Prodej aut klesá, Evropa podpoří železnici

Velice zajímavé články vyšly v uplnulých dnech na webu iHNed.cz. Prodej aut v USA během srpna výrazně klesl, přináší informaci o tom, že prodej osobních i nákladních automobilů v USA se během srpna propadl velkým automobilkám jako General Motors nebo Ford nebo Toyota o dvouciferné hodnoty. Mezitím na Starém kontinentě… „Evropský parlament žádá větší podporu nákladní dopravy po železnici„. Velice dobré zprávy přicházející z Evropské unie, která se chystá výrazným způsobem posílit financování železniční infrastruktury tak, aby klesl objem nákladů přepravovaných po silnici, ale i znečištění životního prostředí. Tleskáme a chceme více mašinek, méně kamionů! Nakonec je tu zpráva o tom, že „Automobiloví výrobci přijdou o 18 miliard. Nejen kvůli koruně.“ Jde především o tuzemské automobilky, které tratí na zvyšování cen ropy, železa, ale také silné koruně.



2 komentářů u “Prodej aut klesá, Evropa podpoří železnici”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    souhlasím s panem
    souhlasím s panem anonymem.
    zrušte ČD a bude nám mnohem líp.
    jinak jsem rozhodně pro rozvoj nákladní železniční dopravy,ale napřed to dělejte levnějí a rychleji.
    na ostatích zemích lze jasně vidět,že to jde,ta do toho


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tleskáme a chceme více
    Tleskáme a chceme více mašinek, méně kamionů!
    To je pomerne vtipne, ale nejlepe by zeleznice podporili privatizaci ceskych drah, ktere nejenomze nemohou kamionum konkurovat cenou, ale uz vubec ne prepravnim casem a sluzbami. Zbozi – treba v kontejneru nalozite v tovarne na kamion, dovezete ho na nadrazi, tam se ceka na prelozeni, pak se ceka na pripojeni k vlaku, pak samotna cesta a v cili opet prelozeni na kamion a doprava k zakaznikovi. Podle zkusenosti to vse trva asi 5 krat!!! dele, nez dovoz kamionem (a to v pripade, ze se vagon omylem neodpoji a neztrati nekde na nadrazi na konci sveta a pak se jeste tyden hleda. Zprivatizujte Ceske drahy a problem se vyresi sam!!!!

Napsat komentář