Jak dobře umí Tesla Autopilot parkovat? Podívejte se!

Auto elektromobily Tesla Model S paralelní parkování

Jednou z funkcí částečně robotického „řidiče“ Tesla Autopilot je i paralelní parkování. Pár nadšenců ostestovalo jak si v tomto ohledu elektromobil Tesla Model S vede.

Paralelní parkování s Autopilotem elektromobilu Tesla Model S
foto: Electric Jen

Majitel elektromobilu Tesla Model S s přezdívkou „Electric Jen“ vyzkoušel Autopilot při běžném paralelním parkování.

Postupně mu ale pohybem třetího auta v řadě ztěžoval podmínky. Auto vždycky dokázalo mezi jednotlivými vozidly udržet dostatečnou mezeru pro pohodlné vyjetí.



14 komentářů u “Jak dobře umí Tesla Autopilot parkovat? Podívejte se!”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    No obávám se že tady
    No obávám se že tady tento systém není až tak moc high tech.
    Tiguan z roku 2009 má parkovacího asistenta který toto umí na stejné úrovni. Jakkoliv bych chtěl obhajovat auta na fosilní paliva, tak tady nejsem překvapen z technologií Tesly.

    1. jiste, me by zajimalo co
      jiste, me by zajimalo co jeste by se na tom dalo vylepsit. Preci jen „umeni“ parkovani je vec, ktera ma sve limity. A pokud pominu parkovani smykem a zaparkuje s vysokou presnosti k obrubniku a nic pri tom neodre, tak nevim co by se na tom jeste dalo zlepsit…

      PS: nevite jestli to samo couva a rozjizdi se dopredu anebo jestli clovek musi „kvedlat“ s radici pakou a pridava plyn jako v nejakem spalovaku s parkovacim asistentem? Anebo proste jen reknete zaparkuj a o vic se nestarate?


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Tak jistě… Parkování
        Tak jistě… Parkování smykem by asi dost lidí v autě za 3M nerozdýchalo. 😀
        Nevlastním Teslu, ale v rodině mám Tiguana (nafťák, automat, 4×4). A u toho se musí šibovat s pákou na D/R, většinou ale zvládá zaparkovat napoprvé. Velmi alibisticky ale píše že máte sledovat okolí a zasáhnout do řízení kdyby něco. Takže vzhledem k tomu že teorii preventivní připosranosti bude preferovat i Tesla tak bych hádal že situace kdy člověk vystoupí a nechá auto samovolně zaparkovat je zatím SCIFI a to ne kvůli technologiím, ale kvůli odpovědnosti a právním úpravám.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Bud spoluzak neumi ridit,
            Bud spoluzak neumi ridit, nebo mu jedno z aut cuklo bliz nez kdyz parkoval. Treba se jedno auto vymenilo bliz nez to predesle. Ty vzdalenosti jsou opravdu cca 1,0-1,2m vic nez delka auta a to snad je prostor dost velky na to vyjet kdyz umite tocit volantem az do piskani parkovacich cidel. Auta s asistentem maji cidla vpredu i vzadu.


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Upřimně. Dalo by se
        Upřimně. Dalo by se vylepsit! Zajima vas co? Zaparkovat na mensi prostor. Vsimli jste si jakou diru jak vrata tam nechali i pri poslednim pokusu? Reakce na Tiguana a jeho parkovani. Predpokladam ze muj Touran bude 100% stejny jako tiguan. Tam co umel zaparkovat podelne zvladne i lehce nadprumerny ridic. Limit u prvni serie asistenta byl myslim 60cm pred a 60cm vzadu. Tj. 1,2 metru vice nez ma vse auto. Posledni verze uz umi 50cm pred a 50cm vzadu. Chce to trosku cukani, ale da se nacpat i do mensich diry.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Paralelni nebo podelne
    Paralelni nebo podelne parkovani? Pod pojmem paralelni si predstavuji uplne neco jineho.
    Napriklad jizda v jednom pruhu urcite neni paralelni.
    Existuji tri druhy parkovani:
    Podelne, pricne a sikme.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Také bych ho nazval spíše
      Také bych ho nazval spíše sériové tj. „za sebou“. Paralelní znamená „vedle sebe“.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Vždy se jedná ve smyslu
        Vždy se jedná ve smyslu orientace vozovky. Takže tedy:
        Paralelní = podélné . V tomto případě je myšleno že auto je zaparkováno paralelně/podélně k vozovce
        Kolmé = příčné. V tomto případě je myšleno že auto je zaparkováno kolmo/příčně k vozovce
        Tak to chápu já 🙂

Napsat komentář