Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení

auto elektromobil Tesla Model 3

Tesla vydala pro své elektromobily novou verzi softwaru. Přichází s několika užitečnými a spoustou méně užitečných vylepšení.

Nejnovější elektromobil Tesla Model 3 už se pomalu začíná vozit do Evropy. Nedávno do přístavu připlula první zásilka 300 kusů, které nyní v továrně v nizozemském Tilburgu procházejí finální inspekcí.
foto: Tesla

Nová verze Tesla firmwaru 2018.48.12.1 přináší mimo jiné například možnost přes mobilní aplikaci Tesla nastavit teplotu ve voze, zapnout vyhřívání sedaček nebo volantu. Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.

Kromě toho ale Tesla přidala i pár „easter eggs“, neboli nepotřebných vtipných vychytávek. Třeba takzvaný „Emissions Testing Mode“. K němu se dostanete přes stisknutí písmena T uprostřed horní části touchscreenu a zvolením ikony polštáře v nabídce velikonočních překvapení.

Pak si můžete zvolit správný zvuk a sedadlo, ze kterého se bude „únik emisí“ ozývat. Aktivujete jej levým scrollovacím tlačítkem. K dispozici je nově také „romantický mód“, tedy možnost pustit si na centrálním displeji krb (v nabídce logo ohniště).

Nakonec se se svou Teslou můžete projíždět po Marsu v nové hře Pole position na platformě TeslAtari. Hra se ovládá přímo volantem auta.



25 komentářů u “Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení”


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      nezáviď Rusům jejich svobodu a mentální zdraví narozdíl
      nezáviď Rusům jejich svobodu a mentální zdraví narozdíl od psychicky podřadné evropy plné agrese lidí přinejmenším jako ty 🙂


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Takže nudící se tesladriver čekající před Lidlem na
    Takže nudící se tesladriver čekající před Lidlem na manželku bude hrát na Atari hru, přičemž se mu budou natáčet kola za pomoci posilovače a pneumatiky si budou obrušovat plošky o asfalt?


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Předpokládám, že Fly by wire to nemá, páč to doposud v
        Předpokládám, že Fly by wire to nemá, páč to doposud v Evropě není povolené (alespoň pokud vím). Takže kola musí být mechanicky propojená s volantem. Nebo máte nějaké jiné vysvětlení?


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Dá sa to ovladat aj na display. Je tam virtuálne 4-smerové
          Dá sa to ovladat aj na display. Je tam virtuálne 4-smerové tlačítko. Ale aj tak je to, samozrejme kravina.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Třeba to auto při hraní i popojíždí dopředu dozadu 🙂
              Třeba to auto při hraní i popojíždí dopředu dozadu 🙂


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Umí i střílet? 🙂
                  Umí i střílet? 🙂

  2. „Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou
    „Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.“

    No tak hlavně jestli opravili chybu (kterou krom jiného vyvoslili ve verzi 9) díky, které nejde zapnout topení při opuštěném autě s baterií pod 20%, ani když je připojeno na nabíječku.

    1. Tu chybu asi zkopírovali od BMW. 🙂
      Já když přijedu k

      Tu chybu asi zkopírovali od BMW. 🙂
      Já když přijedu k nabíječce s baterkou pod 10%, tak nezapnu nezávislé topení, ani když už je baterka nabitá třeba na 90%, pořád to hlásí „Nelze zapnout z důvodu nízkého stavu baterie“. Což v zimě samozřejmě potěší…

      1. Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
        Neslo zapnout

        Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
        Neslo zapnout nezavisle topeni ani kdyz uz byla baterie nabita na 40% ale po ceste zpatky jsem vyzkousel pri baterii 6% nejdriv zapnout topeni a pak teprve napojit na nabijecku a fungovalo to , zkuste vyzkouset.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu… , keď
      To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu… , keď to umožnoval aj pred updatom.
      Možno by nebolo odveci umožniť cez mobilnú aplikáciu nastavovanie nabíjacieho prúdu. Občas sa to hodí a kvoli tomu chodiť do auta je otrava.

Napsat komentář