Autosalon Ženeva 2014: Škoda představuje studii VisionC

auto Škoda VisionC autosalon Ženeva 2014

Vrcholem prezentace značky Škoda na autosalonu Ženeva 2014 bude letos představení designové studie Škoda VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let.

Studie Škoda VisionC se představí na autosalonu Ženeva 2014
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.

Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.

tisková zpráva



Jeden komentář u “Autosalon Ženeva 2014: Škoda představuje studii VisionC”

Napsat komentář