Baterie pro elektromobily BMW i3 slouží jako velké stacionární úložiště

auto baterie BMW větrná farma Pen y Cymoedd Wales Británie

Baterie původně určené pro elektromobily BMW i3 slouží nově v Británii jako velký bateriový úložný systém o výkonu 22 MW.

Jeden ze šesti kontejnerů, které tvoří největší britskou stacionární baterii. Nachází se u větrné farmy Pen y Cymoedd ve Walesu.
foto: Vattenfall

Nová baterie je umístěna u pozemní větrné farmy Pen y Cymoedd, kterou provozuje Vattenfall ve Walesu. Baterie pomáhá stabilizovat britskou elektrorozvodnou síť.

Baterie se skládá z šesti přepravních kontejnerů, z nichž v pěti je naskládáno 500 nově vyrobených baterií o kapacitě 33 kWh původně určených pro BMW i3. Kapacita by tedy měla být 16,5 MWh, což z baterie dělá největší v Británii.

Automobilka BMW má z dodávek baterií dalším stranám slušně se rozjíždějící byznys. Od začátku letošního roku zásobuje například i německé poštovní elektromobily StreetScooter.



8 komentářů u “Baterie pro elektromobily BMW i3 slouží jako velké stacionární úložiště”


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Dříve to nabízeli, ale bylo to neekonomické. Lepší je si
      Dříve to nabízeli, ale bylo to neekonomické. Lepší je si koupit starší 33kWh baterii a nechat si ji vyměnit. Vyjde to levněji jak nová. Navíc vám stará zůstane a můžete ji prodat a nebo použít jako úložiště.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          No já jen reagoval na to,že to možné je a tu výměnu by
          No já jen reagoval na to,že to možné je a tu výměnu by mohlo dělat i přímo nějaké dealerství BMW. Procedůru na to mají,protože to jeden čas nabízeli jako oficiální upgrade.


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Vida jak jsou Němci šikovní, objednali více baterií, než
    Vida jak jsou Němci šikovní, objednali více baterií, než vyrobili aut, většina to má asi obráceně (alespoň to tak vypadá).


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Mohli by dodávat baterky pro hyundai a Nissan, a zkrátit tak
      Mohli by dodávat baterky pro hyundai a Nissan, a zkrátit tak čekací lhůty na Ioniq a Leaf 🙂


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        a cemu by jako pomohlo kdyby dali baterky Hyundai nebo
        a cemu by jako pomohlo kdyby dali baterky Hyundai nebo Nissanu? vzdyt kazde z tech aut ma uplne jine typy baterii, jak rozmerove samotne jednotlive clanky, tak chemie clanku, ani jedno z tech aut nepouziva ciselne oznacovane typizovane clanky

Napsat komentář