Elektromobily Renault jsou v Česku, Zoe začíná na 829 900 Kč

auto elektromobil Renault Zoe

Renault uvádí své elektromobily na český trh. Osobní mini Renault Zoe vyjde na 829 900 Kč, cena Twizy je 319 900 Kč a elektrododávka Kangoo Z.E. stojí od 699 900 Kč.

Renault Zoe, nejprodávanější elektromobil v Evropě, je konečně v Česku a spolu s Kangoo Z.E. a Twizy významně rozšiřuje tuzemskou nabídku elektromobilů.
foto: Renault

Francouzská automobilka Renault český elektromobilní trh dlouho úspěšně opomíjela. Vše napravuje teprve nyní, když u nás uvádí na trh elektromobily Zoe, Twizy a Kangoo Z.E. K objednání jsou od 1. června 2018 a počkáte si na ně čtyři měsíce.

Cena elektromobilu Renault Zoe začíná na 829 900 Kč vč. DPH za verzi R90 s výkonem 68 kW, baterií o kapacitě 41 kWh a palubní nabíječkou 22 kW (Mennekes Type 2) a dojezdem 300 km. Verze Q90 s 43kW nabíječkou zatím na českém trhu chybí.

Zato můžete sáhnout po verzi R110, kde je výkon elektromotoru 80 kW a lepší výbava, ale také vyšší cena: 907 900 Kč s DPH. Ceny osobních elektromobilů Renault tak zůstávají srovnatelné s konkurencí jako Hyundai Ioniq Electric, Volkswagen e-Golf, BMW i3 nebo nový Nissan Leaf. Výhodou Zoe je tepelné čerpadlo jako standardní výbava. Standardní záruka na elektromobil Renault Zoe je 5 let nebo 100 000 km.

Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E.
foto: Renault

Renault Kangoo Z.E. bude možné koupit ve dvou karosářských verzích: Kangoo Z.E. (délka 4,28 m) a Kangoo Maxi Z.E./Maxi Combi Z.E. (4,66 m, dvoumístné nebo pětimístné). Auto je vybaveno 33kWh baterií, elektromotorem 44 kW a uveze až 650 kg nákladu (4,6 m3). NEDC dojezd je 270 km, ale reálnějších bude přibližně těch 200 km. Palubní nabíječka má výkon 7 kW, tepelné čerpadlo je příplatková výbava.

„Unikátním“ řešením značky Renault je to, že k elektromobilům Zoe ani Kangoo Z.E. v základní výbavě NEDOSTANETE nabíjecí kabel, který je možné připojit do běžné 230V zásuvky. Ten je možné získat za příplatek 12 000 Kč u Zoe a 10 000 Kč u Kangoo. V základní výbavě je pouze Mennekes Type 2 kabel.

Renault Twizy

Renault Twizy
foto: Renault

Elektrické jezdítko Renault Twizy se prodává ve variantách Urban 80 N za 319 900 Kč a Cargo 80 N za 339 900 Kč. Twizy narozdíl od ostatních nabíjecí kabel pro běžnou zásuvku má v ceně.

Renault musel na elektromobilitu připravit také svou dealerskou síť. Elektromobily mohou prodávat všichni dealeři, stejně jako u nich provádět základní servis. Dealeři nesoucí označení Z.E. Expert jsou ale navíc vybaveni nabíjecími stanicemi a speciálně proškolenými techniky, kteří zvládnou i náročnější opravy.

Renault



31 komentářů u “Elektromobily Renault jsou v Česku, Zoe začíná na 829 900 Kč”

  1. hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu –
    hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu – http://cz.e-guide.renault.com/csy/Twizy – a vraj že R na česko ***!

    ale pozrite sa – (už to niekto tuná spomínal) – 500ks Renault Kangoo Z.E. mit Batterie ohne Vertrag, Electric
    na adrese:
    https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Kangoo-Z.E.-mit-Batterie-ohne/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:20700_13_,ful:electricity/pg:vipcar/259099117.html


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    fDrive.cz Renault ZOE (první
    fDrive.cz Renault ZOE (první dojmy)

    youtube.com/watch?v=1lXGZtvl59w

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Renault je v CZ jako Škodovka, ani nejsou schopní převzít
    Renault je v CZ jako Škodovka, ani nejsou schopní převzít splátky za baterie…..víc než 10 let jezdím na elektrice, na domečku FV panely, třeba mé děti se dočkají lepšího zítřka…….


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ten Twizy skončí asi jenjako dekorace u prodejců.
    Ten Twizy skončí asi jenjako dekorace u prodejců. Předpokládal jsem cenu o dost nižší.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Tak kdyz za novodoby velorex muzou chtit 170 000, a to je to
      Tak kdyz za novodoby velorex muzou chtit 170 000, a to je to nekutecna plecka, kterou obcas predbihaji i nehybne predmety, tak ta celkem sedi.

      Ja bych si to ale za 300+ teda taky rozhodne nekoupil…


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tyto ceny… ja nechapu. Reknete mi ze ten kdo ma 900k na Zoe
    Tyto ceny… ja nechapu. Reknete mi ze ten kdo ma 900k na Zoe nenasbira 1.1m na i-Pace?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      I-Pace stojí ale v základu 2 039 092 Kč, žádný 1.1m…
      I-Pace stojí ale v základu 2 039 092 Kč, žádný 1.1m…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Zmylil jsem se. Jak spranve mne nekdo opravil, je to 2.1M. Ono
        Zmylil jsem se. Jak spranve mne nekdo opravil, je to 2.1M. Ono totiz kdyz na to stejne nemas, tak +-1M nevadi 🙂

        1. To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu.
          To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu. Prodávat o něco větší auto než jsou trojčata Ion/Zero/iMiev za cenu Ioniqu, Leafu nebo Golfu je ujeté. Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-elektricka-kraska-renault-zoe-dil-1.
          O dvoumístném Twizy nemluvě, tam jsou skoro na ceně nových trojčat nebo mírné zánovní ojetiny.
          Zajímavý je opravdu jen ten Kangoo jako rodinný osobák ve verzi Maxi Kombi, ale nepíší nic o rychlonabíjení a palubní nabíječka je mizerných 7 kW, čili na noční nabíjení. A pokud je baterka 33 kW, tak jsme na tom stejně jako u Mercedesu B, když dojedete prázdní po dálnici z Ostravy do Olomouce a tam hezky 4 hodiny nabíjíte z červeného pětikolíku nebo Mennekesu, aby se šlo vrátit. A to má Mercedes 11 kW palubní.
          Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-mercedes-benz-trida-b-electric-drive-prijemny-luxus-s-velkym-ale
          Jinak nás Renault jako ČR vzal na milost po 7 letech od uvedení na trh, síla, co?
          http://www.auto.cz/renault-kangoo-maxi-z-e-elektromotor-i-nejdelsi-54733


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    R90 s baterií 41 kWh má palubní nabíječku jen 22kW
    R90 s baterií 41 kWh má palubní nabíječku jen 22kW Mennekes Type-2 !! Do toho rychloštouch z Lidlu nestrčíte 😉

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      … doplnkové info soudruzi
      … doplnkové info soudruzi 😉

      fdrive.cz/clanky/elektricky-renault-zoe-se-zacina-prodavat-v-cesku-dojezd-ma-pres-300-km-2375


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        no dobře tak nestrčíte tam v Lidlu slavný šademo
        no dobře tak nestrčíte tam v Lidlu slavný šademo rychloštouch ale strčíte tam len ten pitomí menekes a můžete jít hoooodně dlouho nakupovat 🙂


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to
            To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to přesně naopak. V noci mi je jedno jestli nabíjím výkonem 7kw nebo 22kw protože vždy budu mít ráno „plnou“. Ale když jedu delší trasu než je kapacita mé baterie, tak chci strávit nabíjením co nejkratší možnou dobu a tam považuji 45kW „rychlonabíjení“ za naprosté minimum.

            1. Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské
              Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské linky. Měl jsem asi 3 „výlety“ do jižních Čech a pokud bych měl 22 kW, je to v pohodě, ale 3,3 nebo 6,6 kW je třeba v ČB prostě konec! Určitě se to zlepší, ale 22 hodně osvobozuje. Ano, je to o používání.


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    já nechápu proč to VLASTNĚ dělá?? dyť češi nakupují
    já nechápu proč to VLASTNĚ dělá?? dyť češi nakupují stejnak lehký germánský vojetiny jen na :

    mobile.de/cz

    kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/

    :))))))))))))))))))))))))))))


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na
      Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na ulicích. Je to sice pořád většinou škodovka, ale hodně často Laurin&Klement nebo RS, samozřejmě trojkový po faceliftu. A to nepočítám těch BMW a Mercedesů, co všude jezdí … jak je vidět, prachy jsou, jen člověk nesmí být líný!

Napsat komentář