Autosalon Frankfurt 2015: nová Škoda Superb Greeline

auto nová Škoda Superb Greenline

Světovou premiérou české automobilky Škoda Auto na frankfurtském autosalonu je mimo jiné i nová Škoda Superb Greeline. Nadchne papírovou spotřebou 3,7 l/100 km.

Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW je skutečným šampionem ve svém segmentu. Na jednu nádrž ujede tento model přes 1 780 km. Umožňují to úpravy na motoru a hnacím ústrojí, pneumatiky se sníženým valivým odporem i aerodynamické úpravy na vozidle.
foto: Škoda Auto

Nový Superb není jen dynamičtější, boduje také v šetrnosti k životnímu prostředí. Týká se to zejména nového modelu Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW, který vypustí na kilometr jen 95 g emisí CO2 a jehož spotřeba paliva činí 3,7 l/100 km (liftback).

Superb GreenLine tak podle domácí automobilky stanovuje nová měřítka v oblasti zatížení životního prostředí, a to jak v provedení liftback, tak kombi. Na plnou nádrž ujede nejúspornější varianta vlajkové lodi automobilky vzdálenost až 1 780 km.

Přispěly k tomu úpravy motoru a převodovky, pneumatiky s nízkým valivým odporem a aerodynamická vylepšení.

tisková zpráva



12 komentářů u “Autosalon Frankfurt 2015: nová Škoda Superb Greeline”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Škoda Superb Green E-line
    Škoda Superb Green E-line 😉
    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Aspoň opište správný
    Aspoň opište správný název auta, když už vám tak škodovka leží v žaludku.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Skodovka a vyrabet hybrid?
    Skodovka a vyrabet hybrid? Nedejboze plne elektricka? Dyt by ani nevedeli kde je +/- na baterce:). Nebyt to u nas tak jim preji at do deseti let zkrachuji.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Vzhledem k tomu že ta
      Vzhledem k tomu že ta fabrika stejě patří němcům tak je to tak torchu jedno, závod by si stejně někdo jiný koupil, v podstatě, možná i značku. Možná že by to firmě i prospělo, zdá se mi že to neskutečně zaspává dobu, za chvíli to stejně myslím padne, ne třeba za rok, ale jestli vzroste poptávka po EV a Plug-in hybridech, což vzroste i přes klesající cenu ropy, tak škodovka spadne tam kde byla v 90. letech. Levná auta pro málo majetné. Jenže i ten segment bude vyplněn zanedlouho bazarovými modely EV a hybridů. Jen je otázka kolik budou stát náhradní baterie.


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Vymyslené nereálne
    Vymyslené nereálne papierové spotreby ma už roky nezaujímajú…budú radi keď sa v dlhodobej reálnej spotrebe dostanú pod 5 litrov.


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jinými slovy když si na to
    Jinými slovy když si na to člověk dá jiné gumy, rázem není na avizované spotřebě.

    Myslím že jen další vylepšování spalovacích motorů není cesta a je škoda že se nepokouší alespoň o hybrid, přestože čisté hybridy, takové jaké byly na začátku, jsou dnes již myslím také mrtvou větví vývoje.

    Ostudou podle mne je že se ani nepokoušejí o vývoj něčeho takového. Máme v republice přinejmenším tři univerzity, které by byly sto navrhnout pohonou jednotku pro takové auto. Místo toho hledají kdejaký grant a vyrábí věci, na kterých sice něco odzkouší, ale prakticky jsou k ničemu.

    Ale jak říká Kermit. But that is none of my business.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Oni by se pokusily, ale
      Oni by se pokusily, ale nesměly by to mít od matky zakázáno. Škoda má za úkol uplatnit CNG technologii. Naše zaostalá země je k tomu předurčena.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Zdroj?
        Přece jim musí být

        Zdroj?

        Přece jim musí být jasné že se CNG nemá šanci příliš uchytit a to ani tady. Pokud lidé uvidí že jsou tu zhruba stejně drahá auta do zásuvky od jiných výrobců, nemyslím že si budou kupovat CNG. To by provoz na CNG musel vyjít levnější než elektřina a msuely by do toho jít neskutečné dotace, vláda se k ničemu takovému zdá se nechystá.

        Neměli bychom ani zapomínat na případnou konkurenci ze strany asijských továren.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Uvedte pro toto tvrzení
            Uvedte pro toto tvrzení relevantní srovnání(nezdaněná EE a nezdaněná CNG).


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Víte jaký je účel
                Víte jaký je účel spotřebních daní, tedy ten primární, sekundární je plnění státní kasy. Tím účelem je omezist spotřebu statků, které jsou viděny jak škodlivé pro ekonomiku, import ZP a ropy bezesporu škodu ekonomice způsobuje. To bych spíše viděl možnost v tom že se nějak pokusí posílit si postavení na trhu s elekttřinou.

                Je fakt že se v zákoně 261/2007 mluví o osvobození od daně z elektřiny jen v případě kolejových vozidel a trolejbusů, ale myslím že je možnost že tam přibude i energie pro nabíjecí stojany.

                Mnohem pravděpoobnější je že se szavede nějaká forma silniční daně i na osobní automobily.

Napsat komentář