Opel Ampera-e v podrobné 40minutové recenzi

auto Opel Ampera-e elektromobil

Magazín Autogefühl cestoval do norského Osla, aby si tam mohl osahat jeden z prvních kusů elektromobilu Opel Ampera-e. Výsledkem je podrobná 40minutová recenze.

Elektromobil Opel Ampera-e rozebraný „do šroubku“ magazínem Autogefühl
foto: Autogefühl

Videorecenze magazínu Autogefühl zodpovídá prakticky všechny odpovědi, které by vás ohledně elektromobilu Opel Ampera-e mohly napadnout. Moderátor podrobně rozebírá vše od exteriéru po interiér a vnitřnosti tohoto plně elektrického, jak říká, „minivanu“.

V Norsku už má Opel Ampera-e přes 4000 předobjednávek. O auto s reálně otestovaným dojezdem přes 350 km je v evropské/světové mekce elektromobilismu pochopitelný zájem.

Redaktor upozorňuje, že auto je sice asi o 4000 eur dražší než nejnovější Volkswagen e-Golf či BMW i3, ale zároveň nabízí téměř 2x vyšší dojezd (383 km dle EPA, ale dokonce 520 km dle NEDC!).

Do Česka dorazí 1600kg těžké auto až příští rok. Už letos půjde kromě Norska také do Nizozemska, Německa, Švýcarska a dalších bonitních trhů.

Autogefühl



20 komentářů u “Opel Ampera-e v podrobné 40minutové recenzi”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    dost malé,škoda velkých baterek do tak prtavého auta za
    dost malé,škoda velkých baterek do tak prtavého auta za milion +

    1. Pokud je to auto fakt velke jak Meriva, tak zas tak male neni
      Pokud je to auto fakt velke jak Meriva, tak zas tak male neni (kdyz odhledneme od americke predstavy, ze Corolla je nejmensi akceptovatelne auto). A pokud budeme cenu Ioniqu, eGolfu, Zoe… tesne pod milion povazovat za akceptovatelnou, tak ten priplatek za skoro dvojnasobny dojezd (pokud nekdo ten vetsi dojezd potrebuje) neni zas tak strasny…


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Za milion????? Tak to je šmejd, Tesla opět nemá konkurenci,
      Za milion????? Tak to je šmejd, Tesla opět nemá konkurenci, rok se vyplatí počkat. Skutečná cena tohoto auta je max 700 tis. Kč.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Tesla ale nebude stát 700 tis Kč. Měla stát 35 000 USD,
        Tesla ale nebude stát 700 tis Kč. Měla stát 35 000 USD, což je 860 tis Kč. Skutečná cena se určuje velice těžko, většinu budou tvořit náklady na vývoj a cena baterek. Větší cenu si může dovolit, konkurence je zatím malá.

          1. No a nezapomen, ze USD a EUR ceny bez dane se zpravidla lisi
            No a nezapomen, ze USD a EUR ceny bez dane se zpravidla lisi vic, nez by odpovidalo prepoctu kurzu… Krasne je to videt treba na porovnani stejneho modelu S na EU a US strance. Treba zakladni S75 RWD: US: $69.500 (1.72MKc), EU: E70.440 (1.90MKc), vse bez dane.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Nechci panu Horcikovi kecat do remesla, ale osobne bych mozna
    Nechci panu Horcikovi kecat do remesla, ale osobne bych mozna uvedl, ze video je anglicky. Nevim jak ostatni, ale ja bych u Autogefühl ocekaval spise nemcinu, takze jsem byl celkem prekvapen.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Nebylo to tak hrozné, aspoň neříkal Couí místo Zouí 😀
        Nebylo to tak hrozné, aspoň neříkal Couí místo Zouí 😀

Napsat komentář