Jak se vyrábí baterie pro elektromobil Nissan Leaf

auto jak se vyrábí baterie pro Nissan Leaf

Britská pobočka automobilky Nissan připravila pro všechny zájemce podrobné informace o tom, jak se vlastně vyrábějí baterie pro elektromobily Nissan Leaf. Na videu a porobné infografice se můžete dozvědět prakticky každý detail.

Výroba baterií pro elektromobil Nissan Leaf v britské továrně v Sunderlandu
foto: Nissan

Výroba baterií pro elektromobil Nissan Leaf začíná zpracováním elektrod. Ty jsou základem bateriového článku zabaleného do hliníkové fólie. Ty se pak plní elektrolytem a skládají po čtyřech do jednotlivých modulů a modulů a 48 modulů tvoří celou baterii.

Nissan Leaf je nejprodávanějším elektromobilem na světě s více než 150 000 prodanými kusy během čtyř let. Auto nabízí dojezd kolem 150 km na jedno nabití. Nedávno Carlos Ghosn, šéf automobilky Nissan, prohlásil, že už brzy budou na trhu auta, která umožní běžně dojezd kolem 400 km.

auto jak se vyrábí baterie pro Nissan Leaf

KLIKNĚTE PRO ZVĚTŠENÍ
foto: Nissan
Nissan



9 komentářů u “Jak se vyrábí baterie pro elektromobil Nissan Leaf”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    už aby tých 400km bola
    už aby tých 400km bola realita……neviem sa toho dočkať už nejaký ten piatok 🙁

      1. Jak emobil ujede trasu z
        Jak emobil ujede trasu z prahy do brna bez potreby nabijeni, tak to bude teprve revoluce a v Čechách by se mohl prodej emobilů trochu víc rozhýbat.
        Tím pádem by mohli klesnou ceny, abych si mohl koupit moje další auto v pořadí už v elektřině. 🙂
        Už se nemůžu dočkat.

        Dávám tomu ještě tak 2 roky, maximálně 3 :-)))

          1. Už jsem se bál, že to
            Už jsem se bál, že to nikdo nepochopí 🙂

            Co tak sleduji zprávy, tak za ty 2-3 roky by ty elektromobily opravdu mohli mít už dojezd přes 200 km. Snad by měl být Leaf další generace, BMW určitě také vyleze s nějakým upgradem pro i3, VW se snad pochlapí také více pro svůj egolf a Francouzi by taky mohli povýšit.

            Respektive měli by se činit aby ještě před Teslou modelem 3 vyjeli s něčím konkurenceschopným….

            Takže se teším na to, že až mě doslouží náš stařičký spalovák, tak už koukpím nějaký rozumný rodinný elektroauto za rozumný peníz.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              technicky si vy alebo evc
              technicky si vy alebo evc nacpete dodatocnu kapacitu aku potrebujete ak sa vam niekam zmesti, otazka je iba cena a potencionalna strata zaruky.

Napsat komentář