LEO Express prodlužuje trasu do Karviné

auto Leo Express železnice koleje

vychází vstříc poptávce cestujících z Karviné a okolního regionu. Od středečního rána jsou novými zastávkami Karviná a Dětmarovice. Každý den bude jeden spoj vyjíždět v 6:08 z Karviné. Další spoj ve 4:08 bude jezdit ve všední dny a v sobotu.

Vlaky LEO Express už brázdí Českou republiku několik měsíců
foto: LEO Express

Od začátku roku roste obsazenost našich vlaků, ta se nyní pohybuje kolem 70%,“ říká , ředitel společnosti LEO Express, a pokračuje: „Právě proto, že je o naše vlaky takový zájem, který stále roste, tak jsme se rozhodli nabídnout naše služby i lidem z Karviné a okolí. Vnímáme jejich zájem o naše nové vlaky a potenciál, který jako technologicky nejmodernější dopravce chceme využít.“

Od ledna přepravil LEO Express více než čtvrt milionů cestujících a ve špičkách musí řešit vysoký zájem cestujících spojením dvou svých souprav. Jízdenky jsou v prodeji jak na pokladně přímo na nádraží v Karviné, tak v e-shopu LEO Express.

Jako jediný dopravce jezdí LEO Express novými technologicky nejmodernějšími vlaky s až o polovinu nižšími provozními náklady. Nabízí na rozdíl od konkurence tři cestovní třídy Economy, Business a Premium. Vlaky LEO Express jsou jako jediné na této trase nízkopodlažní a bezbariérové.

„Z výzkumu, který jsme si nechali realizovat, vyplynulo, že celých 85 % našich zákazníků je spokojeno s našimi službami. Co je, ale ještě cennější je skutečnost, že procento nespokojených zákazníků je minimální. Věřím, stejný trend uvidíme i u nových cestujících z Karviné,“ říká Leoš Novotný.

tisková zpráva



5 komentářů u “LEO Express prodlužuje trasu do Karviné”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Kolik LEO zaplatil za
    Kolik LEO zaplatil za předposlední odstavec? To není nic jiného než reklama. Nové vlaky jsou také pendolina ČD a tvrdit, že to, co je ve Švýcarsku považováno za ekvivalent českého regiopanteru, je technologicky nejmodernější, také lze považovat za diskutabilní.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Absolutní souhlas z
    Absolutní souhlas z předchozím. Ecomomy class je opravdu hrůza, při mé výšce 185 cm jsem celou cesto do Olomouce doslova přetrpěl. Další cesty jsem na této trase absolvoval už jen z SA.

  3. Taky jsem zkusil na trati
    Taky jsem zkusil na trati Ostrava-Praha služby ČD-Pendolino, Student Agency-Žlutý Expres a taky posledního jmenovaného Leo Express. A výsledek je velmi podobný (mimochodem píšu zrovna z paluby LE).
    Třída Economy je docela hrůza. A to jsem docela průměrné postavy – co by na mém místě dělal kus chlapa se 185cm – to opravdu netuším?
    Proto pro mne pro příště jasná volba – sice starší, ale rozhodně prostornější a pohodlnější SA.

  4. Nemám možnost srovnávat z
    Nemám možnost srovnávat z jednoduchého důvodu. Kromě Českých drah mi do vlaku nedovolí vzít psa. Chápu, že dálkové autobusy psy neberou, je v nich málo místa a pes se potřebuje občas alespoň trochu projít. Ve vlacích je přece jen víc místa a nějaké vyhrazené místo pro psa by se tam vždycky našlo, pokud by ovšem byla ochota ze strany přepravce.


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak jsem odzkoušel všechny
    Tak jsem odzkoušel všechny tři dopravce na trati Ova – Praha a economy třída leoexpresu je to nejhorší ze všech. To je fakt krize. Zajímavé je, co dokáže udělat image nového vlaku. Jinak si poptávku po této službě nedovedu vysvětlit…

Napsat komentář