Smart ED půjde do výroby i do Ameriky

elektromobil Smart ForTwo (Smart ED)

Daimler na Detroitském autosalonu znovu předvedl svůj Smart ForTwo vybavený elektrickým pohonem, který označuje jako Smart ED (Electric Drive). Opět šlo pouze o prototyp, nicméně automobilka řekla, že do výroby půjde už koncem roku 2009 a posléze se začne prodávat také v USA. V Londýně už testování malého městského vozu probíhá od roku 2007, aktuálně také v Berlíně v programu e-mobility a v budoucnu například v Itálii (ve spolupráci s energetickou společností Enel). Smart ED je vybaven lithium-iontovými bateriemi, pochlubí se výkonem 41 koní a maximální rychlostí 112 km/h a dojezdem 116 km.

elektromobil Smart ForTwo (Smart ED)
elektromobil Smart ForTwo (Smart ED)
elektromobil Smart ForTwo (Smart ED)

autobloggreen, foto: Daimler



6 komentářů u “Smart ED půjde do výroby i do Ameriky”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Pane Horčík, nemáte
    Pane Horčík, nemáte nějaké novější informace o tříkolce AIRPod od MDI. V článku (zde na Hybridu) z října r.2008 bylo uvedeno, že bude na Novém Zélandu k dispozici k pronajmutí už od konce r. 2008? Děkuji.

    1. docela nedávno měli
      docela nedávno měli možnost se vozítkem AirPod svézt američtí novináři, dojmy najdete například na blogu green car advisor. Stručně – vozítka jsou hlučná, trochu hází a je třeba si na ně zvykat. MDI nyní tvrdí, že do prodeje půjdou v březnu či dubnu letošního roku asi za 8300 dolarů a využijí se například na letišti Charlese De Gaulla v Paříži nebo na letišti v Amsterodamu


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ja jen porad nechapu ten
    Ja jen porad nechapu ten efekt, kdyz pojedu autem, ktere ma pouze elektricky pohon … Stejne se ta enrgie nekde musi vyrobit a vzniknou emise. Podle me ma smysl Hybrid klasicky pohon (benzin/nafta) a elektromotor s rekuperaci, tam je ten posun v pred, Dokazeme vyuzit energii, kterou jsme driv neumeli.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To, že nechápete výhody
      To, že nechápete výhody neznamená, že žádné nejsou.
      Stačí se jen trochu porozhlednout po netu….


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Benzin, ale take netece v
      Benzin, ale take netece v potoce! Tak pocitejte se mnou> 1.Musite vytezit ropu 2.musite ropu prevest i tisice km 3.ropu musite v rafinerii premenit na naftu, benzin, LPG atd. 4.benzin musite prevest do cerpacich stanic 5.benzin na cerpacich stanicich musite nacerpat do nadrze. A ted mi reknete co je jednoduzsi? Co je podle vas mene narocne na spotrebovanou energii? Jasne ze vyrobit elektrinu!!!

Napsat komentář