Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D

auto elektromobily Tesla Model S P85D

Do Česka v nejbližší době dorazí nejsilnější model americké společnosti Tesla, Model S P85D. Elektromobil, který je v této chvíli na cestě ze zahraničí, zakoupila zlínská společnost Trend Park pro svoji půjčovnu.

Elektromobily Tesla Model S P85D
foto: Tesla Motors

Vrcholnou verzi Tesly tak budou moci v nejbližší době vyzkoušet všichni čeští fanoušci elektromobility. Vůz Tesla Model S P85D představila americká automobilka Tesla teprve v říjnu loňského roku a počet těchto vozů na českých silnicích se dá spočítat na prstech jedné ruky.

Jedná se o první model této značky s pohonem všech kol. Zadní náprava je poháněna elektromotorem o výkonu 350 kW. U přední nápravy pracuje elektromotor o výkonu 165 kW. V součtu tak výkon této Tesly činí úctyhodných 515 kW a točivý moment dosahuje těžko představitelných 930 N.m.

Zvýšený výkon motorů se pochopitelně pozitivně projevuje i v maximální rychlosti Tesly, ta u vrcholného modelu dosahuje 250 km/h. Z 0 na 96 km/h elektromobil zrychlí za 3,2 sekundy, což ho řadí mezi nejlepší auta planety.

Trend Park bude nejnovější vůz Tesla Model S s pohonem všech kol nabízet v rámci své půjčovny na jeden den až jeden měsíc. Šanci projet se nejsilnější Teslou tak budou mít jak ti, kteří si budou chtít užít víkend plný rychlosti, tak i ti, kteří se chystají na delší road trip po evropských silnicích.

Pro opravdové fajnšmekry bude připravena také zážitková jízda s instruktorem na místě spolujezdce, který během jízdy zájemcům ukáže všechny přednosti jízdy v nejsilnějším elektromobilu planety. Informace o možnostech půjčení Trend Park poskytuje na svých internetových stránkách www.trendpark.cz.

tisková zpráva



24 komentářů u “Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Takze abych to uvedl na
    Takze abych to uvedl na pravou miru, p85d jiz v cechach je. Co se tyce vahy 2262 kg spotreba vestou z tilburgu 212 wh km, teplota venku 6-7 stupne ve vnitr 21 a rychlost 120-130. Jiz v cech stoupla na zkusebni jizdy s vyuzitim max vykonu a kroutaku na 248 wh km. Dale predni motor 193 kw. Hodnoty vykonu a vahy mam z naseho coc listu.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Naše cesta z Tilburgu:
      Naše cesta z Tilburgu: teplota 2-4 stupne, déšť, vítr, rychlost 100-120 km/h. spotřeba 259 wh km. (celá cesta se zapnutým Range Módem s vypínáním zadního motoru) na všech Superchargerech Range Mód vypnut a zapnuto topení aby se vyhříval vnitřní prostor i baterie). Ještě pro upřesnění uvádím že naše P85D je na 21″ kolech.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        SAKRA TAK POŠLI Mr.HORČÍK
        SAKRA TAK POŠLI Mr.HORČÍK RECENZI HEJ !! AT SE UDĚLÁ REPORTÁŽ A DO PUBLIKA S TÍM, CO SI TO TAM ŠUŠTÍŠ SÁM PRO SEBE 🙂
        kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Zdravím, jen pro
      Zdravím, jen pro zajímavost… Jak dlouho trvalo dodání Vašeho vozu? Kdy jste objednával?


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Bohužel se další motor i
    Bohužel se další motor i velmi výrazně projevil ve spotřebě – kdy s P85 jsem měl dlouhodobou spotřebu cca 21 kWh/100km (zima) a s P85D mám cca 26 kWh/100km


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Beru to za úplně stejných
        Beru to za úplně stejných podmínek jako provoz P85. A to v případě dálničního provozu s použitím Range módu (v P85 jsem ho nikdy nepoužil) !


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              tak nevim, z ceho vybrat 🙂
              tak nevim, z ceho vybrat 🙂 2 majitele vozu pisi rozdilne hodnoty, + nadsene komentare, a na zaver to rozsekne p.Hořčík, kterej je uplne vedle!
              Tak snad se doberem pravdy 🙂


                1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  no to teda, tak snad
                  no to teda, tak snad dostaneme plnou recenzi, tedy ty jizdni vlastnosti,dojezd,spotreba…
                  aspon ta hmotnost se ustalila 🙂 diky.

                1. Když už jsme u těch
                  Když už jsme u těch techničáků, mohl by mi zde někdo uvést techničákové hodnoty hmotnosti pro všechny varianty? Jo a Tesla tu hmotnost 2262kg udává jako „pohotovostní“ Tj. to je včetně 75kg (řidič+náklad) nebo bez?

                2. No právě mě to zajímalo
                  No právě mě to zajímalo jak to vedou v USA, např. BMW v katalogu prezentuje hodnoty jak bez řidiče tak s.

            2. Zdravím, vzhledem k tomu,
              Zdravím, vzhledem k tomu, že jsem v době psaní tiskové zprávy neměl ještě techničák k dispozici, vycházel jsem z informací zahraničních serverů, které shodně uvádějí hmotnost 4936 Liber, což je v přepočtu opravdu 2239 kilogramů, přikládám odkaz na jeden ze zdrojů. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-tesla-model-s-p85d-first-drive-review

              Nemůže být rozdíl způsoben tím, jestli se jedná o pěti nebo sedmi místnou verzi? Tímto se rovněž omlouvám za nepřesnost.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Tak sama Tesla uvádí u P
      Tak sama Tesla uvádí u P verze menší dojezd. A další snížení dojezdu deklaruje po obutí 21″ kol. Dle toho jejich kalkulátoru – 85D na 19″ oproti P85D na 21″ by měla mít o 40km menší dojezd při rychlosti 90 kmh a okolní teplotě 0 C°.

Napsat komentář