Elektrická dodávka Renault Kangoo ZE s dojezdem až 270 km

Nový facelift elektrické dodávky Renault Kangoo ZE 33a

Renault připravil pro svou elektrododávku Kangoo ZE letní facelift, který přináší čtyři hlavní vylepšení. Tím hlavním je 33kWh baterie a NEDC dojezd 270 km.

Nový facelift elektrické dodávky Renault Kangoo ZE 33 přináší řadu vítaných zlepšení
foto: Renault

Díky nové baterii ujede facelift elektrické dodávky Renault Kangoo ZE podle štědrého evropského standardu NEDC až 270 km. Reálný letní dojezd je 200 km, v zimě až 135 km.

Další dvě výrazná vylepšení jsou tepelné čerpadlo pro vytápění/chlazení kabiny a nový elektromotor o výkonu 44 kW (225 Nm). Výkon je stejný jako u předchozí verze, ale tentokrát si ho vyrábí samotný Renault.

Renault Kangoo Z.E. 33

Renault Kangoo Z.E. 33
foto: Renault

Renault Kangoo Z.E. 33

Auto je k dispozici v řadě variant, včetně verze Maxi
foto: Renault

Palubní nabíječka zdvojnásobila výkon na 7 kW. Baterii díky tomu dobijete baterii z nuly do plna během asi šesti hodin.

Nový Renault Kangoo ZE přináší řadu opravdu zajímavých vylepšení, která ho posunují jasně před hlavní konkurenci, kterou je Nissan e-NV200. Snad se brzy pochlapí také Nissan!



35 komentářů u “Elektrická dodávka Renault Kangoo ZE s dojezdem až 270 km”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    zaujimavé je, že v renaulte u nás v Poprade (neviem ako
    zaujimavé je, že v renaulte u nás v Poprade (neviem ako inde na Slovensku či v Čechách) o renaulte kangoo Z.E. nemajú žiane informácie, a vôbec boli prekvapení, že kangoo v elektrike vôbec existuje. Takže bude sa predávať na Slovensku a v Čechách alebo nie? a ak áno tak kedy?


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Uvedenie dojazdu auta v NEDC režime by malo byť trestným
    Uvedenie dojazdu auta v NEDC režime by malo byť trestným činom.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    No zacal bych asi tim, ze je to uplne jedno, protoze se to u
    No zacal bych asi tim, ze je to uplne jedno, protoze se to u nas stejne neprodava…


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    SpaceX má za sebou další úspěšnou misi recyklované
    SpaceX má za sebou další úspěšnou misi recyklované rakety Falcon 9

    diit.cz/clanek/spacex-ma-za-sebou-dalsi-uspesnou-misi-recyklovane-rakety-falcon-9


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Norsko jako obří baterie Evropy. Elektřina pojede po
    Norsko jako obří baterie Evropy. Elektřina pojede po mořském dně tam i zpět

    seznam.cz/zpravy/clanek/norsko-jako-obri-baterie-evropy-elektrina-pojede-po-morskem-dne-tam-i-zpet-33450


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Konec nafty, nebo dokonce i benzinu: Co budete tankovat, až
    Konec nafty, nebo dokonce i benzinu: Co budete tankovat, až si koupíte příští auto?

    seznam.cz/zpravy/clanek/konec-nafty-nebo-dokonce-i-benzinu-co-budete-tankovat-az-si-koupite-pristi-auto-33513


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Čmoud = vyspělá pístová technologie
        Elektromobil =

        Čmoud = vyspělá pístová technologie
        Elektromobil = konečně normální auto 😉


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          v čechách máme dostatek zásuvek v porovnání počtu
          v čechách máme dostatek zásuvek v porovnání počtu jezdících elektromobilů, proudu zdar a nazdar :)))))))


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Napravo lhář který lže téměř v každé druhé větě a
      Napravo lhář který lže téměř v každé druhé větě a bohužel mu uvěří spousta lidí ty jeho lži. A nalevo jakýsi hypís který neumí argumentovat ani oponovat. Smutný pohled.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        za to Ale dost dobrá komedie !! Kupodivu že se z nich
        za to Ale dost dobrá komedie !! Kupodivu že se z nich nepochcala smíchy :)))) Loulík stará známa slibotechna natahovágn a Végr to má na háku, pochop 😉

    2. Se vší úctou k panu Vegrovi se trochu obávám, že dokud
      Se vší úctou k panu Vegrovi se trochu obávám, že dokud „nás“ budou zastupovat v těchto debatách takovýto lidé, budou nás elektromobilisty všichni považovat za ty nadšence a blázny.

      Mimochodem s panem Loulou jsem si asi před dvěma lety dopisoval ohledně toho jak je možné, že jejich prémiové palivo Verva diesel od Benziny nedokázalo ochránit motor ve Škodě Yeti, které se při nájezdu 190tis. přidřelo vysokotlaké palivové čerpadlo a špony, které se tím dostali do nafty následně zlikvidovali komplet palivovou soustavu.
      Oprava ve značkovém servisu vyčíslena na 130tis.Kč bez DPH.
      Poslal jsem mu tehdy (máme to v účetnictví pěkně založeno každou účtenku ke každému autu) kopie účtenek za několik předchozích měsíců kde byla samá Verva Diesel od Benziny.
      Zavalil mě certifikáty a protokoly dokazující jak je to jejich černý bláto geniální a plní všechny normy.

      V Bosch servisu kde jsme to nakonec nechali opravit z repasovaných dílů za 65tis.bez DPH mi přiznali, že od začátku roku je to několikátý případ jen v jejich servisu a všichni prý mají společné, že tankovali u Benziny…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        no teda! Na Šhellce mají k prodeji takovou malou lahvinku za
        no teda! Na Šhellce mají k prodeji takovou malou lahvinku za 100 českých šprdlíků, jednu pro bendžo druhou na dízl s kerou se simuluje Vi-Power. A tu a tam občas leju ikdyž teď se BEDZINKA chvástají tou slavnou Eleonorou nebo kerýho čerta jak se ted ten NATURAL95 bleje ;)) že se aditiva inklůdet. Každopádně na palivo Šhell aby váš motor dobře šel se jede vo dost líp jak na ten recyklovaný letecký kerosin sódruzi ;)))


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Ale mějte napaměti soudruzi !! V zájmu ropáka
          Ale mějte napaměti soudruzi !! V zájmu ropáka spřaženýho s automobilkou a zvysoka posr státem je : ABY VAŠE AUTO CHCÍPLO CO NEJDŘÍV a vy ste koupil NOVÝ ;)) umělá podpora prodeje. Takže jediný palivo kerý ti nezničí auto je to palivo kerý nenaliješ 🙂 Elektromobily jedině :)) Tam je totiž fuk jaký Kiloprdy nebo Kilovole do to narveš ;)))

          PS: mimochodem Tesla Model S už je pod 1,5 mega

          mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/tesla-model-s/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:135_3_

          kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Pan Vegr umí mluvit i mnohem hůře (agresivněji). Tady se
        Pan Vegr umí mluvit i mnohem hůře (agresivněji). Tady se dost krotil.


    3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Uff řeči kmene toho kmeta já nerozumět… :oD
      teda na

      Uff řeči kmene toho kmeta já nerozumět… :oD
      teda na rovinu, chápu, proč čr zaostává v elektromobilitě za všema… podívejte se na vašeho uctívaného Muska a jeho charisma, drive a přesvědčivost a pak na indiánskou babičku…hrůůza a kultura jeho projevu…děs a bída…i kdyby řekl sebegeniálnější myšlenku, tak ho málokdo pochopí a ještě míň lidí mu uvěří


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Nejlepší je dát do titulku až 270km a pak skončit s
    Nejlepší je dát do titulku až 270km a pak skončit s bídou na 135km:)).


  8. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    A prodava se s baterii nebo zase jen pronajem? pri najmu
    A prodava se s baterii nebo zase jen pronajem? pri najmu uzivatel zaplati celou baterku, ale nikdy ji nemuze pouzit jako zalozni zdroj pro domaci FVE.

  9. Bohužel, posun jasne pred konkurenci se nekona. Absence
    Bohužel, posun jasne pred konkurenci se nekona. Absence rychleho nabijeni by delsi cestu posunula mimo realitu. S nissanem cestu 600km zvladnout lze. U renaultu by nabijeni trvalo cca 3x dele. Jo kdyby tam byla nabijecka jako v zoe to by byla jina…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        To je podla mna dost mala skupina. Elektroauto sa oplati ak sa
        To je podla mna dost mala skupina. Elektroauto sa oplati ak sa s nim da najazdit co najviac kilometrov. Elektroauto bez moznosti rychleho nabijania je podla mna skoro nepouzitelne.

      2. Mohlo by, stačil by chameleon ze zoe. Takto je to
        Mohlo by, stačil by chameleon ze zoe. Takto je to výhodnější jen pro denní nájezdy v intervalu 120-200km. Jinak jasně vede nissan. Zadání renaultu pro konstruktéry bylo jasné. Udělejte to o malinko lepší, ale pořád platí, aby se to moc neprodávalo…

Napsat komentář