Škoda a Leo Express spojují své služby carsharingu

Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.

Platforma pro sdílení aut HoppyGo fúzuje s jinou carsharingovou službou SmileCar od Leo Expressu. Vzniká tak nová možnost propojení půjčování aut s autobusovou a železniční dopravou.

Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.
foto: Škoda

Zákazníci budou moci veškeré nabídky uceleného konceptu mobility objednávat a vyúčtovávat prostřednictvím jediné mobilní aplikace. Díky společnému podniku se HoppyGo stává jednou z největších platforem v České republice.

A protože je HoppyGo i nadále značkou Škoda Auto DigiLabu, stává se DigiLab současně jedním z největších poskytovatelů peer-to-peer carsharingu v České republice. Škoda tak učinila další krok na cestě od čistě tradičního výrobce automobilů k poskytovateli služeb mobility.

„Škoda chápe mobilitu jako ucelený systém, sestávající z vozidel a služeb. Škoda Auto DigiLab tento koncept důsledně realizuje, vznikají v něm nejrůznější nové obchodní modely,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer české automobilky.

„Nový společný podnik Škoda Auto DigiLabu přitom v praxi realizuje dva důležité prvky: sdílenou ekonomiku a multimodální mobilitu s propojením více druhů dopravy,“ řekl Wehner při prezentaci společného podniku v Praze.

Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu, zdůrazňuje: „Peer-to-peer carsharing je jedním z nejdůležitějších trendů mobility. Se společným podnikem HoppyGo tento koncept rozšiřujeme o multimodální dopravu. HoppyGo je důležitým krokem v dalším vývoji komplexních služeb mobility.“

„Náš společný projekt nabízí řešení všech dnešních problémů s dopravou, ať už s její udržitelností, infrastrukturálními omezeními ve městech a na silnicích, či problémů s dopravní obslužností. Naším cílem je, aby byl carsharing od HoppyGo dostupný v celém regionu střední Evropy a zejména tam, kde již staví vlaky a autobusy Leo Express,“ uvádí CEO společnosti Leo Express, Peter Köhler.

Škoda Auto dnes nový společný podnik představila při zahájení akce ,Smart Mobility Hackathon‘ v Praze. Při této soutěži, kterou Škoda Auto DigiLab podporuje z pozice partnera a spoluorganizátora, zúčastněné týmy navrhují a vyvíjejí projekty individuální mobility budoucnosti.

Škoda Auto DigiLab nejprve etabloval HoppyGo v Praze. Majitelé aut, kteří chtějí své vozy pronajímat, a zájemci o tuto službu se velice rychle a jednoduše vzájemně najdou pomocí aplikace v chytrém telefonu. Do poolu vozidel patří vedle různých modelů značky Škoda i vozy jiných značek.

Zapojení železniční a dálkové autobusové dopravy a integrace platformy „SmileCar“ nyní nabídku povyšuje na novou úroveň: v budoucnu mohou uživatelé HoppyGo od své aplikace dostávat i návrhy na multimodální kombinace svých cest, tedy kombinace několika dopravních prostředků.

V návaznosti na dálkové autobusové a vlakové spoje si lze v cílové destinaci jednoduše pronajmout soukromé auto. Stále více uživatelů HoppyGo proto své vozy přistavuje do blízkosti zastávek dálkových autobusů nebo nádraží.

Díky společnému podniku je nyní k dispozici více než 750 automobilů – s rostoucí tendencí. Nabídka carsharingu se zaměřuje zejména na mladé uživatele, pro které význam vlastnictví osobního vozu ustupuje do pozadí.

Atraktivní je tato nabídka i pro lidi, kteří se vlastnictví vozu nechtějí vzdát a současně jsou otevřeni nových konceptům mobility. Škoda Auto DigiLab spojuje schopnost inovovat a kompetenci digitálního vývoje Digitalizace a konektivita jsou dva důležité pilíře Strategie Škoda 2025.

S tímto programem budoucnosti se společnost Škoda Auto připravuje na budoucí změny ve společnosti a v automobilovém průmyslu. Škoda Auto DigiLab přitom slouží jako centrální vývojová dílna nových digitálních řešení, služeb a technologií. HoppyGo je stejně jako Škoda Auto DigiLab inovativním startupem.

Myšlenkový inkubátor značky Škoda chápe sám sebe jako součást startupové scény a neustále hledá nové možnosti spolupráce s jinými kreativními subjekty v oboru informačních technologií.

tisková zpráva



36 komentářů u “Škoda a Leo Express spojují své služby carsharingu”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Královéhradecko, Trutnov – Na podzim letošního roku
    Královéhradecko, Trutnov – Na podzim letošního roku začnou jezdit lidé v Trutnově a Vrchlabí městskou hromadnou dopravou v elektrobusech

    rychnovsky.denik.cz/z-regionu/elektrobusy-letos-zaplni-trutnov-a-vrchlabi-mhd-bude-ekologictejsi-20180406.html


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x
      4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x osmnáctimetrových kloubových na a v Poříčí v blízkosti elektrárny ČEZ speciální zastřešené dobíjecí depo


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu
            Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu Evropy

            auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/toxicke-cesko-v-nelichotivem-zebricku-jsme-na-chvostu-evropy.html


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U
              Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U :)))))

              kcc-hho.webnode.cz/business/norway/


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě
    v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě emigrovat z prasopsích Czech může chlemtat čistou Schade Bunzlau 😉

    stream.cz/adost/10024017-zazracna-voda-bez-jakekoliv-chemie


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče
        v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče do hradce je z ní chlorovaná břečka 😉 jen jesis v bolce nekoštoval z plastových nebo olovnených trubek 😉


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? 🙂
      je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? 🙂

      1. Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To
        Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To je podle vkusu a velikosti každé země (někde je lidí dost), záleží jste-li politikem v Itálii (Francii) nebo v Číně.

        Politikům se určitě nenadává, to děláme jen my v ČR. Ale měli bychom z demokracií i nedemokracií přijmout některé zavedené postupy, protože čeho je moc, toho je příliš. Viz https://ekonomika.idnes.cz/it-smlouvy-ministerstvo-prace-nku-michaela-marksova-pc8-/ekonomika.aspx?c=A180408_202621_ekonomika_amu zářez 1,3 mld. Marksová-Tominová (ČSSD) a k tomu nacházeč nevyužitých 170 miliard, současně pátým rokem neustálý schodkový politik s mínusovými státními rozpočty a také její bývalý koaliční kolega Babiš (ANO 2011). Chápu jeho ctitele, on se nám tam chudáček od těch zlých jen nakazil a všeci kradnů https://ekonomika.idnes.cz/jizdne-slevy-duchodci-seniori-studenti-andrej-babis-vlada-rozpocet-penize-vydaje-gg7-/ekonomika.aspx?c=A180409_105020_ekonomika_ane. Ach jo.


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém
    Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém Massterly

    svethardware.cz/norove-vyviji-autonomni-lodni-dopravni-system-massterly/46387

    youtube.com/watch?v=EF_wc1OmooE


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové
      Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové 1***
      Konečně nějaká pořádná zpráva ftěhlech hybridích ŠÁDE PR SRAčkách 😉

    1. Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla
      Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla zvládnutelná/ ekonomicky únosná v malosériové výrobě (rozuměj na koleni). Typicky ty čínské(ale jinak relativně kvalitní) motory v kolech tak nejsou vůbec žádná výhoda (rozuměj jsou s tím jenom problémy ve srovnání se standardní koncepcí s jednorychlostní převodovkou s mech. diferenciálem) ale je to relativně levné řešení, pokud jich chcete odebírát jen pár desítek až stovek kusů a především nepotřebujete tu mechanickou převodovku, jejíž malosériová výroba je finančně neřešitelný problém.

      U baterie platí to samé, patrně jsou použity prizmatické články se šroubovacímí vývody, tedy řešení které je opět smontovatelné s minimem strojního vybavení. Navíc to vozidlo je ve vyýjoji již nějaký tne pátek a před cca 3lety 21kWh baterie byla u takto lehkého vozu naprosto konkurenceschopná.

        1. Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především
          Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především posádka vozidla.

          Obecně řečeno, těch nevýhod motorů v kolech při součesném stavu poznání je tak moc, že je nikdo v sérivém voze nepoužívá a používat nebude minimálně příštích 10let. Dovolil bych si u motorů v kolech použít analogii k vodíku a jeden citát: „Je to technologie budoucnosti a tou nejspíš i zůstane…“


        2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Pěknej rozbor „wheel hub
          Pěknej rozbor „wheel hub motors“:

          elektromobilitaet.fraunhofer.de/content/dam/elektromobilitaet/de/documents/fsem_ii/CTi%202011%20Session%20B2%20-%20Product%20development%20%20testing%20requirements%20for%20electric%20wheel%20hub%20motors%20(Johannes%20K%C3%A4sgen%20LBF).pdf


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho
      holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho století dostane naprdel neboj, jeden z důvodů proč mladý lidi nepotřebují smradlavý auto 😉

    2. Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude
      Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude je soudit za to že jejich produkty nemaj štítky s upozorněním, že jejich spalování může způsobit rakovinu a smrt. To je poprvý co mě tedle týpek začal víc zajímat :))))

      Schwarzenegger says he wants to sue global oil companies for first-degree murder
      https://www.cnbc.com/2018/03/13/schwarzenegger-says-he-wants-to-sue-global-oil-companies-for-first-degree-murder.html


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Víte jak je to se ŠKODA doopravdy??
    Víte jak je to se ŠKODA doopravdy?? :))))))))))))))))))))

    youtube.com/watch?time_continue=31&v=9keB8luTHRo


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/
      facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a
    99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a JE TO TAK SPRÁVNĚ :)))) hele trapná masírka komečních prsat na socku aby z ní vysáli víc a víc prachů na další gumy :)))

    tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/prezouvani-pneumatik-zajem-roste-ceny-se-zvysily_474693.html

  6. Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu
    Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu přes platformu Smile Car, získám propojením s HoppyGo více potencionálních půjčovatelů. Zatím to po půl roce od registrace a nabízení vyneslo necelé 2 stovky za zrušenou rezervaci vozu. Což je tedy bída. A ještě několik popletů, kteří si zapomněli odškrtnout ve výběru aut filtr Město. Pak v Praze nebo v Liberci poptávali do pár hodin auto, právě stojící v Ostravě. Ovšem to se stává i v lepších rodinách 🙂


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    ČEZ zdraží od června elektřinu pro
    ČEZ zdraží od června elektřinu pro domácnosti

    ekonomika.idnes.cz/cez-elektrina-zdrazeni-domacnosti-odber-zakaznici-ceny-pit-/ekonomika.aspx?c=A180406_140437_ekonomika_ane


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a
      Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a platím vt i nt 600,- za 1MWh plus ty další obrovské nutné natvrdo dané berně.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani
      Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani nevyrábí žádný model k půjčování alespoň trochu přizpůsobený, na rozdíl od třeba TM3.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s
        Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s naprosto jednoduchou úpravou.

Napsat komentář