Alfa Romeo jde na nové trhy, buduje globální značku

Alfa Romeo Mi.To

Italská automobilka Alfa Romeo, vlastněná koncernem Fiat, se chystá na velkou ofenzívu. Nový šéf Luca de Meo chce z Alfa Romeo vybudovat globální značku a expandovat na nové trhy – především USA, ČínuJaponsko. Letos v létě uvede model Alfa Romeo Mi.To, nový malý levný automobil. V roce 2010 se pak má objevit první Alfa Romeo SUV (prozatím přezdívaný „CX-over“). Přestože nový šéf v rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport řekl, že Alfa Romeo nikdy nebude synonymem ekologie, dodal, že všechny nové modely se budou soustředit mimo jiné také na snižování spotřeby a větší přívětivost k životnímu prostředí. Od roku 2009 budou například nové modely obsahovat start-stop systém. Otřel se také o téma hybridů, když řekl, že všechny aktivity v této oblasti jsou pod taktovkou Fiatu, a že se na této oblasti také pracuje. Takový malý hybridní sporťáček Alfa Romeo by jistě nebyl k zahození.

Alfa Romeo Kamal Alfa Romeo Kamal Alfa Romeo Kamal

auto-motor-und-sport.de



3 komentářů u “Alfa Romeo jde na nové trhy, buduje globální značku”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Mít pod článkem seznam
    Mít pod článkem seznam klíčkových slov namísto klíčových je nějaký speciální záměr, nebo jde jen o překlep?

Napsat komentář