Lidl v Horoměřicích na severozápadě Prahy zprovoznil novou rychlonabíječku

rychlonabíjecí stanice pro elektromobily u prodejny Lidl v Horoměřicích

Na parkovišti prodejny Lidl v Horoměřicích začala v tomto týdnu fungovat nová rychlonabíjecí stanice pro elektromobily.

Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily u prodejny Lidl v Horoměřicích
foto: Lidl

Zákazníci prodejny Lidl ji mohou využívat zcela zdarma a během svých nákupů dobít svůj elektromobil. Nová nabíjecí stanice je umístěna přímo na parkovišti prodejny nové generace v ulici Suchdolská a je k dispozici všem zákazníkům.

Usnadní tak cesty majitelům elektromobilů v celém Středočeském kraji. Parkoviště u této prodejny Lidl je vůbec největší v České republice a nabízí 184 parkovacích míst.

Rychlonabíjecí stanice využívá elektrickou energii pocházející z obnovitelných zdrojů. Rychlonabíjecí stanice u prodejny Lidl splňuje tři mezinárodní normy nabíjení.

Pro nabíjení stejnosměrným proudem vozidel vyrobených v Asii (CHAdeMO), vozidel vyrobených v Evropě (Combo 2) a standardní nabíjení střídavým proudem (Type 2 Standard).

Tato stanice je proto vhodná pro všechny typy elektromobilů dostupné na trhu. Dobíjet si tu elekromobil bude možné v průběhu otevírací doby prodejny.

Horoměřická prodejna je po Praze, Brně, Ostravě, Pruhonicích a Pardubicích již šestou prodejnou Lidl s nabíjecí stanicí. Další v letošním roce přibude u prodejny Lidl v Hradci Králové.

tisková zpráva



61 komentářů u “Lidl v Horoměřicích na severozápadě Prahy zprovoznil novou rychlonabíječku”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Vyzývám grafiky zda by nemohli dát do placu tiskový
    Vyzývám grafiky zda by nemohli dát do placu tiskový podklad pro dvě písmena stejné barvy, velikosti, fontu jako má na panelu slovo „DOBÍJECÍ“. Rád bych vytisknul „NA“ pro přelepení textu do technicky správné konečné podoby slova „NABÍJECÍ“. Snad to Lidlu nebude vadit. Byl bych totiž nerad pokud by se našli týpci, kteří by přišli na to že můj vůz připojený k nabíječce je málo dobitý a za pomocí např. kamenů mi vůz dobili s tím, že to mají plakátem dovoleno…..


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Pardon, omlouvám se. „NABÍJENÍ“ místo stávajícího
      Pardon, omlouvám se. „NABÍJENÍ“ místo stávajícího „DOBÍJENÍ“. Asi prchlivost cloumala mým majestátem při psaní příspěvku.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    CEZ včera otevřel novou nabíječku ve ValMezu:
    2x DC

    CEZ včera otevřel novou nabíječku ve ValMezu:
    2x DC (Masarykova 791, 757 01 Valašské Meziříčí 1)
    1x AC (Soudní, 757 01 Valašské Meziříčí 1)


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Ano, ve ValMezu kde je rychlá nabíječka Inchanet je
      Ano, ve ValMezu kde je rychlá nabíječka Inchanet je nabíjecí stanice ČEZu potřebná jako sáňky v létě. Místo aby osadili Lipník kde se rozdvojuje D1 a D35!. Nebo Osoblažský výběžek. Pitomci ekonomističtí jejichž jedinou snahou je aby sousedovi chcípla koza. Místo pokrytí celého území ČR a až potom zahušťování je důležité co nejvíce naškodit jak konkurenci tak samotným elektromobilistům aby náhodou nejezdili do zapovězených oblastí! I ten Bruntál bych více pochopil přestože tam krajská nabíječka je, avšak pomalá. Jdu blejt.

  3. Proč proboha nepřidají i klasickou 230V/16A zásuvku pro
    Proč proboha nepřidají i klasickou 230V/16A zásuvku pro elektrokola a motorky? Ok, dobře, není tam, tak jakou přechodku potřebuji, asi samici Type 2 Standard a vytáhnout si jednu fázi na klasickou 230V zásuvku? A bude to fungovat, nebo je tam třeba v konektoru něco „uzemnit“ aby se nabíjení spustilo? Potřebuji to pro svou motorku, která má palubní nabíječku 230V, díky.

    1. Kdyby tam dali Schuko zasuvku, tak tam lide budou luxovat a co
      Kdyby tam dali Schuko zasuvku, tak tam lide budou luxovat a co ja vim jeste delat. Lidi jsou luza a proto je vse nutne zajistit.
      Z typ 2 zasuvky jen tak stavu nedostanete. Auto a zasuvka se musi nejdrive dohodnout a pak se teprve zapne napeti na zasuvce typ 2. IEC 61851 nebo SAE J1772 resi protokol mezi autem a stanici.

        1. Trochu jsem to popletl. Ten mikroprocesor nepotrebujete. Ten
          Trochu jsem to popletl. Ten mikroprocesor nepotrebujete. Ten je treba, kdyz si delate domaci nabijecku pro EV. Vy potrebujete typ 2 konektor 75 USD a elektroniku ktera simuluje elektromobil. Na webu jsou navody, tak hledejte pod SAE J1772 a potrebujete tu cast ktera je v kazdem EV ktere nabiji z typ 2 zasuvky. Bacha, 230 V zabiji. Nejspis tam je ochrana na 30mA. Ale kdo vi.

        2. Naa http://www.ev-power.eu muzete koupit mikroprocesor ktery ten
          Naa http://www.ev-power.eu muzete koupit mikroprocesor ktery ten protokol zvlada. Stoji kolem 60 EUR. Plus stykac a typ 2 zastrcku za 75 USD a trochu basteln to muzete udelat. Take je treba neco malo elektroniky pro simulaci elektromobilu, jinak to nesepne. Ale prosim at neodpalite tu nabijecku kterou potrebujeme.

          Edit:mikroprocesor neni potreba, viz nahore


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Nebo přímo koupit MENNEKES TYP2 Mode3 konektor který je o
                Nebo přímo koupit MENNEKES TYP2 Mode3 konektor který je o těch 9mm kratší a tím simuluje konektor zabudovaný v autě. Výrobci to udělali schválně. Tak aby to joudové nemohli splést. Bohužel tím spíš uškodili v době začátků elektromobility, ale časem se to s navyšováním počtu nabíjecích stanic utřepe.

                1. Kde sa da taky skrateny type2 male kablovy konektor
                  Kde sa da taky skrateny type2 male kablovy konektor kupit?
                  Male type2 zasuvka (taka ako je v EV) sa samozrejme da kupit, ale nenasiel som taky skrateny kablovy male konektor.
                  Google mi nepomohol, stale ma odkazoval na standardny type2/type2 mode3 kabel.


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  zkus položit dotaz v sampru (sampro.cz) dělaj tam tuto
                  zkus položit dotaz v sampru (sampro.cz) dělaj tam tuto redukci: wifi.sampro.cz/nabijeci-kabel-mennekes-J1772-typ1-typ2-32a-5m~zRT2MT1F0M25.html
                  Pokud je Krajčír obchodník, tak Tě do zadele nepošle.

                3. Obavam sa, ze skrateny typ2 konektor legalne neexistuje, prave
                  Obavam sa, ze skrateny typ2 konektor legalne neexistuje, prave preto, aby sa typ2/typ2 kabel nedal pouzivat ako predlzovacka.
                  Kedze na niektorych miestach potrebujem nabijat daleko od zasuvky (32A petkolik), hodi sa mi pouzit typ2/typ2 kabel ako predlzovacku.
                  No typ2 konektor som neskracoval, ale vyrobil som si typ2/typ2 redukciu z dvoch typ2 zasuviek (male a female) – je to sice o jeden spoj navyse, ale viac sa mi to paci.
                  http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eobecn%C3%A9-f%C3%B3rum/nab%C3%ADjacie-%C5%A1tandardy-a-infra%C5%A1trukt%C3%BAra/nab%C3%ADjacie-stanice/1569-aupark-ba?p=20852#post20852


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        ale ale. Nevyhrožuj že to nespustí. Je to pěti
        ale ale. Nevyhrožuj že to nespustí. Je to pěti součástkách v ceně 50Kč + konektor. Bohužel i konektor je ve dvou provedeních lišících se délkou konektorové části. Delší je pro zasunutí do stojanu (ČEZ, Lidl….) , kratší pro sosání z kabelu (např. krajskenabijecky.cz , foto viz. evmapa ).

      2. Fakt ? A já tam někdy luxuju !! A co mi Leo uděláš ?
        Fakt ? A já tam někdy luxuju !! A co mi Leo uděláš ? 🙂
        Někdy se ta doba na nabíječce dá smysluplněji využít než jen tak sedět v autě. Samo že múžu luxovat doma, ale raději tu půlhodinu věnuji svým dětem. Energii co ten vysavač sežere je jen kapka v moři a nikde není psáno že je to zakázáno.

        1. Ja vam nic neudelam. Ja sam bych elektrinu k necemu jinemu nez
          Ja vam nic neudelam. Ja sam bych elektrinu k necemu jinemu nez k nabiti HV baterie nepouzil. Pripada mi to nevhodne. Asi jako kdyz nekdo ma malou popelnici a cpe domaci odpadky do mestskych kosu nebo na parkovisti na dalnici. I to delaji nekteri. Princip je stejny.

          1. No já v tom tedy vidím velký rozdíl. Čez mi za odebranou
            No já v tom tedy vidím velký rozdíl. Čez mi za odebranou elektřinu pošle fakturu a věřím, že mu je ůplně jedno jak a čím elektriku propálím, hlavně že zaplatím paušál a fakturu jinak by asi došlo k rychlému omezení služeb. Ano souhlasím, že nabíječky jsou primárně určeny k nabíjení.
            Mimo jiné zákazníci už dlouho žádají ČEZ o platbu za odebranou energii. Já třeba platím cca druhým rokem paušál a nabiju si u nich jednou či dvakrát měsíčně, připadne mi to tedy nejdražší možné nabíjení, mít však Teslu a propálit denně 100 kW, to by se mi asi naopak líbilo 🙂


          2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Fajn, a zakazovat lidem vysávat si 12V vysavačem ze zásuvky
            Fajn, a zakazovat lidem vysávat si 12V vysavačem ze zásuvky zapalovače je taky mimo mísu?
            Jinak Leo kecáš. Bez elektřiny bys nenapsal svůj příspěvek na který reaguji. Takže Ty sám používáš elektřinu i k jiným věcem než k nabití HV baterie.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Nechci se Vas nejak dotknout, ale tohle je stanice za milion a
      Nechci se Vas nejak dotknout, ale tohle je stanice za milion a urcite nepotrebujeme, aby tam sosali nejaci motorkari se zbastlenym adapterem, uz dost ze nejaka Tesla nici v Cesku CHAdeMO nabijecky s nekorektni redukci. Tohle jen potvrzuje mou teorii, ze dat tyhle nabijecky zdarma je problem a stejnak budou za par tydnu nefunkcni a vydrancovane jako ta v Nove Dubnici.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Nono, a kdo jsi Ty, že jsi více než motorkář? Nevím co
        Nono, a kdo jsi Ty, že jsi více než motorkář? Nevím co by originálním konektorem měl ničit? NIKDO nebude dobrovolně místo konektoru strkat dráty do Mennekes zásuvky. Snad možná v nejvyšší nouzi. Zase takoví blbci u nás nejsou. Třeba si udělá na motorku mennekes konektor a Ty s tím nic nenaděláš. Holt bude nabíjet jako každý jiný.


    3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No jo, no. Kup si konektor Mennekes Type2 jednopólový
      No jo, no. Kup si konektor Mennekes Type2 jednopólový vypínač a odpory 1K5, 2k7 a 1k2. Jak na to viz. en.wikipedia.org/wiki/IEC_62196 student elektrotechnické průmyslovky to má za večer spíchnuté.

      1. Protože ten stav a přístup je setrvalý. Otevřít
        Protože ten stav a přístup je setrvalý. Otevřít rychlonabíječku právě ve Valmezu beru jako v podstatě podraz na Kubišovy, kteří ji tam mají léta a dlouho ji poskytovali zcela zdarma. Čili snahu o likvidaci soukromníka. Ostatně totéž udělali Čezáci v Rousínově chvíli poté, co tam dal pomalejší 20 kW rychlonabíečku kolega Kaštovský. Podobně to lze vnímat v minulém roce, když to udělali v Pardubicích. Přitom jediné, co v Pradubicích a Valmezu dali oproti soukromníkům navíc, je Combo CCS.
        Místo toho, aby dávali rychlonabíječky tam, kde to je opravdu potřeba – Třinec, Hranice na Moravě, Vsetín, Opava, bruntál, Šumperk, případně u svých obou jaderek na jihu, kde mohly být už dávno. U Temelína je kulové, u Dukovan pomalá. A jih republiky je taky pole neorané – Znojmo, Tábor, České Budějovice, Příbram……
        Na mapě už sice Valmez mají, ale v Novinkách o tom ani slovo, poslední zpráva z 15.6.2018:
        Novinky
        15 Červen 2018
        Na safari elektromobilem! Safari Park Dvůr Králové nabízí veřejné dobíjecí stanice ČEZ.
        12 Červen 2018
        Ministerstvo životního prostředí jezdí elektromobilem od ČEZ
        11 Červen 2018
        Informace k provozu sítě rychlodobíjecích stanic.
        prostě tenhle postup sice přináší další nabíjecí místa, ale košer se mi rozhodně nezdá. Je to ve stylu počty splníme a ještě přitom jiného sejmeme. 2 mouchy 1 ranou.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Přesně vystihnuto. Zlatá česká klasika: „panebože dej
          Přesně vystihnuto. Zlatá česká klasika: „panebože dej aby mu jeho koza zdechla“. Jó za toto jsme zde cinkali. Hlavně TRH jsme žádali. Neřekli nám, že to bude trh jen pro někoho a ovce že jsou jen holeny.

        2. Dobře víte, jak dlouho trvá vyřídit všechna povolení
          Dobře víte, jak dlouho trvá vyřídit všechna povolení pro umístění a zapojení nabíjecí stanice. Předpokládám, že to prostě právě teď vyšlo na Valmez. Vždyť to nemůže být reakce na InChanet, ten tam není měsíc nebo dva. A nemyslím si, že za tu cenu, co tam Kubišovi mají to vydělává. Mimochodem CCS tam je odpočátku. A Rousínov? To je jiná rychlost. Přesně místo pro Ostraváky na cestě do Brna, tak buďte rád, že tam je.

          1. Jenže oni to deklarovali v době, kdy už tam ta stanice ve
            Jenže oni to deklarovali v době, kdy už tam ta stanice ve Valmezu dávno byla. Vydali po získání dotace na stavbu sítě rychlonabíječek seznam některých míst, kam je určitě dají. Takže to nebylo o povoleních.
            CCS Combo máte pravdu, můj omyl. Stojan se několikrát měnil co se konektorů a zásuvek týče, ten stávající má CCS Combo a CHAdeMO.
            Ano, Rousínov je jiná rychlost, o tom žádná. Jen to načasování je podivné. My Ostraváci jsme samozřejmě za rychlonabíječky směr Brno rádi, nicméně daleko více jsou potřeba na poli neoraném Ostrava-Olomouc. Z Olomouce na Brno už léta funguje Vyškov.


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    nebuďte z toho Lidlu tak hotoví, prodává s větší
    nebuďte z toho Lidlu tak hotoví, prodává s větší marží než v Německu, a tam většinou s modernizací postaví dobíječku i na kola se zásuvkou 230V. Ale lepší než nic, a dobíječky s koncem pracovní doby vypnou?? V Německu, pokud není závora, můžu přijet a dobíjet


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Akorát že už jsem viděl přímo v Horoměřicích na
    Akorát že už jsem viděl přímo v Horoměřicích na vyhrazeném místě pro elektroauta zaparkované klasické spalováky. Národ debilů….


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      no to je sockrocanížel normální že díky socdem politice
      no to je sockrocanížel normální že díky socdem politice posledních 18ti let se socka tak namnožila, nabyla sebevědomí ve svý nevědomosti že celý národ je plný debilů kerý si na invalidku žijí vcelku fajn 😉


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    PODPORUJEME německý LIDL !! (za elektronabíječky) v
    PODPORUJEME německý LIDL !! (za elektronabíječky) v likvidaci elektroignorace
    Penyhoubyceny a
    ferdAlbert :))))

  7. OFF
    Poslední zpráva z Čezu : do konce léta (teda neřekli

    OFF
    Poslední zpráva z Čezu : do konce léta (teda neřekli mi kterýho ,,,) má být umožněno jednorázové nabití pomocí mobilní aplikace !!!
    Předpokládám, že do té doby se jim „poruchu“ nepodaří odstranit a nabíjení bude volné pro všechny.

      1. Ještě několik nabíjecích stanic u Lidlu po republice a
        Ještě několik nabíjecích stanic u Lidlu po republice a ČEZ bude muset přehodnotit strategii s platbama i paušálem. Do Prahy na vlastní elektřinu a zpět přes Lidl.:-)
        Už dnes je zajímavé cestování mezi KV a Plzní, kde si stačí cucnout v Toužimi a nabíjecí stanice ČEZu v Plzni i v Karlových Varech nepotřebujete. A pokud se do toho pustí ještě Globus, bude radost cestovat na elektřinu.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Souhlas, každá rána ČEZu do zátylku dobrá. Za to že od
          Souhlas, každá rána ČEZu do zátylku dobrá. Za to že od ledna roku 2009 blokovali malé FVE na střechách kam patří a naopak kšeftovali s připojováním velkých parků které měly rezervovaný příkon z dřívějších let. Jak to se mne ani neptejte. Až zdechne, tak na jeho hrobě budu tančit.


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Já jsem s nimi mluvil osobně na stánku všichni stáli
        Já jsem s nimi mluvil osobně na stánku všichni stáli kolem mě a jasně jsem se zeptal, kdy to bude a jasně odpověděli „do poloviny příštího roku“.


      3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        za mne – vůbec mi nevadí dnešní stav. Nemusí spěchat. Jo
        za mne – vůbec mi nevadí dnešní stav. Nemusí spěchat. Jo a aby nebyla mejlka, ano platím si paušál. A přes to mi to nevadí. Nemusím hledat klíčenku. Je to pohodlné.


  8. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Prosim prosim LIDL Breclav, potrebujeme nejakou nabijecku uz
    Prosim prosim LIDL Breclav, potrebujeme nejakou nabijecku uz konecne, jih Moravy je zeme rychlonabijeckama nepolibena.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Nejbližší máš hned za SK hranici u dálnice na Bratislavu
      Nejbližší máš hned za SK hranici u dálnice na Bratislavu ( odbočka Moravský Ján) – motorest U Janickov.
      A potom v Hodonine u Kauflandu.

Napsat komentář