Hyundai Kona EV: dvě verze baterie, dojezd až 500 km!

auto Hyundai Kona EV elektromobil městské SUV

Že městské SUV Hyundai Kona se objeví také jako elektromobil už je jasné. Teď to vypadá, že se bude prodávat se dvěma verzemi baterie.

Městské SUV Hyundai Kona se už v první polovině příštího roku dostane na trh také jako elektromobil s dojezdem až 500 km NEDC
foto: Hyundai

Hyundai tlačí svou elektrickou káru hrdě kupředu. Hyundai Ioniq ElectricKia Niro jsou skvělá auta, dostupná ve verzích hybrid, plug-in hybridelektromobil (Niro teprve za rok).

Kromě toho ale Hyundai pilně pracuje na dalších modelech a jedním z nich je i městské SUV Hyundai Kona. Recenze jeho spalovací verze vesměs chválí, a tak jsme zvědaví, s čím se vytasí jako elektromobil.

Nejnovější informace hovoří o tom, že Kona EV bude v nabídce se dvěma verzemi baterie. Menší, od 39,2kWh, nabídne NEDC dojezd kolem 350 km. Větší s kapacitou 64,2 kWh ale až 500 km!

Tím se kona srovná s konkurencí jako Tesla Model 3, Chevrolet Bolt nebo nový Nissanu Leaf.

Na trh se Hyundai Kona EV má dostat už v první polovině příštího roku. Cena s větší verzí baterie by se v USA měla udržet pod $40 000.

Hyundai Kona EV

Hyundai Kona EV
foto: Hyundai

Elektromobil Kona EV údajně využije stejný elektromotor o výkonu 204 koní jako Chevrolet Bolt EV/Opel Ampera-e. Dodá ho totiž stejná jihokorejská společnost LG. Palubní nabíječka nabídne výkon až 7,2 kW, rychlonabíjení nejspíš bude možné až 150 kW.

Všechny specifikace Hyundai Kona EV vypadají víc než dobře. Hlavní otázkou tedy zůstává, zda Hyundai dokáže zásobit trh dostatečným počtem aut, což se u Hyundai Ioniq Electric ukazuje jako zásadní problém.



69 komentářů u “Hyundai Kona EV: dvě verze baterie, dojezd až 500 km!”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Neměl se náhodou od září začít používat jiný
    Neměl se náhodou od září začít používat jiný standard pro stanovení dojezdu než NEDC? Nejspíš marketingoví stratégové zalobovali, aby mohli dál uvádět kouzelná čísla…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      nám civilistům to je fuk, prostě si NEDC vydělíme 1,25 a
      nám civilistům to je fuk, prostě si NEDC vydělíme 1,25 a máme co potřebujem EPA 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      700km do 10kmh
      600km do 30kmh
      500km do 50kmh
      400km do

      700km do 10kmh
      600km do 30kmh
      500km do 50kmh
      400km do 90kmh
      300km do 160kmh
      200km do 210kmh …. ;)) člověče vyber si že 🙂

        1. Mě se Soul nezdá malý auto ve smyslu vnitřního prostoru a
          Mě se Soul nezdá malý auto ve smyslu vnitřního prostoru a pro dva lidi zvláště ve městě člověk ocení rozměry při parkování. Jezdil jsem po Praze posledních 7 let auty 5m a 5,3m a tyhle krávy jsem mohl parkovat tak na 20% míst, co parkuju Soul. Do toho delšího auta jsem naložil cca stejně jako do Soulu ale s daleko většími obtížemi. Chápu, že někdo potřebuje rodinné auto pro 4 lidi a náklad 500litrů, pak má zatím v tomto segmentu smůlu.

          1. No a o tom to právě je. Soul má dostatečný prostor pro 5
            No a o tom to právě je. Soul má dostatečný prostor pro 5 cestujících na krátké trasy ke kterým je určen, ale téměř nepoužitelný kufr. Což se dá u městského auta tolerovat.
            Ale Stonic nebo Kona jsou ještě menší a tím pádem nedává smysl aby měli dojezd 500km.
            Baterky od 50kWh by měli být v autech prostorově určených na delší cesty. Takže Octavia a větší.

            1. Já ti rozumím, ale naprostá většina aut jezdí po silnici
              Já ti rozumím, ale naprostá většina aut jezdí po silnici s max 2 lidmi a pak je kufr celkem nepodstatný. Uvědom si, že Kona má dojezd NEDC 500 km a 350km EPA. Pokud by měl Soul 50 kWh, byl bych nadšený. V létě se dá jezdit město okolí za 13 kWh/100km, v zimě za 17 kWh/100km, takže realita je nakonec v zimě dojezd tak 200km, což není nic přehnaného při 50 kWh baterii.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Stavím tunel kterým přivedu do České Republiky
    Stavím tunel kterým přivedu do České Republiky :)))))))))

    České moře : Počátek

    stream.cz/ceskemore/10019485-pocatek


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ve Slezsku vyroste továrna HE3DA na český patent, má se
    Ve Slezsku vyroste továrna HE3DA na český patent, má se vyrovnat Gigafactory Elona Muska

    seznam.cz/zpravy/clanek/ve-slezsku-vyroste-tovarna-na-cesky-patent-ma-se-vyrovnat-gigafactory-elona-muska-38476

    Noo týbrďo HE3DA tak já vám nevím lidi 🙂 HLEDÁNÍ PRAVDY 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Horní Suchá Havířovsko / MAGNA ENERGY STORAGE 2018
      to mě

      Horní Suchá Havířovsko / MAGNA ENERGY STORAGE 2018

      to mě mlask prý to bude jako TESLA GIGA 😉


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Na Karvinsku začala stavba závodu na lithiové baterie
        Na Karvinsku začala stavba závodu na lithiové baterie vyvinuté českým vědcem

        novinky.cz/ekonomika/452023-na-karvinsku-zacala-stavba-zavodu-na-lithiove-baterie-vyvinute-ceskym-vedcem.html


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          HE3DA je tu !! tak sakra kritici kde jste? kde se flákáte??
          HE3DA je tu !! tak sakra kritici kde jste? kde se flákáte?? Vyjadřujte se, připomínky, návrhy omluvy tak sem stím :))


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            HE3DA už dávno vyrábí 1 kWh baterie. Továrna v Letňanech
            HE3DA už dávno vyrábí 1 kWh baterie. Továrna v Letňanech chrlí denně desítky baterií, pan Procházka jich má plné skříně, šuplíky i úložné prostory ve válendách.
            Nyní je nucen je pokládat i na parapety oken, stoly a židle.
            Jsou také v kuchyni, koupelně, v předsíni i na WC.
            Tak dělejte už něco, kupujte je, nebo pan vynálezce skončí zavalen akumulátory…!

            5100frei

    2. H-System take zacal stavet a postavil tolik domu aby mohl
      H-System take zacal stavet a postavil tolik domu aby mohl skasnout nerozhodne lidi. Kdyz uz nikdo jiny nenaskocil, H-System krachnul. To rypani v zemi a staveni nejakych hal v Horni Suche vubec nic neznamena. Konec tunelu jeste neni videt.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      ja nevim, už do LEAFa se pohodlně nastupuje, akorát
      ja nevim, už do LEAFa se pohodlně nastupuje, akorát výška, žádný podsez, akorát městský autíčko. Do CROSSOVER Qashqai se snad leze ještě výš, proč? To je jak do vagónu a všechny náhradní díly jsou macatější a materiálově dražší. A je to těžší, pneu vyšší opotřebení dle vyšší hmotnosti, víc to žere, aero odpor, některý lidi asi nevědí co s penězma. Když máte roupy a prachů jak šlupek tak nekupujte kraviny ale akcie TESLA !! :))

      finance.google.com/finance?q=tsla

      a hlavně ne bitcoin jinak to na světě můžem rovnou zabalit :))

      finance.google.com/finance?q=btc

      1. No, mně se do Leafa nenastupuje zrovna 2x komfortně. Dokonce
        No, mně se do Leafa nenastupuje zrovna 2x komfortně. Dokonce když jsem si do něj sedl poprvé, tak jsem si po předchozí zkušenosti s Toyotou Verso připadal jako v konzervě. Ale co, zvykl jsem si. Nicméně drahá polovička chce v blízké budoucnosti Qashqaie, i kdyby měl čmoudit. Takže je to otázka „menšího zla“. 😉

        Jinak obecně EV, ať je jaký je, tak z hlediska ceny dosud byl, je a ještě asi dlouho bude pro lidi, kteří „nevědí, co s penězma“ – viděno přes optiku nejprodávanějšího segmentu v ČR „bazarovka do 50.000“. Takže to bych moc neřešil. Prostě ať si každý koupí to, na co stačí jeho peněženka. Kdyby tomu tak nebylo, tak by nějaká Tesla vůbec neexistovala.

        Nakonec když už jsme (jako vždy opět) u Tesly, TM3 bude u nás přes mega a s tak miniaturním otvorem do kufru, že se určitě najde část zájemců, kteří by chtěli něco jiného, většího. No a když na nějakém trhu existuje nějaká poptávka, tak se vždy najde někdo, kdo tu poptávku uspokojí. A je jedno, jestli jde o bramborové placky nebo SUV.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          ok no dobrá tak jo 😉 a TM3 každopádně zpizdili, já
          ok no dobrá tak jo 😉 a TM3 každopádně zpizdili, já myslím že je to snad i schválně, možná nějaký záškodníci infiltrovaný v tesle, agenti apod proto možná těch 7 stovek vyhazovů

          1. Hele, ale někomu to zas může vyhovovat. Ne každý
            Hele, ale někomu to zas může vyhovovat. Ne každý potřebuje mít doma stěhováka. Navíc si dovedu představit, že když má doma někdo S-ko a/nebo X-ko, tak manželce jako tašku na nákupy a na cesty s dětma do školky pořídí Model 3.

            A kdoví, třeba po dvou třech letech může přijít facelift TM3 ve stylu „obětujeme 0,05 v Cx“ ve prospěch větší variability a využitelnosti kufru.

    2. V Nemecku stoji tato verze 33.990 EUR. V Cesku prepoctem 25,80
      V Nemecku stoji tato verze 33.990 EUR. V Cesku prepoctem 25,80 Kc/EUR stoji 38.372 EUR. A to nemecka cena zahrnuje Wallbox v hodnote 1049 EUR. Pekne s nama mavaji. Kazda sranda neco stoji a ta ceska koruna je nejdrazsi sranda na svete. CZK posiluje ale ceny jsou jako kdysi za dob kdy kurs byl 30Kc/EUR.

        1. Fahrzeugpreis € 33.999,– inkl. Wallbox im Wert von €
          Fahrzeugpreis € 33.999,– inkl. Wallbox im Wert von € 1.049,–
          To je kupni cena a zadna akontace tam nema co delat.
          jen v pripade financovani prijde vcetne uroku a akontace na € 36.676,–.
          Ja ale porovnavam kupni cenu v CR a DE.

          1. Překlad:
            Příklad financí: cena vozidla € 33,999, –

            Překlad:
            Příklad financí: cena vozidla € 33,999, – včetně instalační krabice v hodnotě € 1.049, -, pokud jde o financování po zaplacení kauce € 6.000, – čistá výše úvěru € 28.000, -, období 48 měsíců (47 měsíců u € 295, – a. závěrečná platba ve výši € 16.811, -), celkový počet kilometrů 40000 km, celková částka € 30.676, -, celková částka včetně kauce € 36,676, -., roční procentní sazba 2,99%, výpůjční sazba (vázaný) 2,95% p. a.
            Takže je to pouze příklad a ne celková cena za hotové.
            Zbytek je operativní leasing.

            1. Ja nepotrebuji preklad, rozumim originalnimu zneni. Kupni cena
              Ja nepotrebuji preklad, rozumim originalnimu zneni. Kupni cena je definitivne 33.990 €. Kdyz neverite, tak je pro vas jeste cena s nizsi vybavou (jako Visia). Zum offiziellen Verkaufsstart im Winter 2017/2018 wird es den neuen NISSAN LEAF 40 kWh 110 kW (150 PS) auch in einer Einstiegsvariante ab €31.950 UPE zzgl. Überführung geben.
              To jest ca. 2000 € levnejsi. neobsahuje tepelne cerpadlo, pokrocile elektronicke pomocniky atd. A kdyz pouzijete mobile.de a najdete cenovy rozdil mezi tema dvema verzemi, tak shledate cenovy rozdil ca. 2000 €. Takze zase pricteme 2000 € k cene nizsi verze a mame opet 33.990 €. A jeste jedna kontrola: Nemecka dotace je stat 2000 €, Nissan 2000 € plus Nissan bonus 1000 €. Dohromady je dotace 5000 €. Nabidka na mobile.de je 29.591 €. Pricteme dotaci ktera je u nabidky jiz odectena a vidime 34.591 €. Zahadny rozdil 601 € k 33.990 € je transport od dovozce do autosalonu.
              Takze ze vseho vychazi prodejni cena 33.990 €.


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    městské SUV ??? to jako že zvládne i davy turistů?? nebo
    městské SUV ??? to jako že zvládne i davy turistů?? nebo kanálový tankodrom?? nebo dává větší šanci na přežití při střetu 🙂 boco je tohle za zhovadilost 21. století 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      SUV = Sport utility vehicle = ve městech se opravdu potřeba
      SUV = Sport utility vehicle = ve městech se opravdu potřeba „sportovat“ 🙂 a ted mi ještě řekněte co je to jako ten sport? :))

  5. Uvidíme. Škoda, že je to zase městské SUV. Pro mě
    Uvidíme. Škoda, že je to zase městské SUV. Pro mě formát k ničemu, který zbytečně zvyšuje spotřebu. Postavte něco jako Hyundai Ioniq ve verzi kombi s 60 kWh baterií v podlaze za cenu kolem 750000–1000000 Kč a bude se to prodávat jako koblihy od Babiše.


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Takže uvedení v 2018, první kusy 2019 a pár desítek
    Takže uvedení v 2018, první kusy 2019 a pár desítek tisíc kusů 2020.
    Vzhledem k (ne)dostupnosti baterek bych se divil, kdyby to bylo jinak.

    A ten dojezd 500km s 64,2kWh bych asi bral taky s rezervou.

    Každopádně každá konkurence je dobrá a jestli Tesla nepřidá v počtu vyrobených kusů, tak se lidi začnou poohlížet po něčem jiném.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      co se nám to sem nakvartýrovalo poslední dobou za
      co se nám to sem nakvartýrovalo poslední dobou za teslopesimistu poslouchej mladej, z kterýho ty kmene seš 😉


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    “Palubní nabíječka nabídne výkon až 7,2 kW”
    to je

    “Palubní nabíječka nabídne výkon až 7,2 kW”

    to je až?! Zelam prijemny cas cakanim na nabytie na AC, tu bateriu to bude nabijat hoooodne dlho.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      AC7,2kW je samozřejmě katastrofa, dnešní standart je
      AC7,2kW je samozřejmě katastrofa, dnešní standart je minimálně AC22kW 3fázově


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          DC rychlodobíjení je politická záležitost abys nemohl
          DC rychlodobíjení je politická záležitost abys nemohl dobíjet doma rychle AC LEVNĚ skoro zadarmo a musel k někomu na 650.000 czk ABB DC dobíječku samozřejmě tvrdě ZACÁLOVAT 😉 Je to počáteční snaha o náhradu sítě benzinek s daňovou evidencí spotřeby énergie 😉

          Samozřejmě když si doma zařídíš od ČEZu 44kW jističe můžeš si o dost levněji zřídit doma rychlý dobíjecí bod …

          kcc-hho.webnode.cz/supercharger/

          …. ovšem díky zaprodancům zatím jen pro starý ZOE a nový BYD e6 dobíjení za 1 hodku 😉

          PS: DC je lepší jo ale taky 10x dražší 🙂


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Môžeš mi vysvetliť na čo by ti bola doma
            Môžeš mi vysvetliť na čo by ti bola doma rychlonabíjačka? Mne stačí necelých 7kW cez 3 fázy a za 6 hodín nočného tarifu si nabijem na ďalších 200km za 2€.
            Ked budeš mat EV zistíš, že je to úplne zbytočné.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              doma rychlonabíječka ABB TERRA 50kW? no to by bylo supr!!
              doma rychlonabíječka ABB TERRA 50kW? no to by bylo supr!! Přijede mi strejda z 200 km dálky s vyflusanou baterkou protože to valil po dílnici 130 😉 a má jen hodku zastávku než valí dalších 160 synka na kolej a zas po dálnici. Bud potřebuju vyděračsky silnou přípojku v ČEZku na AC44kW a strejda Zoeho nebo BYD (což ho nedonutím páč je jen na Mercedesy minim Pasáta) anebo domácí CHademo a strejda může valit v TESLE což je mnooohem realističtější a správnější podporovat Teslu. No a když už to šademo stálo tolik prachů tak hodim bod do EVMApy a pomáhám a inkasuju. Kdežto s AC44 v EVMapě moc lidí nevyužije protože mrzáci výrobci kár nedodávali do nich slušný Chameleon palubní nabíječky 😉

              hele tenhle chlápek pohoda džez vlastní barák, vlastní solárko, vlastní šademo a půčuje, to je život to je pohoda! 😉

              evmapa.cz/olsany-rpsnet-sklad

              evmapa.cz/files/stations/p184_2.jpg

                1. Postavil i Mohelnici, Malín, Zábřeh a myslím, že i
                  Postavil i Mohelnici, Malín, Zábřeh a myslím, že i Svitavy a jednu v Olomouci. Ještě měl v plánu Bruntál.

                2. Olomouc je možná zásluha někoho jiného, myslel jsem OC
                  Olomouc je možná zásluha někoho jiného, myslel jsem OC Haná.

                3. To je, ale mecenáš. Hezky pěkně.
                  To je, ale mecenáš. Hezky pěkně.

                4. Přesně tak, má ve firmě nejméně 5 elektromobilů.
                  Přesně tak, má ve firmě nejméně 5 elektromobilů.

      1. AC nabijanie je urcene na nabijanie, ked je dost casu. Na
        AC nabijanie je urcene na nabijanie, ked je dost casu. Na nocne nabijanie nie ja ani 7,2kW katastrofa, no skoda toho jednofazu, lepsi by bol trojfaz, povedzme 11kW. (BMW uz na to prislo a nahradilo v i3 jednofaz 32A trojfazom 16A) V noci je casu dost, ja nabijam teslu v noci standardne 10-timi amperami trojfaz, co je menej ako 7 kW a v noci to vzdy staci. Pocas cesty je aj 22kW uplne na nic, na cestach ma zmysel len DC rychlonabijanie.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          AC22kW už bude standart i u
          AC22kW už bude standart i u LEAF2

          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/nissan-leaf/

          a až tam šoupnou zas AC44kW chamelouna jako to má standart ZOE a čínská BYD e6

          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/
          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2014-byd-e6/

          tak to bude vůbec žůžo i z vobyčejnýho kandelábru na ulici 😉 Brání tomu jen politický kšefty, technicky je to dávno levný a snadný

          1. ZOE ma 43kW nabijacku len zo starsim menej efektivnym motorom
            ZOE ma 43kW nabijacku len zo starsim menej efektivnym motorom Continetal – je to verzia Q90, nielen motor je menej efektivny, ale aj nabijanie je menej efektivne.
            Nova verzia R90 s 22kW nabijackou a motorom z vlastnej produkcie Renault je efektivnejsia pri nabijani aj pri jazde.
            Vykonnejsia nabijacka v aute je fajn, no trvam na tom, ze na pomale AC nabijanie staci tych 11kW, hlavne aby to bol trojfaz.


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                pravda, starej ZOE tam měl nějakou tu kombo motorovou
                pravda, starej ZOE tam měl nějakou tu kombo motorovou dobíjecí habadůru ale ač jsem to studoval už sem to zapomel a stejnak tomu moc nerozuměl, ale jo, bylo to tak

Napsat komentář