Mercedes-Benz Concept EQV: První plně elektrická cesta Barcelonou s elektrickým MPV pro dojezd až 400 km

V Barceloně tento koncept prokázal, že elektrická budoucnost pro prémiová MPV už klepe na dveře.

Krátce po světové premiéře na autosalonu v Ženevě má za sebou Concept EQV svou první cestu v městském prostředí.

V Barceloně tento koncept prokázal, že elektrická budoucnost pro prémiová MPV už klepe na dveře.
foto: Mercedes-Benz

Poprvé představeno veřejnosti bylo toto první plně elektrické prémiové MPV na autosalonu v Ženevě: s konceptem EQV Mercedes-Benz naznačil, jak může v tomto segmentu vypadat budoucnost bez lokálních emisí.

Nyní má za sebou Concept EQV svou první cestu a v Barceloně se veřejnosti ukázal v prostředí jemu šitém na míru. Vůz je určen pro rodiny, sportovní nadšence a své uplatnění najde i jako hotelový shuttle servis.

Díky svému progresivnímu designu upoutal Concept EQV pozornost i ve městě proslulém módou a designem. Už jen mřížka chladiče s protaženým LED pásem, typická pro rodinu EQ, zanechala skutečný dojem.

Concept EQV je řešením pro praktickou každodenní elektromobilitu bez lokálních emisí. Mezi jeho technologické přednosti patří dojezd až 400 kilometrů a integrovaná funkce rychlonabíjení.

To znamená, že energie potřebná k dojezdu zhruba 100 kilometrů může být dobita pouze za 15 minut. Vůz navíc v interiéru nabízí nejvyšší možnou úroveň pohodlí a skutečnou funkčnost díky rozličným variantám vnitřní konfigurace.

Concept EQV má hnací přední nápravu s kompaktní elektrickou pohonnou jednotkou o výkonu 150 kW. S maximální rychlostí 160 km/h navíc nabízí příjemnou jízdu i mimo město. Energie je dodávána lithium-iontovou baterií o kapacitě 100 kWh, umístěnou pod podlahou natolik rafinovaně, že neomezuje vnitřní prostor pro cestující.

Už brzy udělá Mercedes-Benz Vans další významný krok: sériový model, založený na konceptu EQV, bude představen veřejnosti na letošním IAA ve Frankfurtu.

tisková zpráva



14 komentářů u “Mercedes-Benz Concept EQV: První plně elektrická cesta Barcelonou s elektrickým MPV pro dojezd až 400 km”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    To je zase nesmyslů na jedný hromadě. LED pásiky,
    To je zase nesmyslů na jedný hromadě. LED pásiky, budoucnost bez lokálních emisí, atd…. Progresivní dizajn :)))
    A nejlepší je 150kW elektromotor na přední nápravu, to napadlo jenom pitomce!
    Nakonec je to jedno, aj tak jich budou vyrábět maximálně ve stovkách kusů ale nezapomenou se s tim chlubit jak jsou progresivní a dál budou chrlit spalováky jako o život.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    alternativa je nissan e-nv200 evalia na prevoz osob. Niektore
    alternativa je nissan e-nv200 evalia na prevoz osob. Niektore hotely to puzivaju ako shuttle z letiska


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      on ten e-nv200 se mi moc libi, ale bohuzel ikdyz to ma
      on ten e-nv200 se mi moc libi, ale bohuzel ikdyz to ma moznosti a dost prostoru pro vetsi aku. tak dojezd 150 je uz fakt hodne malo. kdyby aspon tech 250.
      navic ty nissan baterie jsou tragicke. jejich zivotnost.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Baterie u tohoto auta je v pohodě, má aktivní chlazení
        Baterie u tohoto auta je v pohodě, má aktivní chlazení vodou. 🙂


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          nema! ma vzduchove chladenie a zohrievanie, ktore bezi iba ked
          nema! ma vzduchove chladenie a zohrievanie, ktore bezi iba ked je napojeny na nabijacku !!!! vid. video Bjorna.

Napsat komentář