Diesel-hybrid Citroen DS5 vyjede v roce 2011

Citroen DS5

Na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2005 představil francouzský Citroen studii C-Sportlounge. Letos na autosalonu Ženeva to pak byl krásný miniaturní Citroen DS3, který jako by z oka vypadl vozům Mini. Model DS3 má do Evropy dorazit během roku 2010dieselovými i benzinovými motory od 1,2l do 2,0l. Malé ekologické auto tedy Citroen má, co dál? Na světlo světa přichází Citroen DS5, diesel-hybrid poháněný stejným pohonným systémem jako nedávno zmiňovaný crossover Peugeot 3008. HYbrid4 je pohonný systém využívající elektromotoru a dieselového HDi motoru. Mateřská společnost PSA říká, že řidiči se mohou těšit na výrazné snížení spotřeby paliva i emisí (až o 35%). V showroomech se má Citroen DS5 objevit už během roku 2011, stejně jako model Peugeot 3008. Půjde o první osobní auta vybavená diesel-hybridním pohonem.

autoexpress, foto: autoexpress



4 komentářů u “Diesel-hybrid Citroen DS5 vyjede v roce 2011”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    No fuj. Žabožrout v dýzlu
    No fuj. Žabožrout v dýzlu co si říká „ekologický“. Další chrochtavá špína. Pokud to nebude mít alespoň DPF a ADBlue, tak ať se s tím jdou bodnout. Bych chtěl vědět, jak ten systém vyřešili…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No koukam, že toho znaš o
      No koukam, že toho znaš o HDi asi tak jako automatická pračka o vaření. V dnešní době jsou diesly od výkonu 80kW od PSA standartně vybaveny FAP filtrem (filtr pevných částic), zatímco od slavného koncernu vw pouze za pořádný příplatek.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Bohužel FAP řeší jen
        Bohužel FAP řeší jen velký bordel (to co je vidět). A co ten zbytek? Mikroskopický bordel, který se ukládá hluboku v plicích? Oxidy dusíku, atd.? Dokud nebude standardem FAP a močovina, nemohou diesely v čistotě konkurovat dnešním benzínům.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To jsi asi pěkný
      To jsi asi pěkný pitomec.Rozumíš autům jak koza petrželi.Než sem něco napíšeš,přečti si,co se píše o škodičkách olejničkách.Na citrouše nedám dopustit,jezdím s nimi už víc jak 20 let a max.spokojenost.A co se týká HDI motoru,jsi úplný amatér ve znalostech.Náklaďáky vypouští podstatně víc svinstva.A že jich tu jezdí až moc.

Napsat komentář