
Francie a Německo chtějí společně podpořit výrobu baterií
Těžiště světového elektromobilního průmyslu je dnes jednoznačně v Asii a částečně v USA. Evropa stojí na okraji. Změnit to chtějí Francie a Německo.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda
Těžiště světového elektromobilního průmyslu je dnes jednoznačně v Asii a částečně v USA. Evropa stojí na okraji. Změnit to chtějí Francie a Německo.
Volkswagen se připravuje na velkolepé uvedení prvního vozu z řady elektromobilů ID. Ty jsou postaveny na nové platformě MEB vyvinuté speciálně pro elektromobilitu.
Salvu Tesla novinek z posledních dní doplňují dvě jednohubky: zvýšení výkonu nabíjecích stanic Tesla Supercharger v2 až na 150 kW a snaha o „milionovou baterii“.
Elon Musk, šéf Tesly, aktuálně na Twitteru prohlásil, že pohonná jednotka elektromobilu Tesla Model 3 je navržena pro 1,6 milionu km. Baterie dokonce pro 480 až 800 tisíc.
Ve včerejším obsáhlém článku jsme nakousli problematiku průtokových redox flow baterií a jejich vývoje. Dnes přinášíme dokončení článku.
Volkswagen si vybral dlouhodobého dodavatele lithia pro baterie do svých elektromobilů. Bude jím čínská společnost Ganfeng Lithium, která už dodává například i automobilce Tesla.
Skandinávská společnost Northvolt, kterou vedou bývalí vysocí manažeři Tesly, chce v Evropě vybudovat velkou baterkárnu. Nutně tedy musí spolupracovat s Volkswagenem, což už se děje.