Elektrické Ferrari nikdy neuděláme, říká šéf automobilky

Ferrari 599 GTB Hybrid

Magazín Engadget měl možnost se krátce zeptat šéfa automobilky , Luca di Montezemolo, na budoucnost pohonů u jeho aut. Montezemolo konstatoval, že se rozhodně nikdy nedočkáme elektrického Ferrari, protože nepovažuje za správný směr vývoje.

Ferrari 599 Hybrid se poprvé vynořilo na autosalonu v Ženevě v roce 2010
foto: Ferrari

Na druhou stranu Montezemolo také dodal, že Ferrari velmi tvrdě pracuje na . „To by měla být budoucnost,“ řekl doslova. Doufá, že už během několika následujících let uvidíme první plody této práce.

Nezapomněl také zmínit, že už poslední verze Ferrari FF zlepšila spotřebu paliva o 30 %. Zároveň je nutné mít na paměti, že jde pouze o osobní názor současného šéfa Ferrari. V budoucnu přijdou jiní, kteří možná budou mít na a čistě elektrický pohon názor úplně odlišný.



6 komentářů u “Elektrické Ferrari nikdy neuděláme, říká šéf automobilky”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Také bych řekl, že to
    Také bych řekl, že to nakonec bude jinak. Hybridy jsou jenom taková přechodná záležitost. CNG je neperspektivní vzhledem k ceně (pokud se nevyřeší výroba třeba z bioplynu), LPG už vůbec ne, to je zase z ropy, no a pak už je tady jenom vodík + palivové články, nebo baterie.
    P.S. Nevíte někdo, jak je to se škodlivostí elektromagnetického pole a s odstíněním elektromobilů? Prý jsou všichni strojvůdci elektrických lokomotiv po několika letech holohlaví, zhoršuje se jim dlouhodobě také tvorba leukocytů a krevních destiček. Případně trpí ještě dalšími chorobami z povolání.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      I kdyby to byla pravda, tak
      I kdyby to byla pravda, tak řidič elektromobilu má ve vozidle elektroniku o výkonu tak 1% elektrické lokomotivy a nemá nad hlavou vedení několika tisíc voltů.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Nevíte o nějaké studii?
        Nevíte o nějaké studii? Porovnání výkonů, odstínění ap. Prý to vedení není tak nebezpečné, protože oni jsou vlastně v elektromagnetickém tunelu, nebezpečné jsou prý hlavně siločáry, které jdou kolmo, nebo točivé pole, tj. od elektromotorů.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Take musim konstatovat nikdy
    Take musim konstatovat nikdy nerikej nikdy .Ferrari patri k velmi žiznivym sportákum v top gear delali test na dráze a žiznivka zastavila mezi prvnimi vychazela jim spotreba kolem 160l/100.Audi dopadlo s Poršakem nejlepe.

Napsat komentář