Tesla rozjíždí další doplňkovou síť nabíječek, tentokrát na pracovištích

auto Tesla Workplace Charging nabíjecí síť wallbox

Tesla provozuje už dvě sítě nabíjecích stanic: rychlonabíječky Supercharger u hlavních tahů a Destination Charging v resortech. Nyní přidává třetí, Workplace Charging pro pracoviště.

Nabíjecí stanice programu Tesla Workplace Charging
foto: Tesla

V rámci programu Workplace Charging je možné získat zdarma stejný wallbox, který Tesla rozesílá v rámci programu Destination Charging. Tentokrát má ale v hledáčku parkoviště a pracoviště.

Cílem Tesly je usnadnit rostoucímu počtu zákazníků nabíjení – kdykoliv a kdekoliv. Aktuálně Tesla vyrobila elektromobil s pořadovým číslem 300 000.

Workplace Charging je určený primárně pro ty, kdo bydlí v bytech a nemají vlastní garáž ani jinou možnost, jak auto nechat při dlouhém stání nabíjt. Narozdíl od Destination Chargerů se ale Workplace Chargery neobjeví na mapě Tesly.

Tesla, Electrek.co



31 komentářů u “Tesla rozjíždí další doplňkovou síť nabíječek, tentokrát na pracovištích”

  1. off
    Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud

    off

    Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud rozhodovat zda si o zákazu jízdy mohou rozhodnout ve 40ti německých městech sami. To jsem zvědav co vykouzlej.
    Studie Autoscout24 ukázala, že jen 15 procent dotázaných by si koupilo ojeté naftové auto.

    Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi
    https://ekonomika.idnes.cz/nemecko-ieselova-auta-ojetiny-cena-legislativa-flh-/eko-doprava.aspx?c=A180222_121638_eko-doprava_rts

    „Právě dieselové vozy největší měrou přispívají k tomu, že se ve zhruba 70 německých městech stále nedaří dodržovat maximální hodnotu NO2, která je stanovena na 40 mikrogramů na metr krychlový v ročním průměru. Nejhorší situace je v 
    Mnichově 78 mikrogramů
    Stuttgartu 73 mikrogramů
    Kolíně nad Rýnem 62 mikrogramů“

    Ve Folckwágnu musej ronit řeky slz :)))

    1. Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
      Naopak VW

      Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
      Naopak VW potřebuje co nejpřísnější normy, které může splnit jen šíleně složitý systém po miliardových investicích, na který má jen pár vyvolených automobilek na světě. A ještě má pár let, kdy to bude krásně vycházet.
      Ale až bude možné EU normy splnit za rozumnou cenu nákupem levných baterek v dostatečném množství, pak místo 5 velkých koncernů dělících se o 50 % trhu jich tu budou desítky a pak teprve začne mít VW (a další) problém. To je to, čeho se bojí, ne norem, investic, skandálů a pokut, ale nové konkurence.
      Nicméně tipuju nejdřív rok 2023, kdy to začne být patrné a ten koláč se zmenší alespoň o 10 %.

        1. Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a
          Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a jak rostou prodeje elektromobilů. Z toho vychází, že +- v roce 2023 budou prodeje spalováků kulminovat a pak už jenom klesat. A jak jsem psal, počítám, že pouze velké automobilky mají dostatek financí, aby mohly investovat do spalovacích motorů splňující stále přísnější emisní normy, proto si mohou být jistí, že jim z jejich korýtka nikdo ujídat nebude. Ale to se s rozvojem elektromobilů změní, protože je díky své jednoduchosti bude moct vyrábět kde kdo, vzroste konkurence a zlatá éra enormních a stále rostoucích zisků skončí.

          1. 2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu,
            2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu, pravdepodobnost, ze se tak stane za 5 len je prinejmensim nerealne. ale spis co se tyka pointy. proc vazeme velke automobilky ke spalovacim motorum? vw, nissan, nakonec i toyota coz jsou ti nejvetsi krome toho, ze elektromobily vyrabeli uz davno, vyrabeji je i dnes a myslim, ze maji vcelku male motivace branit rozvoji elektromobilite. vsechny ty teorie o tom, jak chteji profitovat na servisu a nejsou nic jineho nez konspirace. na cele veci je snad zajimave jenom tvrzeni, ze omezovani emisi nahrava velkym automobilkam. treba mate pravdu.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely
    Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely pridelane napevno v rozvadeci?
    Je v techto mistech i destination ch. dobijeni zdarma jako na sc. A plati spolecnost tesla majiteli hotelu firmy odebranou eletrinu a plat za jistic?
    Dik

          1. Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne
            Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne to napadnout. Zatím vím o dvou borcích co mají Peugeot 106 electric. Fascinuje mne kapacita baterií, tuším 120kWh! Dojezd teda děsnej. Chtělo by to vyměnit elektroniku.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              ono to je 12kWh. pokud jsou baterky 100procentni jako ze
              ono to je 12kWh. pokud jsou baterky 100procentni jako ze nejsou nikdy. mam dojezd ted v zime 35 a do prace 32 a jezdim. kdyz se chce tak to jde 🙂

                1. Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.
                  Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.

Napsat komentář