Už během prvního pondělí roku 2022 představí Mercedes nový koncept elektromobilu Mercedes Vision EQXX. Nabídne výjimečný dojezd 1000 km, a to i díky nově vyvinutým akumulátorům.
Elektromobil Mercedes Vision EQXX nabídne kapacitně stejně „velkou“ baterii (107,8 kWh) jako aktuální luxusní novinka Mercedes-Benz EQS, který na jedno nabití ujel rekordních 852,9 km. Samotné rozměry a objem baterie jsou ale o 50 % menší a o 30 % lehčí.
S touto a řadou dalších inovací demonstruje tento prototyp, jak lze zvýšit efektivitu a dojezd elektrických vozidel, když jsou do vývoje začleněny nové myšlenky a týmová práce. Vision EQXX je nejúčinnější elektrické vozidlo, jaké kdy Mercedes-Benz vyrobil.
zdroj: tisková zpráva
BMW loni vystřídala Mercedes v čele trhu s luxusními vozy… 😉
Car Maniaq bude litovat. Prave si koupil EQS.
Bradáčová 2022 : vznikne celorepublikový útvar specializujíc se na kyberkrimi teroráky pak Budou zavedeny legislativní úpravy pro předávání info od Provozovatelů sociálních sítí…. Za lži, urážky a nenávist na interfernetu budou padat tresty soudluzi je to jasný, takže už nekecat, žádná propaganda !! a koukat dodávat, tady nejste na krmníku tezlatrejtrsbtc 😉 😀 😀 😀
off
Tesla je velká jak Škodovka. Příští rok bude dost možná dvojnásobná. Co se bude dít dneska na pre márketu? ???
ničmoč, od dob SARS2 stejnak všici dávno vědí že podezřelé výkony Tesly vůči zbytku světa mají souvislost… ? I bajdenova administrativa to ví a drahá eletryka je jen začátek… Tož aby to neskončilo špatně ? Jinak samozřejmě s morgenovic ban(d)kami uměle dohodnutá cena akchčijí dojících státní dluh nemá s „výkony žlutých teslatroků“ zádnou spojitost, to je snad už všem jasný že je to předem dohodnutý už jen uměle hajpovaný gembl 😀 😀 😀
Německo jede na 67% větru soudluzi 😉
na světě jezdí 2.000.000 tesel a z toho:
1.000.000 je vyroben v číně jen za poslední 2 roky …;)
1.000.000 původních je vyroben fameryce za posledních… 10 let 😀
navýšeným dalším čínským půlmilionem vám chce dobrák Elon letos dopumpovat €vropský trh … štastnej novej rok souDLUZI 😉 😀
V Číně ještě nevyrobili milion, ale už se to blíží. 🙂
Famerice vyjela miliontá Tesla už minulý rok.
http://www.youtube.com/watch?v=Mj9lwLJL0u0#t=19m52s
to sou drobný +/- autobus neřeš zbytéč 😉 slyšels fyjaláka snad ne?? ílon kope především sám za sebe a svoje rakety na mars, na socík zapomen a ten současný poděl deseti… pak poděkuj ílonoj štastný a veselý 😉
tesla celk výroba amerika / čína / €vropa
2022 = 1.800.000 / 1.600.000 / 200.000 = 3.600.000
2021 = 1.400.000 / 900.000 / 0 = 2.300.000
2020 = 1.200.000 / 200.000 / 0 = 1.400.000
2019 = 890.000 / 10.000 / 0 = 900.000
2018 = 530.000 / 0 / 0 = 530.000
Vcera jsem vyzkousel LightShow u Tesly. Uplne to mohlo nahradit novorocni ohnostroj. Neni to uplne dulezita funkce, ale tu a tam se to muze hodit. Jinak nove usporadani plochy me trochu zmatlo. Jako bych vlezl do jineho auta. Tak znovu ucit, ucit a ucit.
chudák tezla i přes ty nahrabaný biliony co svět tahaj do války není schopná vybavit svý pojízdný tablety kvalitními světlomety a místo toho jen kopíruje autodebilky studenou bílou 😉 😀
PS: 2021 Mlask vydojil $17B na daních odevzdá $11B
Kontrolní otázka soudluzi : víte vy vůbec kolik bere Mlask nahodinu?? 😀
S radosti pisu pod clankem o Mercedesu, ze Tesla dodala za posledni ctvrtleti 308.600 vozu. Analytici predpokladali kolem 260.000. Nekteri predpovidali krach a jini zase konec elektromobility. A ted tohle. Novy rok zacina fantasticky vitr fouka, Tesla vitezi a hlupaci si rvou vlasy. Jen v ceske kotline se budou utesovat, ze spalovak je nenahraditelny.
Na Autoforu jsou jiného názoru.
a bude i nadále foukat anebo eletryka stoupat?? 😉 Hele situace je jasná : bajden se s putinem dohodli že se na ničem neschodnou 🙂 takže bitšit tezlatrejtrs nasrr 😉
https://www.hybrid.cz/hyundai-konci-s-vyvojem-spalovacich-motoru-i-vodiku/#comment-289192
a bude i nadále foukat anebo eletryka stoupat?? ? Hele situace je jasná : bajden se s putinem dohodli že se na ničem neschodnou ? takže bitšit tezlatrejtrs nasrr ?
A bohužel Tesla už je luxusní značka. Šíleně zdražila.
Luxusní možná cenou. Luxusní je spíš ten Mercedes, resp EQS. To když se srovná s Teslou, tak ta vypadá jako Favorit.
Za cenu Mercedesu se da poridit 1,5 Tesla S Plaid nebo 3-4 Tesla 3. Je vzdy uzasne, ze lidi, kteri kritizuji cenu Tesly jako moc vysokou, dokazi u jineho auta spolknout absurde drahou cenovku bez mrknuti oka. Vse je relativni…
Asi nepochopení…
Jsem psal, že Tesla není luxusní auto, jenom cenovkou. Luxus vypadá úplně jinak. Třeba jako EQS. A jestli je EQS drahy, rozhodne zákazník. Stejně jako u té Tesly.
Podstata mého sdělení ale je, že Tesla prostě luxusní vůz není. Ale to samozřejmě nevadí.
A pak prijde nekdo jiny a rekne, ze jediny luxus je Maybach a ze Mercedes je pro socky. A pak si sedne do Trabanta a zasmradi.
od dob SARS2 všichni vědí že podezřelé výkony Tesly vůči zbytku světa mají souvislost 😉 i bajdenova administrativa to ví… Drahá eletryka je jen začátek… aby to neskončilo špatně 😉 Jinak samozřejmě s morgenovic ban(d)kami uměle dohodnutá cena akchčijí dojících státní dluh nemá s „výkony žlutých teslatroků“ zádnou spojitost, to je snad už všem jasný že je to už jenom gembl 😉
Asi mas tu nemoc vsech opilcu. Nevim jak se to jmenuje. Zemanovy jatra nebo podobne. Pry to devastuje vnitrolebecni uzliny.
hele já vím ty víš že na prdelolezectví a připosr*nost všichni dojedeme, zbejvá už jen pár centimetrů vornice 😀 😀 😀 křeče ti nepomůžou, na halušky přitlač 😉
PS: že se ještě nezačali vobjíždět klíčkem?? s rouškou a kapucí sentry hadr 😉
V luxusních vozech se nevyznám ale v pár dodávkách už jsem seděl…A myslím že ta ,,nej“ je e-Vito s rychlostí omezenou na max 80 kmh…A nezrychlí ani prekarizovaná předčasně rodící budoucí samoživitelka řídící kurýrka ?
Jenže kdo by chtěl Teslu S plaid, když může mít Mercedes EQS, že…
Porovnejte pocet dodanych vozu a pak si dejte…
02.01.2022 jede Německá elektryka na 67% větru
01.01.2022 jela Německá elektryka na 57% větru
31.12.2021 jela Německá elektryka na 61% větru
30.12.2021 jela Německá elektryka na 56% větru
https://energy-charts.info/charts/energy_pie/chart.htm?l=en&c=DE&year=2021&interval=day
evidentně vykročili do nového roku to správnou nohou za €13/MWh 😉 🙂 😀
https://energy-charts.info/charts/price_average/chart.htm?l=de&c=DE&year=2021&interval=day
OFF
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/evropska-komise-navrhuje-zaradit-jadro-a-zemni-plyn-mezi-obnovitelne-zdroje.A220101_111107_ekonomika_vank
Pokud je „obnovitelným zdrojem“ zemní plyn, pak i ropa 🙂
Ten nadpis je trochu nepřesný, resp ten text v odkazu. Spíš se jedná o zařazení jádra a plynu mezi zelené (udržitelné) investice.
jinymi slovy o zelenost vůbec u jadra a zemaku nejde jako spíš o nutnost, proste je „potřebujeme“ k chodu civilizace dokud se něco zas neposrrr jako třeba sars3 2030 50%1990 😉
Potřebujeme jádro a zemák ( dočasně) k PŘECHODU… Nikoliv k chodu.?
Jo, to známe z časů, kdy u nás pobývali sovětští osvoboditelé… dočasně, kde jednotkou dočasnosti je 1 furt 🙂
Když vidím vlastní úspěchy s OZE při mých hóóódně omezených zdrojích, můžu si dovolit maximální optimismus…Kde je vůle tam je úspěch ?…
Čína od 2022 sníží podporu vozů alternativní pohon včetně elektro o 30%
Od roku 2023 už bez dotací úplně.
Výroba totiž předstihla plány na zvyšování podílu těchto vozů… 😉
Tesla svolává 356.309 vozů Model 3 z let 2017 až 2020 (144k čínských) kvůli zavírání víka kufru se může poškodit kabely couvací kamery 😉
Tesla svolává 119.009 vozů Model S problémy se západkou přední kapoty mohou vést k otevření zavazadlového prostoru „bez varování a bránit řidiči ve výhledu, což zvyšuje riziko nehody “ … 😀
To nastane zhrouceni prodeju EVcek.
Ne nutně… Když se s ukončením dotací EV zároveň znevýhodní nákup a držení spalováku. Možná dojde jen ke krátkodobému poklesu…
Pokud zůstane platba za vydání RZ u spalováků (a zdarma u EV), tak ukončení přímých dotací s trhem nic neudělá.
Jo, jo, my tu elektriku protlačíme i když ji zákazníci nechtějí. Až když to nepůjde silou, půjde to ještě větší silou 🙂
Tak ať začnou nový kupující spalováků platit externality- následky své zabedněnosti a sobectví…Dokud tu nebyly technologie a nešlo to jinak, museli jsme všichni přimhouřit oko a zatnout zuby…Teď už je možnost neotravovat ostatní…..
Vždyť platí, prostřednictvím spotřební daně z PHM. kdo víc jezdí, víc tankuje i platí.
Ano, technologie tu sice je, ale není zdaleka srovnatelná se spalovací technologií. jinak by ji zákaníci přirozeně preferovali a nebylo by potřeba je k tomu násilím tlačit, nutit, dotovat, zakazovat, atd…
Houby platí…Divil bych se, kdyby ty daňe stačily na výstavbu, opravy a údržbu silnic a dálnic…
„Houby platí…Divil bych se, kdyby ty daňe stačily na výstavbu, opravy a údržbu silnic a dálnic…“
No tak to až tady budou jezdit samé EV, tak nebude na opravy vůbec, když EV neplatí spotřební daň z PHM 🙂
Člověče tobě je potřeba vysvětlovat samozřejmé věci hodně po-ma-lu… Tak dávej pozor: v dohledné době bude muset dojít ke změně financování nákladů spojených s dopravou.. tipuju platbu od kilometru ?
Existuje dan z elektriny a stat ma mnohonasobne vetsi prinos z energie, ktera se kompletne vyrobi z domacich zdroju. Import kvasenych dinosaurich houwen statu a ekonomice moc neprospiva a proto je nutne uvalit na phm spotrebni dan. Ta dan neni vlastne na phm ale na vyrobky z mineralniho oleje. Dan na cely retezec pri vyrobe elektriny muze nakonec prevysit spotrebni dan. Zamestnanost u nas je zajistena a socialni pojistovny muzou pak poskytnout duchody. U ropy platime duchody lidem ciziho statu.
O platbě za km si nepsal…
Každopádně jak jsem zmínil, majitelé spalovacích aut externality platí, platí spotřební daň za PHM a ta by to měla pokrýt. Já nemohu posoudit jestli je to dost nebo málo. Ale platí, tak nekecej, že ne 🙂
Některé obce už zavádějí hlukové radary. Pokuta 135 Euro. Problém asi budou mít hlavně motorkáři. Ale až zavedou čuchací radary tak budou mít problém všichni výfukáři. ?
Pro Marek…Jseš zacyklovanej…A kdybych tě už trošku neznal, měl bych tě za přiblblého…
Tak naposledy… platí nebo neplatí majitelé spalováků externality?
Marná snaha, kde nic není, ani smrt nebere. Nemůžeš po někom, kdo nezvládne počítat do deseti chtít, aby chápal pojmy fiskální a regulační význam spotřební daně na minerální oleje.
To je naprosto zbytečná ztráta času, protože všichni ostatní to chápou a Drvoštěp to nepochopí nikdy.
Pro Marek…NEE…
platí jen nevyhnutelnou údržbu infrastruktury a to ještě pravděpodobně ne v plné výši…
Žvásty o spotřebách 10,7 kWh/100km už ani nepobaví. Už jen nudí.
Ví někdo, co je to za typ akumulátoru a kdo ho vyvinul? Jaké jsou další parametry?
Tipnul bych si, že do EQS dali to nejlepší co sehnali- proto mě připadá poloviční objem a o třetinu menší hmotnost při stejné kapacitě až podezřele velký a rychlý pokrok… Kdyby to tak vážně bylo, čekají nás zářné zítřky ?
základní pravidlo žiti na planetě Zemi č.417 zní:
„fšechny prototypy baterek co neklepou Elonoj na dveře jsou fejk“ 😉 😀 😀
pujde o nejake prototypy od ACC a pravdepodobne to budou solid-state baterie, ono vyrobit takovou baterku problem nebude, ale ta vyroba bude draha a tak se nehodi treba jeste do seriove vyroby, stejne jako jejich SSB ktere montuji rucne do elektrobusu, kdyby to meli montovat s takovouto vyrobou do osobaku, tak se to taky nema sanci zaplatit a ceka se na to az prijdou na to jak to zautomatizovat a vyrabet v obrich kapacitach
Tesla svolává do servisu přes 475.000 vozů Model 3 a Model S kvůli problémům se zpětnou kamerou a kufrem, které zvyšují riziko havárie
Koncept s koncepčním dojezdem. ?
Kolik má v reálu ten jejich EQS o kterým tvrděj že má 770 WLTP? Kolik naměřil Bjørn? ? EPA EQS je 563 km. Pro koncept by to mohlo vycházet 730 km EPA.
A kolik ujede na dalnici v -25 pri 160km/h? Tak 200 s vetrem v zadech.