Ford se chce učit od Nissanu a GM

Ford logo

se mění a žádná z velkých automobilek se dnes není jistá budoucností. , jsou hlavní motta a zároveň zvěstovatelé změny. přiznává, že se bude učit ze zkušeností svých konkurentů v podobě .   

Přitom jeto právě Ford, který se na zaměřil zdaleka v nejširším smyslu. Nedávno kvůli tomu dokonce musel spustit speciální webové stránky, kde potenciálním zákazníkům přehledně vysvětluje co to je hybrid, elektromobilplug-in hybrid.

Už dnes prodává modrý ovál ve oblíbený . Připravuje , a ještě k tomu plug-in hybrid. Všechna tahle auta se mají objevit na trhu během let , tedy relativně brzy.

Ale budou na trhu už koncem letošního roku a Ford přiznává, že už jen to samo o sobě jim velmi pomůže při budoucím uvádění vlastních obdobných produktů na trh. „Budeme se učit z toho co dělají, jakým způsobem pojmou marketing,“ řekla Sue Cischke, vice presidentka Fordu pro bezpečnost a .



Napsat komentář