Peugeot iOn pro rok 2017: lepší výbava a další novinky

auto Peugeot iOn 2017 elektroauto elektromobil

Je to k neuvěření, ale v Německu i na dalších západoevropských trzích je stále v prodeji legendární Peugeot iOn. Verze pro rok 2017 přichází s několika malými novinkami.

Elektromobil Peugeot iOn se i po sedmi letech na vybraných trzích překvapivě stále prodává
foto: Peugeot

Peugeot iOn v modelovém označení 2017 přinese možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace, akustické varování pro chodce/cyklisty, nový DAB audiosystém, nový nabíjecí kabel a přepracovaný středový displej. Nově bude také dostupná barva „elektrická modrá“.

Zatímco v České republice už se Peugeot iOn oficiálně nenabízí, na západ od nás se stále prodává. Aktuálně verze tam stojí 17 850 euro, nová verze 2017 se bude prodávat od 19 800 euro.

Vozy Peugeot iOn a Citroën C-Zero, které jsou oba evropskými bratříčky původního japonského modelu Mitsubishi i-MiEV, jsou v Evropě v prodeji od roku 2010. Malá městská vozítka s délkou 3,48 metru a výkonem 67 koní zvládají dojezd 130 km na jedno nabití v létě.

Na pohon a baterii získáte v Německu záruku 8 let/100 000 km. V Německu je možné také nově na auto získat dotaci 4000 euro. A to je asi ten hlavní důvod, proč tam i nadále zůstává v prodeji.



17 komentářů u “Peugeot iOn pro rok 2017: lepší výbava a další novinky”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    To jsou dost blbé
    To jsou dost blbé ekonomické úvahy, na zásahu vydělal jen stát a nás občany odrbal!


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Dobrý den,
      Nemáte pravdu

      Dobrý den,
      Nemáte pravdu peugeot ion 17850 €, a inovovaný 2017 19800€ vč. dph.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Myslíte si, že když zajdu
    Myslíte si, že když zajdu do ofiko servisu u nás, že by mi dokázali přehrát SW starého iOna (2011/2012) za nový SW (2017)?
    Resp. mi jde pouze o to, aby to umělo „možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace“


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        V podstatě nejde ani o
        V podstatě nejde ani o vzdálené ovládání, to si kdekdo dodělá nezávisle na výrobci, jde jen o to aby klimu šlo zapnout v průběhu nabíjení (a tedy auto se vyhřálo a koza – nabitá baterie – zůstala celá). To je doufám jen softwarový kripl.

          1. Chtěl jsem sem napsat, že
            Chtěl jsem sem napsat, že takovou věc by si bývalo muselo vymínit Mitsubishi, aby si nějak vykompenzovalo to, že „žabožroutům“ dodává celé auto, je přeci absurdní, aby se žabožrouti takto stříleli do vlastní nohy. Ale přečetl jsem si link v příspěvku Radovana „Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem.“ a už radši mlčím 🙁


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Tohle není tak jednoduché.
              Tohle není tak jednoduché. Když tam něco necháte, tak na to musíte poskytovat záruku. Když to odstraníte, zbavíte se také dotazů jak se to ovládá apod. Nemusíte o tom nic psát do návodu, překládat to…

                1. Jo říkali si nebudeme
                  Jo říkali si nebudeme přece házet perly sviním. Strašná verbež ty kravaťáci.

      1. Z toho seznamu „vylepšení“
        Z toho seznamu „vylepšení“ to tak opravdu vypadá. Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem.
        Ovšem ta cena je nádherná. Kdyby u nás ČNB podobně nekryplila kurs Kč / Eur, tak 17.850,- euro je při 22,- Kč / 1 Eur jen 392.700,- Kč za nové a verze 2017 za 19.800,- euro je 435.600,-. Za to jsem kupoval ve 4/2014 v ČR nový Ion ve staré verzi.
        Po německé dotaci to kupuje chudý Němec za neskutečných 304 tisíc starou a 347 novou verzi!!!

Napsat komentář