Škoda E-Mona: nová služba mobilního nabíjení elektromobilů

Projekt mobilních nabíjecích stanic začíná jako služba pro firmy a carsharingové platformy, v budoucnu se počítá i s dostupností pro soukromé uživatele elektromobilů. Cílem je vybudovat alternativní mobilní nabíjecí infrastrukturu a doplnit tak síť stacionárních dobíjecích stanic.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.

Projekt mobilních nabíjecích stanic začíná jako služba pro firmy a carsharingové platformy, v budoucnu se počítá i s dostupností pro soukromé uživatele elektromobilů. Cílem je vybudovat alternativní mobilní nabíjecí infrastrukturu a doplnit tak síť stacionárních dobíjecích stanic.
foto: Škoda

Škoda Auto DigiLab spustila v Praze pilotní fázi nového projektu mobilních nabíjecích stanic pro elektromobily. Cílem je usnadnit řidičům přechod k elektromobilitě. Služba bude zpočátku sloužit firemním vozovým parkům a carsharingovým platformám, které ve svých flotilách mají elektromobily.

V budoucnu se počítá i s rozšířením pro soukromé uživatele elektromobilů. V současnosti jezdí podle odhadu společnosti Škoda Auto DigiLab jen v Praze až 1000 elektromobilů. Do tohoto čísla jsou započítány i vozy registrované mimo Prahu, ale reálně jezdící v hlavním městě. S uvedením prvních elektrických modelů Škoda na trh v roce 2019 lze očekávat výrazný nárůst jejich počtu.

„Dostatek dostupných nabíjecích stanic je pro současné i budoucí majitele elektromobilů velmi důležité téma. Mobilní nabíjecí stanice je jedním z řešení pro situace, kdy jsou akumulátory v elektromobilu na kritické hranici a majitel nemá ve svém okolí možnost zajistit dobití,“ říká Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLab. „Proto se tomuto tématu věnujeme ještě před tím, než Škoda uvede své první elektrické modely v roce 2019.“

Mobilní nabíjecí stanice je kompaktní zařízení připojené za elektrokolo. Díky tomu se na základě požadavku klienta dobíječka snadno a rychle dostane na požadované místo. Pracovník dobíječku postaví vedle auta či za něj, kabel napojí k elektromobilu a zabezpečí jej. Zásuvku nemůže díky speciálním západkám vytáhnout nikdo cizí z nabíjecí jednotky ani z elektromobilu.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.
foto: Škoda Auto

Ve srovnání s umístěním dobíjecího zdroje například do dodávky nebo na nákladní auto vyžaduje řešení s elektrokolem minimum dodatečného prostoru a nezabere druhé parkovací místo. Další výhodou je možnost na místo dopravit plnou nabíječku a obratem do zázemí vrátit jinou, vybitou. To vše lze uskutečnit v řádu minut.

Zařízení disponuje kapacitou 16,8 kWh a energii z něj lze do běžného typu elektromobilu přenést za čtyři hodiny, a to až na úroveň 80 % dobití. Zdroj obsahuje dvanáct bateriových článků GreenPack, každý o kapacitě 1,4 kWh, které je možné po vybití vyjmout a samostatně nabíjet v docích – po této rychlé výměně lze mobilní stanici ihned znovu použít. Čas potřebný k dobití prázdných článků je opět čtyři hodiny.

Služba se ve spolupráci s energetickou společností PRE spouští v pilotní fázi v Praze. Pro správce vozových parků může být využití mobilního zdroje výhodnější než svážení vozů ke stacionárním nabíjecím stanicím. Služba bude určena i pro případy nouze, kdy řidič zjistí, že mu kapacita nestačí pro dojezd k nejbližší stanici.

A takhle to vypadá uvnitř.

A takhle to vypadá uvnitř, kde jsou nasázené jednotlivé bateriové moduly v plastových obalech s madlem. Lze je snadno vypojit a dosadit nový. V centrále může být sklad nabitých modulů, které vždy po příjezdu obsluha jen vymění.
foto: Hybrid.cz

Mobilní dobití vyjde výhodněji než transport vozu. Do budoucna se počítá s rozšířením nabídky také pro soukromé zákazníky. Předpokládá se její aktivní využívání ve volném čase majitelů elektromobilů, protože mobilní zařízení lze snadno a rychle přistavit kamkoli, například k restauraci nebo sportovišti.

Cílem společnosti Škoda Auto Digilab je vyvíjet služby zaměřené na zákazníka s vysokou přidanou hodnotou. Škoda Auto DigiLab teď novou službu bude ověřovat v provozu. Z nasbíraných zkušeností bude následně čerpat při rozvoji celé palety služeb mobility ve větším měřítku, včetně různých konceptů mobilního nabíjení v souladu se Strategií 2025 Škoda Auto.

tisková zpráva



96 komentářů u “Škoda E-Mona: nová služba mobilního nabíjení elektromobilů”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Skoda PENEZ! Mozna by mohli udelat prirucni cisternu na
    Skoda PENEZ! Mozna by mohli udelat prirucni cisternu na tankovani.. inzenyri z MB – tywle to je material – se divim, ze nakej zoufalec – ano TY – zoufalec co jezdi v Ochcaavii nevidi to, ze auto nedela volant a 4 kola!!! Je to sht! Kazda kara od roku 1980 z dilny v MB je sht!!


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Automobilka bez jediného elektromobilu v dnešnej dobe a
    Automobilka bez jediného elektromobilu v dnešnej dobe a majú iba plno debilných nápadov – to nevyzerá s tou škodofkou dobre :((
    Ale musím uznať, že toto je zatiaľ najväčšia 3,14čovina akú za posledné obdobie vymysleli.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    A když bude pilot dostatečně namakaný, může tankovat za
    A když bude pilot dostatečně namakaný, může tankovat za jízdy 🙂
    No to je píčovina. Pro každodenní použití je to nesmysl.
    Jako nouzovka, když řidič špatně odhadne situaci a zůstane viset je spousta méně debilních možností.

  4. Myslím, že mnohem zajímavější, užitečnější,
    Myslím, že mnohem zajímavější, užitečnější, levnější a důvěryhodnější by bylo, kdyby Škoda uměla svými BEV nabíjet jiná BEV. Taková servisní nebo-li bratrská pomoc.
    To mi dává mnohem větší smysl, než rikša jedoucí po dálnici 🙂


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Toto, co říkáte, by mohlo být celkově standardem všech
      Toto, co říkáte, by mohlo být celkově standardem všech nových EV, aby dokázali nejen přijímat elektřinu (input), ale zároveň i poskytovat svou elektřinu (output).

      Něco, co jsem zahlédl u i3, že v kufru měli zásuvku, nevím, jestli to mysleli vážně nebo to byl jen testovací kousek, ale určitě by tohle stačilo dát automaticky do kufru každého BEV a máme najednou i zásobárnu elektrické energie pro jakékoli účely

  5. Myslíte, že ve Škodovce už vědí, že dnešní EV ujedou
    Myslíte, že ve Škodovce už vědí, že dnešní EV ujedou i víc než 30 kilometrů ???
    Že není nutné nabíjet během každého oběda nebo při návštěvě pošty ???
    Myslím, že si právě uřízli veeelkou ostudu.
    Možná by takovejhle trakař našel využití někde v továrnách nebo podobných provozech, možná při přírodních katastrofách, ale snažit se to uvést do života v autodopravě – ACH JO.


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Proč už takto nikdo nevozí kanystry s benzínem k autům,
    Proč už takto nikdo nevozí kanystry s benzínem k autům, které nikdo nemá čas dovézt na benzínku a natankovat?
    Asi proto, že je to blbost s elektrikou ještě větší než s benzínem.
    Elektrika je všude proč ji vozit na kole? To benzín neteče z každého kohoutku a přesto to nikdo nedělá.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No asi je pri vybiti jednudussi zavolat riksu, nez obihat domy
      No asi je pri vybiti jednudussi zavolat riksu, nez obihat domy v okoli (pokud jsou) a zjistovat u mistnich, jestli mi dovoli si k nim pichnout prodluzku…


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          A mozna vas prekvapi, ze nektere EV nemaji odtah v cene 😀
          A mozna vas prekvapi, ze nektere EV nemaji odtah v cene 😀


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jinak pro mě je na této zprávě nejvíc zajímavé, že si
    Jinak pro mě je na této zprávě nejvíc zajímavé, že si Škoda DigiLab nedokázal oficiálně sehnat to nově vyvinuté nákladní elektrokolo od VW.

    1. I hloupá reklama je reklama. Reklama, kterou si přečte
      I hloupá reklama je reklama. Reklama, kterou si přečte každý, i když bude úplně hloupá.
      Splnilo to účel. Novinář má o čem psát, čtenáři mají o čem přemýšlet a název Škoda tam nakdete minimálně 21 krát. Všiml jste si toho?

        1. Omyl. Budete vědět, že zrovna ta Škoda něco pro
          Omyl. Budete vědět, že zrovna ta Škoda něco pro elektromobil vymyslela. Utkvěla Vám to spojení Škoda a elektřina….. jo vždyť ja jsem před lety něco takového viděl. Sice to byla blbost, ale pamatuji si to.
          My zíráme, vy zíráte, Vizír.
          ČÍM JE BÍLÁ BĚLEJŠÍ, TÍM JE PRÁDLO ČISTĚJŠÍ! – LANZA BÍLÁ.
          Taky blbé, ale pamatujeme si to všichni.
          A já si úplně stejně vzpomínám na epizodu TopGearu kdy Jeremy Clarkson připojil Teslu Roadster k malé větrné elektrárně. Udělal v tu chvíli ze sebe idiota a Tesle reklamu. Každý člověk ví, že takhle nefunguje žádný spotřebič na elektřinu.
          I blbá reklama je reklama.
          A podle počtu komentářů lze usoudit, že se to ujalo. 🙂


  8. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Úžasné, naprosto geniální! To je jako bychom nechali po
    Úžasné, naprosto geniální! To je jako bychom nechali po ulici jezdit někoho na kole a ten prodával kanystry s benzínem a naftou. Takový potulný fuel boy. Pokud toto zařízení je skutečně potřebné, pak elektromobilita je nepoužitelná. To je můj závěr.


  9. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Třeba se naprosto pletu…, ale tohle je v dnešní době
    Třeba se naprosto pletu…, ale tohle je v dnešní době taková nepraktická blbost, že bych jí čekal tak maximálně od žáků prvního stupně základní školy…


  10. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    tyoe to je kzblití šáde výzkum a vývoj… max na apríla
    tyoe to je kzblití šáde výzkum a vývoj… max na apríla by se to ještě dalo…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Zdroj?
      A co současní majitelé tesel? Budou mít nějakou

      Zdroj?

      A co současní majitelé tesel? Budou mít nějakou náhradu nebo bude mít stojan dva kabely?


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Hmmm. Možná by to chtělo si něco o evoluci Menn2 na CCS
      Hmmm. Možná by to chtělo si něco o evoluci Menn2 na CCS nastudovat …


  11. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Německá mini automobilka Sono Motors má už v provozu malý
    Německá mini automobilka Sono Motors má už v provozu malý elektromobil, který má vepředu zásuvku na nabíjení a vedle ní i vybíjení.EV Sono Sion může k prázdnému EV kolegovi přijet a svoji energii mu ,,přelít“.Umí to i nové Nissany, bohužel ne u nás. My na severní Moravě máme Petra Doležela, který to ve svém elektroPeugeotu má taky.Pobavilo mě, že když ke mě přijel a nabíjeli jsme u cesty z jeho auta mého Nissana, automaticky mi palubní počítač zaznamenal souřadnice místa nabíjení,jako nové nabíjecí místo. Petr za sebou nemá tým výzkumníků a zahraniční kapitál.Možná si to měl nechat patentovat. Zdá se mi, že Škodovka zase objevila Ameriku.Proč se pořád vymýšlí vymyšlené? Milan

    1. Proč? Nic to nestojí a marketing má zase měsíc o čem
      Proč? Nic to nestojí a marketing má zase měsíc o čem psát, dělat tiskovky, seznamovací akce, předváděčky, pak se to dá postavit do muzea Škodofky, prostě za jedny peníze spousta muziky 🙂

      P.S. Samozřejmě elektromobilistům je to na dvě věci, ale o to nešlo.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      no mě to jako špatný nápad nepřipadá, baterie na
      no mě to jako špatný nápad nepřipadá, baterie na dvoukoláku je vtipná, to jo, ale jde jen o začátek a testování, dokážu si představit kuryra a nějaké mikrovozítko, které bude umět baterii položit k autu, kurýr připojí kabel a odjede, cestou zpět nabere někde prázdnou baterii, majitel auta jen zmáčkne tlačítko před odchodem z auta, a to auto vše automaticky zařídí, odešle polohu a spz, před odjezdem se jen odpojí kabel, jen nevím jak by toto u nás dlouho fungovalo, když se tu kradou i poklopy od kanálů 😀


    3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      1* přesně tak! ta šádekárka je leda tak urážka
      1* přesně tak! ta šádekárka je leda tak urážka elektromobility. školí mladý jak dělat že se dělá


    4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      a jak to bylo složité, umí taky přidat nějaké baterie
      a jak to bylo složité, umí taky přidat nějaké baterie aby se zvýčila kapacita. Mám tu asi 24kW akupaky, tak bych alespon 1/4 přidal. Nissan NV of E-Wolf se nám nějak nedaří zprovoznit, tak jej asi rozpodám na ND


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        * a je na to potřeba zvláštní řidičské oprávnění?
        *

        * a je na to potřeba zvláštní řidičské oprávnění?
        * potřebuje to technickou?
        * a co spzetky
        * není ta metráková šádekraksna krapat nebezpečná až se to rozjede zkopce :))
        * doháje a co déšť? nejede vo ty přepánený baterky, ale o toho napálenýho pikolíka za řidítkama, ten si dá za ty šádeprachy :)))


  12. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jelikož častěji úplně dojde baterka v zimě, tak měli
    Jelikož častěji úplně dojde baterka v zimě, tak měli použít spíš Citigo bez zadních sedaček, to těch pár hodin nabíjení taky skoro všude zaparkuje napříč.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        jo šáderikša je další v pořadí :DD
        ŠÁDE = SIMPLY

        jo šáderikša je další v pořadí :DD

        ŠÁDE = SIMPLY NEVER :))))))))))))))))))))

    1. Vlastně je to jen pixla, ve které jsou nasázené
      Vlastně je to jen pixla, ve které jsou nasázené jednotlivé moduly v úhledných plastových obalech. Lze je snadno vypojit a dosadit nový. Takže někde v centrále může být sklad takových nabitých modulů, které vždycky po příjezdu obsluha jen vymění v každé pixle. Obrázek jsme doplnili do článku.


  13. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Vtipný, tuhle jsem to zahlédl v Karlíně a přemejšlel, co
    Vtipný, tuhle jsem to zahlédl v Karlíně a přemejšlel, co to týpek veze na dvoukoláku 🙂 A rozhodně k dvoukoláku přidaná hodnota je vysoká o tom není pochyb. Doba nabíjení 4h nic moc, cekal bych z baterky do baterky jinou rychlost. Aby to bylo zajímavé museli by se dostat s cenou někam k rychlonabíjení. Vypadá to jako pakárna, ale rychlost budování infrastruktury je taková, že si dokážu představit její místo na trhu.

  14. Apríl od škodovky v listopadu? Tohle snad nemohou myslet
    Apríl od škodovky v listopadu? Tohle snad nemohou myslet vážně.
    Mám takový dojem že se inspirovali někde v Afrických zemích kde je málo benzinek a převáží tak benzín v plastových nádobách na kole, nebo za tažným zvířetem. Tohle už není krok zpět ale rovnou popoběhnutí.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No tak u spalovaku staci kdyz dojede borec s kanistrem, u
      No tak u spalovaku staci kdyz dojede borec s kanistrem, u elektriky to holt je treba resit jinak 😀


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Přesně, úplně přesně stejný příspěvek jsem chtěl
      Přesně, úplně přesně stejný příspěvek jsem chtěl napsat.


  15. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Mám lepší nápad. Spousta lidí je ochotno platit za to,
    Mám lepší nápad. Spousta lidí je ochotno platit za to, aby se mohli projet na rotopedu popřípadě se proběhnout na pásu, nebo zvedat činku. Přitom stačí, aby na zavolání přijeli 2-3 takoví a 2 hodiny cvičili. Dojezd k nejbližší dobíjecí stanici tím bude zaručen. A ti blázní namísto toho aby platili dostanou ještě zaplaceno.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      No bezny cyklista ma v nohach vykon kolem 200W, mam obavu, ze
      No bezny cyklista ma v nohach vykon kolem 200W, mam obavu, ze abyste neco nabil tak budete potrebovat celou staj 😀


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        200W krát 3 blázni krát 2 hodiny a máme 1,2kWh. Na to
        200W krát 3 blázni krát 2 hodiny a máme 1,2kWh. Na to ujedete 5 kilometrů, takže v Praze k nějaké nabíječce zcela určitě.


  16. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Super, taková mini power banka pro auta 🙂 Zajímavé je
    Super, taková mini power banka pro auta 🙂 Zajímavé je nasazení v Praze ve městě… tam jsou snad všude zásuvky, ne? Teda alespoň majitelé EV říkají, že EV jde nabít všude, kde je zásuvka. Přijde mi to jako blbost, ale tak když to někdo zaplatí a není to z našich daní, budiž.

    1. Mně už v souvislosti s nápady Škodofky na poli
      Mně už v souvislosti s nápady Škodofky na poli elektromobility, protože reálně mají kulové, dochází jak zásoba slušných dehonestujících slov, tak těch neslušných.
      Automobilka s největším zásahem na trhu, která může nechat 20 lidí denně kontaktovat svá stávající zákazníky s nabídkou instalace nabíjecí zásuvky na jejich parkoviště, vymyslela baterku na dvoukoláku zapojenou za bicyklem, kterou cyklista svalovec bude vozit k vybitému elektromobilu. V Praze, protože Praha je svět. To nevymyslíš….


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Zajímavé …. a kde se dá zjistit to číslo, kam se může
        Zajímavé …. a kde se dá zjistit to číslo, kam se může zavolat?


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Nee, ještě jsem tam nevolal, jen jsem si dal do telefonního
                Nee, ještě jsem tam nevolal, jen jsem si dal do telefonního seznamu to číslo pro případ potřeby…. Přiznám se, že jsem nepředpokládal, že bych měl ověřovat, zda je poskytnuté číslo správné…. Měl bych?

                1. Byl to vtip… jsou to Bohnice :-)))
                  Byl to vtip… jsou to Bohnice :-)))


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  🙂
                  🙂

Napsat komentář