Rozdáváme 50 volných vstupenek na veletrh Amper 2019

auto Amper 2019 Brno Výstaviště

Ve dnech 19.-22. března se na Výstavišti Brno uskuteční již 27. ročník mezinárodního veletrhu elektrotechniky, energetiky, automatizace a také elektromobility.

Mezinárodní veletrh Amper se letos dočká už 27. ročníku.
foto: Amper

Součástí veletrhu Amper je také přehlídka Amper Motion 2019, zaměřená právě na elektromobilitu. Návštěvníci si mohou prohlédnout a osobně vyzkoušet elektrické a hybridní dopravní prostředky a nejmodernější infrastrukturní zařízení pro elektromobily.

Letos se na Amperu objeví například Audi e-tron, Jaguar I-Pace, Volkswagen e-Golf, Volkswagen e-Crafter, Kia e-Niro a další vozy. Volnou vstupneku si můžete vyzvednout následovně: klikněte zde a zadejte kód 19462-0.

vlastní



23 komentářů u “Rozdáváme 50 volných vstupenek na veletrh Amper 2019”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    TESLA Model S COMBI je v ženevě !!
    TESLA Model S COMBI je v ženevě !! :))

    fdrive.cz/clanky/v-zeneve-se-ukazala-tesla-model-s-ve-verzi-shooting-brake-3483


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    hele špekouni rozhovor HE3DA
    hele špekouni rozhovor HE3DA 😉

    seznamzpravy.cz/clanek/firma-he3da-vyrabi-zatim-dve-baterie-denne-velkovyroba-se-letos-rozjede-v-horni-suche-67247


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ta oteviraci doba je hruza 🙁 ale asi je to primarne mireno na
    Ta oteviraci doba je hruza 🙁 ale asi je to primarne mireno na business..


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    TM3 vesele jezdilo po Praze 😉
    youtube.com/watch?v=AwV2s5xKI9c

    TM3 vesele jezdilo po Praze 😉

    youtube.com/watch?v=AwV2s5xKI9c


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3
      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

  5. Účelem D1 zřejmě je, aby se do Brna dostalo co nejméně
    Účelem D1 zřejmě je, aby se do Brna dostalo co nejméně Pražáků. 🙂
    Ač nejsem z Prahy, po D1 bych stejně musel. Udělejte na youtube virtuální vysílání, virtuální prohlídku z veletrhu a já se na výstavu podívám z domova. Ušetříme tím pohonné hmoty, čas, zácpy.
    Už je přeci 21.století.

    Děkuji. 🙂

      1. Zajímavý nápad. IDos našel cestu. Celková doba jízdy
        Zajímavý nápad. IDos našel cestu. Celková doba jízdy vlakem 6hodin 52minut ujeté kilometry 520km…. super!!!. U nás na vesnici nemáme vlakové nádraží. 🙂 Ale to nevadí. Vezmu to z města.
        Cesta zpět z Brna 7hod 44minut. Ještě lepší. Asi tak v letech 1906-1916 k nám cestovalo hodně lidí z Vídně vlakem. Bych strašně rád věděl kolik času to tehdy tím vlakem trvalo. O kolik se ta doprava vlakem za to století zrychlila?

        Matně si vzpomínám, že loni na podzim jsem jel kousek za Brno autem a cesta trvala taky 7hodin(400km). Ve finále je to vlastně jedno čím bych tam jel. 🙂

        1. Už by se to mělo zlepšit. Na trase Ostrava-Brno bude
          Už by se to mělo zlepšit. Na trase Ostrava-Brno bude konečně konkurence. Tak tam ČD přestanou dávat ty šroty, co mají ještě WC s vypouštěním do kolejiště a další fajnovosti, a snad budou jezdit kulturně alespoň s rozvážkou občerstvení. O zásuvkách nebo wifi nemluvě. Když to jde i z Prahy do Budějic, kde restaurační či bistro vozy nejsou. Naposledy jsem jel Ostrava-Brno s dcerou v únoru vlakem, no nic moc zážitek, plus Vyškov-Brno náhradní doprava autobusem v zácpě po D1.

            1. To je na jedné straně pravda, zvláště pak od 24 kWh
              To je na jedné straně pravda, zvláště pak od 24 kWh baterky výše, kdy i Ostrava-Brno se dá udělat dálniční rychlostí s rychlonabíjením v Olomouci, na druhé straně já s rodinou chápu snahu o čisté životní prostředí šířeji.
              Tedy pokud mohu využít čistou hromadnou dopravu, udělám to. Dokonce i Olomouc už jezdím z Ostravy elektrickým vlakem. Tu necelou hodinu věnuji práci nebo odpočinku. Elektromobil odpočívá v nadzemních garážích v ceně jízdenky a vlak mne dopraví přímo do středu města. Odsud mám na výběr elektrickou MHD nebo bikesharing Rekolo.

Napsat komentář