Volkswagen Passat ujel 2456 km na jednu nádrž

Volkswagen Passat BlueMotion

ujel na jednu nádrž 2456,872 km. Vytvořil tak nový v dojezdu na jednu nádrž u sériově vyráběného osobního automobilu, který je zapsán v .   

začal svou cestu v , ve městě Madison, hrabství Kent. Odtamtud jel na jih a poté zpátky. Za volantem seděl Gavin Conway z britského listu Sunday Times.

Pohon tohoto výjimečného automobilu zajišťuje 1.6l TDI motor o výkonu 105 koní. Podobně jako v případě modelů , je i tento vybaven nejrůznějšími aerodynamickými úpravami, sníženým , systémem Stop/Start, delším zpřevodováním a  s nízkým valivým odporem.

Do nádrže se mu vejde 77,25 litrů . Výsledkem cesty byla celková průměrná spotřeba 2,62 3,14 l/100 km. přitom bylo zatíženo nejen řidičem, ale navíc také navigátorem a videoreportéry. Auto sledovala celou dobu patrola z Guinessovy knihy rekordů, která rekord ověřila.

tisková zpráva



7 komentářů u “Volkswagen Passat ujel 2456 km na jednu nádrž”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Mne to akosi nevychádza.
    Mne to akosi nevychádza. Nádrž passatu má objem 77,25l. Passat prešiel 2456,872 km. Výsledná spotreba = nádrž x 100 : vzdialenosť a to mi vychádza 3,14 l/100km. Ak zoberiem výslednú udávanú spotrebu a udávaný počet prejdených km dostanem 64,37 l minutého paliva…
    No nesedí mi to…


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Zaujimalo by ma, preco sa
    Zaujimalo by ma, preco sa nikto v minulosti nepustil do vyroby nejakej mechanickej rekuperacie pre osobne auta. Dali sa tak usetrit miliony litrov ropy a riesenie by nemuselo byt tak draje. Mozno by na to stacila len vzduchova nadrz, podobna takej, aku pouzivaju kamiony na brzdenie privesov, samozrejme mensia a nejake jednoduche ovladanie k tomu. V dobe , ked sa vsetko ovlada elektromagnetickymi ventilmi by to nemal byt problem.

Napsat komentář