Mitsubishi postaví novou továrnu na li-ion baterie

Hybrid.cz obrázky Mitsubishi továrna na li-ion baterie

Japonská automobilka Mitsubishi zažívá se svým elektromobilem Mitsubishi iMiEV nečekaný úspěch. Už několikrát zvýšila plánovaný odhad produkce. Elektrické auto je postavené na lithium-iontových bateriích, a tak není divu, že se objevila potřeba vyrábět jich víc. Mitsubishi a známý výrobce baterií, společnost GS Yuasa, založili společně joint-venture firmu Lithium Energy Japan. Ta vybuduje v Ritto City v Japonsku novou továrnu na výrobu lithium-iontových článků, který bude vyrábět ročně li-ion baterie až pro 50 000 automobilů.

Roční produkční kapacita továrny bude 4,4 mil. článků. Výroba má začít zkraje roku 2012. S takovou výrobní kapacitou bude Mitsubishi moct vyrábět až 100 000 elektrických aut iMiEV.



5 komentářů u “Mitsubishi postaví novou továrnu na li-ion baterie”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak rýchle to nebude, ale
    Tak rýchle to nebude, ale rýchlejšie, než si druhá strana myslí.
    Ale boj sa vyostruje a aj klasické motory pôjdu so spotrebou rapídne dole. Predstavte si napríklad motor, ktorý nemá vačkovú hriadel na riadenie otvárania ventilov, ale elektromagnety, má malý objem cca 1 liter a je preplňovaný.
    A čo keby mal tak okolo 100 koní?
    No skrátka zákazník sa môže tešiť – ja predpovedám skôr väčšiu diverzifikáciu „palív“ ako sme zvyknutí. Napriek tomu elektromobily budú poriadne tlačiť na pílu vývoja, čo je viac než zdravé.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Take motory, ako spominate
      Take motory, ako spominate su uz dneska celkom bezne. Pred dvoma tyzdnami som navstivil vystavu veteranov v jednom nemenovanom meste a na velke pocudovanie som zistil, ze auta maju yhruba rovnaku spotrebu uz priblizne 70 rokov a to bez ohladu na to, ci maju, alebo nemaju karburator, palivove cerpadlo, alebo samospad, kde maju umiestnene a ako maju pohanane ventily a ci su s variabilnym casovanim, alebo nie su a ich pocte. Rozdiely boli minimalne.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        To je pravda, ale aká bola
        To je pravda, ale aká bola vtedajšia maximálna rýchlosť takýchto vozidiel a aký komfort a bezpečnosť pri tom poskytovali?.
        Ja mám napríklad pri 130 km/h priemer cca 5,6 litra.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          No na tu dobu poskytovali
          No na tu dobu poskytovali ten najlepsi komfort, aky si ludia dokazali predstavit. Ta rychlost sa pohybovala zhruba od 70 do 110km/h. Vynimkou tam boli len auta Triumph. Tie mali vyssiu rychlost. Tych 5,6 litra je zaujimava spotreba. Je to benzin, alebo nafta? Nemate nahodou nejake Mitsubishi?


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    No valte výrobu baterií
    No valte výrobu baterií pod tlakem!! Čím se jich více vyrobí, tím bude klesat jejich cena a finanční náklady na výrobu!!!! At už se zbavíme té závislosti na ropě. Šejci už si nahrabaly až moc a obyčejní lidi stále platí víc a víc!!!!!!

Napsat komentář