Autosalon Ženeva: Tata Pixel – auto, které se dokáže otočit na místě

Tata Pixel

Indická automobilka , která svého času překvapila svět svým nejlevnějším autem , představila na další novinku. Je jím nová generace mikro-auta do města – Tata Pixel.   


Miniaturní automobil pojmenovaný Tata Pixel je postaven na podvozku Tata Nano. Jde o auto určené pro evropská města a koncept jasně ukazuje, že indická automobilka se nebojí postavit největším světovým výrobcům.

Auto je dlouhé něco málo přes tři metry, pohání jej 1,2l turbodiesel se spotřebou 3,4 litru/100 km. Tou nejzajímavější technologií je ale IVT převodovka Torotrak. Ta umožňuje třímetrovému autu otočit se na 2,6 metrech.

Nemožné? Nikoliv. Je to právě díky převodovce Torotrak a nezvykle pohyblivým kolům na přední nápravě. Auto se díky tomu může de-facto otočit kolem své zadní nápravy.

Tata samozřejmě nezapomíná na nejnovější trendy v oblasti automobility a obecně technologií a zapojuje do hry / s jehož pomocí můžete auto ovládat.

galerie: Tata Pixel
Tata Pixel Tata Pixel Tata Pixel

Není bez zajímavosti, že mezi nákresy na oficiální stránce Tata Pixel se objevuje také jeden skeč zobrazující připojené kabelem do zásuvky, tedy jistý náznak elektrické verze mikro-auta.



8 komentářů u “Autosalon Ženeva: Tata Pixel – auto, které se dokáže otočit na místě”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Maly automobil TATA PIXEL
    Maly automobil TATA PIXEL bych privital, ale ve verzi elektromobilu, s 10ti kW motory ve dvou kolech, jinak oteviranymi dvermi a s vylechcenou konstrukci,


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Takže to auto dokáže
    Takže to auto dokáže téměř to samé, co můj elektrický invalidní vozík 🙂
    Mám obě zadní kola poháněna svým motorem. Podobně jako tato převodovka, tento systém umožňuje pohánění jednoho kola kupředu a druhého dozadu. Přední kola mám oproti tomuto vozu volná. Nejsou řiditelná a jejich natočení nemůže z různých důvodů být na sobě závislé, což občas může způsobit pohyb nežádoucím směrem. Tak mi vlastně dochází, že jim ten koncept bez napodobení vlastností koleček vozíků nebude hned tak fungovat 😀


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Indická automobilka TaTa.
    Indická automobilka TaTa. Docela mě to překvapilo. V Indii je to mezi náklaďáky asi nejčastější značka. Ze začátku jsem se pořád divil, že ta Tatra vypadá nějak jinak než u nás a co je to za divnou licenci, než jsem si všimnl, že to Tatra asi nebude.


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    kolik stal tata pixel a kde
    kolik stal tata pixel a kde prodava? Jak dlouho nabijet a kde je čerpadlo na elektro jsem u jihlavy děkuji


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Dobry den chci koupit
    Dobry den chci koupit miniauto na plyn a moc se mi libilo tata pixel a zeptam jak dlouho nabijet a prosim napište informace
    a kde prodava tata pixel a kolik stal jsem u jihlavy děkuji


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    opravdu pekny design. moc se
    opravdu pekny design. moc se mi libi. mam take dojem, ze to je ten spravny smer: nevyrabet nadbytecne gabarity a hmoty tam, kde to neni nutne. elektricka verze by se mi libila jeste vic.

Napsat komentář