Elon Musk si vyzkoušel elektromobily Volkswagen ID.3 a ID.4, co o nich řekl?

auto elektromobil Elon Musk vystupuje z Volkswagen ID.3

Volkswagen uvádí na trh své nové elektromobily ID.3 a ID.4 a udělá všechno proto, aby jim udělal dobrou reklamu. Například v nich nechá svézt Elona Muska.

Elon Musk vystupuje z elektromobilu Volkswagen ID.3 a míří k ID.4. Spolujezdce mu dělá Herbert Diess, šéf Volkswagenu.
foto: Herbert Diess

Elon Musk aktuálně zavítal do Německa, aby se sešel s tamním ministrem ekonomiky a prohlédl si stavbu Gigatovárny Berlín. Kromě toho se ale sešel také s Herbertem Diessem, šéfem koncernu Volkswagen, který mu chtěl ukázat své nové hračky.

Elon Musk tak dostal možnost se projet v nových elektromobilech Volkswagen ID.3 a Volkswagen ID.4. Diess video z projížďky publikoval na svém profilu v síti LinkedIn.

Musk o řízení ID.3 prohlásil, že „na to, že nejde o sportovní auto, je to docela dobré“. Jinak se jakýmkoliv soudům vyhýbal, anebo nejsou na videu zachyceny.

Schůzka obou velikánů automobiolového průmyslu ale bezesporu nebyla jen o testovací projížďce. Dohadovali snad možnosti spolupráce? Žádné další podrobnosti ze setkání zatím ani jedna ze stran nezveřejnila.

vlastní



25 komentářů u “Elon Musk si vyzkoušel elektromobily Volkswagen ID.3 a ID.4, co o nich řekl?”


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        honzalsays:

        ty opravdu sežereš všechno, co vidíš.. neumíš číst
        ty opravdu sežereš všechno, co vidíš.. neumíš číst mezi řádky…. on jen nechtěl nic říct, tak řekl jen toto naprosto nic neřikající NIC, tajtrdlíku 🙂

  1. Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu
    Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu okruhu zákazníků potřebuje je něčím přesvědčit. Běžný němec nemá důvod kupovat jiný než německý automobil, má jich na výběr dost. Takže Gigafactory by určitě byla levnější a vyráběla levněji v čechách, na Slovensku, v Polsku. No stojí v Německu, protože jejich zaměstnanci (ano budou němečtí i jiní) budou jejich opinion leadeři. A pak je tu ještě něco a to může být společná podpora celého trhu elektromobilů. Tak proč ji nezačít u dalšího tržního hráče.Prodávat chtějí oba. 🙂

    1. A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude
      A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude použitelný elektromobil. Superchargery netřeba, nabíječky vyrostou z evropských dotací. Baterie také pořeší. Když může brát Tesla od čínského CATLu, tak proč by nemohl VW dělat něco podobného.
      S čím ale Musk může překvapit, tak to je zjednodušení výroby a automatizace. Na to si standartní automobilky jen tak netroufnou.

      1. Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a
        Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a dodaji baterie, zadna snaha o inovaci a zlepseni vyroby a automatizace……spoluprace s Teslou ktera dela pravy opak je k nicemu a sami si s touhle strategii urcite vystaci a povede ke svetlym zitrkum 🙂

Napsat komentář