Čínské MG jde do Česka, má plug-in hybridy i elektromobily

Čínská značka MG bude brzy oficiálně dostupná také v Česku. foto: MG

Společnost Autobinck se stala oficiálním partnerem korporace SAIC pro uvedení značky MG v regionu CEE – ČR a SR. MG – známá britsko-čínská značka s 98letou historií, rozšiřuje své aktivity ve střední Evropě tak, aby dále posilovala svou pozici na nových evropských trzích.

Původní britská automobilka MG je nyní součástí SAIC Group – největšího výrobce automobilů v Číně. Vývojové centrum MG se v současnosti nachází ve Spojeném království a výrobní závody v Číně.

MG nabízí na evropských trzích několik modelů, které jsou k dispozici se spalovacími motory (ICE), plug-in hybridním pohonem (PHEV) i v čistě elektrických verzích (BEV) – například Marvel R (k dispozici pouze jako BEV), HS ( k dispozici jako ICE a PHEV) a ZS (k dispozici jako ICE a BEV).

Českým a Slovenským zákazníkům tak MG nabídne kompletní balíček prémiového designu, nejnovějších technologií a vysoké úrovně výbavy. Autobinck plánuje otevřít nová zastoupení MG v České republice a na Slovensku – očekává se v červnu 2022.

Elektromobil MG ZS EV se prodává s baterií o kapacitě 42,5 kWh využitelných pro reálný dojezd kolem 220 km. V zahraničí se prodává za cenu kolem 30 000 euro, v přepočtu asi 750 000 Kč. foto: MG

Holandská skupina AutoBinck je jedna z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku.

zdroj: tisková zpráva



8 komentářů u “Čínské MG jde do Česka, má plug-in hybridy i elektromobily”

  1. Bohužel evropské automobilky zapsaly a nechaly dveře dokořán. Měl jsem opět možnost v poslední době mluvit s lidmi ze Škody Auto (člověk který má na starosti vývoj materiálů , člověk od tzv. Superpočítače, lidé z vývoje softwaru atd.) Ty názory a otřesné neznalosti ,na pozicích kde se auta tvoří , jsou až zarážející. Bez hlubokých personálních změn to fakt konkrétně pro Škodu nevypadá dobře a čínské automobilky je rozemelou. Již teď ,je ten náskok ve vývoji EV ,odhadem tak dva tři roky.

    1. Evropské automobilky připomínají komunistické molochy. Odpovědnost vedení je akcionářům, kteří jsou ale pasivní, stejně jako byla komunistická vláda. Vedení firem tak nechce příliš riskovat a je také pasivní. Naproti tomu Musk udává tempo a i v Číně je daleko větší kapitalismus než v Evropě.

Napsat komentář