
Štítek: Čína




Čínské elektrické taxi v New Yorku
Čínský automobilový gigant BYD se snaží prorazit do mekky automobilismu – Spojených států. Jednou z prvních vlašťovek je New York, kde bylo zaregistrováno první elektrické taxi BYD e6 ve Spojených státech.


Tesla spouští čínský web, pokryje sedm evropských zemí a má skvělou značku
Celosvětová expanze americké automobilky Tesla Motors je v plném proudu. Nejen, že se aktuálně pere o cenu Auto roku 2014 a příští rok rozšíří kapacity o 35 000 aut. Navíc pilně buduje rychlodobíjecí stanice Supercharger v USA i Evropě. Díky tomu všemu patří značka Tesla mezi aktuálně nejtrendovější.



Toyota bude vyrábět akumulátory pro hybridní automobily v Číně
Společnost Toyota oznámila, že firmy Toyota, Changshu Sinogy Venture Capital Co., Primearth EV Energy Co., Ltd. a Toyota Motor (China) Investment Co., Ltd. založily 12. listopadu společný podnik typu joint-venture na výrobu akumulátorů pro vozy s hybridním pohonem. Čína je pro japonskou automobilku stále důležitějším trhem.


Tesla jde do Číny; jmenuje se tam Tuosule
Čínští zákazníci si už nějakou chvíli mohou objednávat elektromobily Tesla Model S. Tamní zastoupení automobilky Tesla již přijímá rezervace. V Číně se automobilka přejmenovala na „Tuosule“, mimo jiné proto, že „Tesla“ si předtím zaregistroval někdo, kdo za značku požaduje $32 mil.



Tesla má problém: v Číně si název automobilky zaregistroval někdo jiný a chce výkupné
Americká automobilka Tesla Motors má problém. Připravuje se na velkou expanzi do Číny. Jenže více než miliardová země je doslova jiný svět. A nelítostné prostředí byznysu vyžaduje pořádné ostruhy. Jeden tamní “podnikatel” si v předstihu zaregistroval obchodní značku “Tesla Motors” a chce za ni $32,6 mil.

Fisker se vrací; o značku bojují Bob Lutz i původní zakladatel firmy
Automobilka Fisker Automotive je největší investiční debakl americké vlády posledních let. Už měsíce kolují éterem spekulace, že zájem o koupi krachujícího výrobce plug-in hybridu Fisker Karma mají Číňané. Dnes je jasné, že nejen oni. Firmu chce totiž údajně koupit zpět i původní zakladatel Henrik Fisker!