Jak se testuje supersport Rimac Concept_One

auto Rimac Concept_One testovací dráha

Chorvatská automobilka Rimac Automobili zveřejnila dvě videa, na kterých ukazuje jak testuje svůj supersportovní elektromobil Concept_One.

Podívejte se na Rimac Concept_One v akci proti Tesla Model S
foto: Rimac Automobili

Rimac Concept_One je elektromobil za milion dolarů. Nabízí výkon přes 800 kW a max. rychlost 350 km/h. Není to auto pro každého.

Testování vozu probíhá obvykle na chorvatském závodní okruhu příznačně pojmenovaném „Grobnik“. Některé manévry ale vyžadovaly delší rovný úsek, a tak Rimac požádali chorvatské ministerstvo obrany o přístup na vojenské letiště.

Testovacím jezdcem Rimacu je Miroslav Zrnčević (aka Mrgud). Hostujícím jezdcem na následujícím videu je Juraj Šebalj, jeden z nejúspěšnějších chorvatských závodníků.

Rimac Automobili



20 komentářů u “Jak se testuje supersport Rimac Concept_One”

  1. Bych to shrnul asi tak, že
    Bych to shrnul asi tak, že Rimac není žádná automobilka, ale konstrukční a vývojová kancelář, která si vyrobila pěkný autíčko a používá ho jako technologický demonstrátor a na mediální zvýraznění se, což se jim nadmíru daří.
    Akorát média to jaksi nepochopila a lidi mylně očekávaj jejich sériouvou nebo kusovou výrobu. No nic hlavně, že lidi klikaj.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Asi protože je auto ve
      Asi protože je auto ve vývoji a asi protože udělali chybu a ukázali design ještě před tím, než jej začali prodávat. Stejnou chybu udělal i nanoflowcell qaunt. Všude se o tom mluvilo a auta nikde.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Na facebooku už mají
          Na facebooku už mají negativní komentáře, na jeden odpověděli že vyrábět auta a infrastrukturu nebudou, vytvořili jen technologii a doufají, že ji někdo třeba v budoucnu použije

                1. Miguel Tulha
                  I really think

                  Miguel Tulha
                  I really think that who is in a dead end is nanoFLOWCELL, because is just talk, and some prototypes tested by them self…
                  But I really hope to be wrong, because I like this technology. Although I think you should sell the license of your patent, to the biggest car manufactures… because alone, there will be no refuel grid for the electrolyte fluids. And that is a dead end too!
                  2 srpen v 21:09 · Upraveno

                  nanoFlowcell
                  nanoFlowcell Hi Miguel Tulha, thank you very much for your interest in our nanoFlowcell technology. As you well pointed out, the roll out of nanoFlowcell and the bi-ION fueling infrastructure is a concerted action that requires market power. We are a research and development company, and our intention is not to get involved in selling cars or bi-ION electrolytes, but to roll out this innovative technology together with strong business partners. Please stay tuned for further information on this subject in upcoming editions of our FLOWmagazine.

        1. říkali co? s někým od
          říkali co? s někým od nich jsi mluvil nebo jsi někde něco od někoho slyšel? nebo článečky, tiskové zprávičky ? už bys mohl vědět, že nesmíš hned všemu věřit.. 🙂
          Každopádně cashflow mají, takže si můžou zkoumat a testovat jak chtějí. JInak parametry dobrý, auto pěkný, evidentně se tím baví a třeba i něco vyzkoumají… já jim fandím


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    rimac už dělá pěkný
    rimac už dělá pěkný kraviny,velký chorvatský machry ideální na každodenní dojíždění do práce

Napsat komentář