Schneider Electric uvádí domácí dobíjecí stanici pro elektromobily

auto elektromobily Schneider Electric domácí dobíjecí stanice EVlink

Domácí nabíjecí stanice EVlink Wallbox od Schneider Electric jsou navrženy speciálně pro použití v garážích a na rezidenčních parkovištích. Elektromobil dokážou nabít za méně než čtyři hodiny.

Domácí dobíjecí stanice Schneider Electric EVlink
foto: Schneider Electric

TISKOVÁ ZPRÁVA

Schneider Electric, globální specialista na řízení energií, představil další generaci nabíjecích stanic pro elektromobily. Pod označením EVlink Wallbox nabízí zařízení pro nabíjení elektromobilů se špičkovými bezpečnostními, diagnostickými a ergonomickými parametry.

Navíc je nabíjecí stanice optimalizována pro použití v prostorech domu, garáže, nebo rezidenčního parkoviště.

Navzdory postupnému nárůstu veřejných nabíjecích stanic stále platí, že nejlepší místo pro nabíjení elektromobilu je tam, kde řidič běžně parkuje, tedy doma.

Na rozdíl od nabíjení běžnou domácí elektrickou zásuvkou, které může trvat až 12 hodin, umožňuje nabíjecí stanice EVlink Wallbox rychlé a pohodlné nabíjení s garancí bezpečného použití jak pro obsluhu, tak samotný elektromobil.

V závislosti na značce elektromobilu může plně nabité vozidlo vyrazit do ulic už za méně než 4 hodiny. Majitele potěší také minimalistický design zařízení, díky kterému nabíjecí stanice nepůsobí na fasádě rušivě.

Konstrukce je určena pro každodenní použití a garantuje plně funkční provozní vlastnosti při instalaci jak v garáži, tak ve venkovním prostředí.

Schneider Electric podporuje zelenou mobilitu prostřednictvím partnerství s výrobci automobilů jako je BMW, Ford a Renault. Uvedení EVlink je další článek do mozaiky aktivit podporujících rozvoj elektromobilů v České republice.

Technické parametry:

• Model: EVlink EVH
• Verze: typ T1 nebo T2 s integrovaným kabelem
• Výkon: od 3,7 kW do 7,0 kW

tisková zpráva



10 komentářů u “Schneider Electric uvádí domácí dobíjecí stanici pro elektromobily”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Hádám, že Teslu s 85 kWh
    Hádám, že Teslu s 85 kWh baterkou to do 4 hodin asi nezmákne… Mohu se zeptat, jaký je rozdíl oproti třífázové zásuvce?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Rozdíl?
      Např. stanice

      Rozdíl?

      Např. stanice „říká“ po datové lince autu kolik si může sosnout proudu (A). A nabíječka v autě se dozví o odpojení napájení před přerušením proudu (datové piny jsou kratší), atd


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Já měl dojem, že tesla
            Já měl dojem, že tesla má nabíječku vestavěnou, takže tohle postrádá smysl? Stejně tak Leaf, Volt apod.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Na fotce je Renault Zoe. Ne
              Na fotce je Renault Zoe. Ne každé auto je možné, byť přes nějakou redukci, připojit do průmyslové 3f zásuvky.

Napsat komentář