu fosilních popelnic když elektro produkce má sotva tak 5% ?? Prvního LEAFa vyrobil 2010 a TESLA 2006 takže prrr soudruzi rajžáci ;))


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Jasně.
      A General Electric nemůže být lídrem v oblasti

      Jasně.
      A General Electric nemůže být lídrem v oblasti velkých tryskových motorů, i kdybyž jich vyrábí nejvíc na celém světě a špičkově modernizuje, protože ve skutečnosti prodává dnásobně víc dalšího zboží než jenom motory.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        týbrdo nejsem vševědoucí ale každopádně ty nadnesený
        týbrdo nejsem vševědoucí ale každopádně ty nadnesený snažíc davsměrující ne-li manipulující keci už dost vzdálený od pravdy o málem bohu NISSAN jsou někdy jaksi nervy drásající jako že krasavce LEAFa1dničku mám narozdíl od většiny lád 😉 ale GE od trapáka Edisna manyfakingbang dvakrát nemusim přiznávám se vinen PS: měli ho vydědit z firmy a očistit se takhle souzavoly a Tesla byl 1000x větší borec :))))))

Napsat komentář