Čínský Byton ukázal nový koncept elektromobilu K-Byte

auto elektromobil K-Byte Concept

Jen krátce poté, co značka Byton ohlásila, že získala $500 mil. od investorů, představila také nový koncept elektromobilu.

Byton K-Byte Concept je dalším z mnoha čínských konceptů elektromobilů. Podaří se mu dostat do výroby?
foto: Byton

Byton K-Byte Concept je autonomní elektromobil, který má „definovat novou estetiku v éře autonomní mobility“. Je důležité si připomenout, že BYTON je značka čínského startupu Future Mobility Corp.

Ten právě před pár dny otevřel své globální hlavní sídlo v čínském Nankingu. Zakladateli Bytonu jsou bývalí vysocí manažeři automobilek Tesla, NissanBMW.

Byton K-Byte Concept

Byton K-Byte Concept
foto: Byton

Mezi investory patří mimo jiné čínský telekomunikační gigant Tencent, který investoval i do samotné Tesly. Mezi nové investory Bytonu patří FAW Group (jedna ze čtyřech velkých čínských automobilek), Tus-Holdings, CATL (rostoucí výrobce baterií) a další.

Svůj první elektromobil, plně elektrické SUV, ukázal Byton na veletrhu CES 2018. Nově se jmenuje M-Byte Concept.

Zatímco M-Byte by měl jít na trh snad už letos, K-Byte se do výroby nedostane dřív než za tři roky. Automobilka zatím nezveřejnila žádné specifikace, místo toho se v tiskové zprávě soustředila na autonomní řízení využívající LIDARy.

tisková zpráva



14 komentářů u “Čínský Byton ukázal nový koncept elektromobilu K-Byte”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    náádherná kára, kéž by evropští politici někdy v
    náádherná kára, kéž by evropští politici někdy v budoucnosti dovolili dovoz perfektních čínských elektromobilů k nám do fosilní Evropy. At žije skvělá čínská elektromobilní produkce, at žije krásná země Čína! At skončí ošklivé evropské fosilní automobilky zkorumpované


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      opravdu krásný auto, kam se na něho hrabou sliby VW který
      opravdu krásný auto, kam se na něho hrabou sliby VW který do 2025 stejně nebude.

      byton.com/

  2. Hehe, nejaka rozpoltena osobost:
    Anonym: proste dalsi rendery

    Hehe, nejaka rozpoltena osobost:
    Anonym: proste dalsi rendery dalsi xletovky…
    Anonym: Fantasticka kara. Uz abych zacal setrit.

    Ja verim, ze vznikne a prezije viacero EV automobiliek ako Byton a mozno uvidime aj pad gigantov, ktori si myslia ze su ‚too big to fail‘


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      hele tydle béčkový káry jsou primárně pro čínský trh
      hele tydle béčkový káry jsou primárně pro čínský trh a články o nich jen a jen pro klikání na reklamu aby bylo o čem psát. tak to musíš i brát. takže aniž bych si přečet jak se kára menuje vím že se celosvětově bezvýznamná :)))


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Už jen vzhledem k velikosti = geografickou rozlohu země,
        Už jen vzhledem k velikosti = geografickou rozlohu země, vzhledem k počtu obyvatel = velikost vnitřního trhu a taky vzhledem na podíl v globální ekonomice, cokoli co se děje v Číně není bezvýznamné. A už jen vzhledem k tomu třeba s nimi počítat. I když se zatím jedná jen o render obrázky.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          cokoli co se v Číně na poli automobilovým děje prostýho
          cokoli co se v Číně na poli automobilovým děje prostýho evropana se fakticky netýká a týkat nebude i kdyby moc chtěl, ikdyby dovážet chtěl 😉 Od toho tu jsou politici chránící TSI/TDI ropný bysnys jako vlastní větev pod prdelí :))


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Popsal jste to velmi dobře. Přesně tak fungují
            Popsal jste to velmi dobře. Přesně tak fungují regionální národní zájmy.
            Vysvětlím na příkladu. Uvedl jste TSI/TDI, zřejmě máte na mysli místní Německý politiky. Jejich kampaně financují místní Německé firmy. Například OBI působí převážně v Německy mluvících zemích a zemích střední Evropy. Proto pokud politici v tomto regionu jakýmkoliv způsobem ohrožují jejich byznys, tak v OBI mají na tom své vlastní zájmy. Ale regiony, kde nepůsobí, ty přímo neohrožují jejich byznys. Například pro OBI takové Španělsko, Amerika nebo Čína jsou jim ukradené. Tyto země z jejich pohledu klidně mohou i zaniknout. Jejich byznys bez těchto zemí stále přežije. OBI má Německé národní rodinně-firemní zájmy.
            Nebo naopak, takový Walmart. Dnes sice již působí i v jiných zemích, ale ty tvoří jen 25% celkového prodeje. Většinu tvoří prodeje ve Spojených Státech. A taková Evropa nebo Čína jim mohou být ukradené. Z jejich pohledu se mohou klidně celé třeba i potopit na dno oceánu. Jejich byznys přežije. Walmart má převážně Americké národní rodinně-firemní zajmy.
            Proto není divu, pokud místní Němečtí politici chrání TSI / TDI. Musí se přece nějak zavděčit svím místním páníčkům, který platí jejich kampaně.

            Ale existují rodiny-firmy, ktere působí celo-světově. Například Boeing + Airbus nebo taková Coca-Cola + Pepsi. Proto existují i nadnárodní globální zájmy. A ty jsou z pohladu směrování společnosti-trhu řadově víš. Čína je dnes protežována na všech úrovních. Včetně nadnárodních zájmů. A kdyby i nebyla, tak jak jsem uvedl, už jen vzhledem k geografické rozlohy země, vzhledem k počtu obyvatel, který vytváří jejich vnitřní trh a vzhledem na jejich podíl v globální ekonomice, cokoliv co se děje v Číně není bezvýznamné. A už jen vzhledem k tomu bych je nepodceňoval a je třeba s nimi počítat.

            Všechny spalovací automobilky dnes přiznávají, že Čína je jejich hlavním trhem. Všimněte si, všechny start-upy, nebo vize s Čínským financováním a Německo-Americkými vědomostmi v pozadí – jako je Byton – jsou elektrické!

            Proto mohou místní Němečtí politici s jejich místními zájmy chránit TSI / TDI jak jen chtějí. Zda se jim to líbí nebo ne. A mohou se metat kolik chtějí. Je to jen otázka (krátkého) času, kdy se podřídí řádově vyššímu směřování společnosti-trhu.


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Na první pohled se to tak jeví. Čína je protežována na
                Na první pohled se to tak jeví. Čína je protežována na všech úrovních. Ale Čína zdaleka nedokáže vše. Viď Německý-Americký know-how za Byton. A steně je to ze všemi Čínskymi novinkami. Proto naopak, v skutečnosti jde o nebezpečnou iluzi. OBI byznys by úplne nezanikl. Najdou si jiné dodavatele. Prodávali by výrobky napřiklad z Indie nebo Jižní Ameriky. Když se ale něco udejě v Spocených Štátech, taký Walmart má seriózny problém. To co jednému nedáva smysl, může být druhému zřetelné. A ne proto, že by na to rozumově neměl, ale proto, že danné pojmy (zatím) nespadaj do okruhu jeho zájmů.

Napsat komentář