Ford jak funguje plug-in hybrid

Ford vysvětluje rozdíl mezi hybridy, auty do zásuvky a elektromobily

to mají jednoduché – stačí jim vysvětlit zákazníkům co je to E-REV neboi plug-n hybrid. A pak jim vnutit svůj . Ještě jednodušší práci má , který nabízí čistý elektromobil . Jenže Ford už dnes nabízí hybridy jako , brzy chce nabídnout a také . A tyhle pojmy je třeba potenciálním zákazníkům vysvělit.   

Chevrolet Volt

Chevrolet Volt – je to opravdu sériový hybrid?

Automobilka několik let nepřetržitě opakovala, že očekávaná „revoluce“ v podobě automobilu bude etalonem současné technologie. Mělo jít o sériový hybrid, tedy , kterému benzinový motor slouží pouze jako generátor elektřiny pro a nabíjení baterií. Ukazuje se ale, že v případě to nakonec tak jednoduché nebude.   

Peugeot 3008 Hybrid4

Peugeot 3008 Hybrid4 (2012)

V roce Peugeot uvedl na trh v  světově první diesel hybrid. Vůz Peugeot 3008 HYbrid4 chce zaujmout a získat zákazníky, kteří nehledají jen ekologicky zodpovědná řešení a technologické novinky, ale také skutečnou radost z řízení automobilu. Technologie HYbrid4 spočívá ve využití zkušeností inženýrů značky Peugeot v oblastech spalovacích motorů, elektrických motorů, systému Stop & Start druhé generace a elektronicky řízených sekvenčních převodovek.

Lexus CT 200h

Lexus CT 200h (2011)

Na se v roce 2010 představí plejáda nových modelů aut s . Jedním z nich je i Lexus CT 200h, který půjde do prodeje v  na konci 1. čtvrtletí 2011. První plně hybridní „kombi“ se řadí do kategorie luxusních aut nižší střední třídy. Pohon Lexus Hybrid Drive v modelu CT 200h spojuje zážehový motor 1.8 l a výkonný , díky čemuž dosahuje dynamických parametrů, které staví tento do středu dané kategorie. Čistě na elektřinu ujede až 2 km max. rychlostí 50 km/h, k dispozici jsou tři módy jízdy podobně jako u modelu .

Toyota Auris HSD

Toyota Auris HSD (2011)

Rodina značky se aktuálně rozrostla o nový model . Třípísmenná zkratka odkazuje k pohonnému systému Hybrid Synergy Drive, tedy stejnému, jaký využívá třeba . Rodinný hatchback nabízí pohodlí, praktičnost, tichý a úsporný chod a je dostupný v pětidveřovém provedení. Protože jde i plný hybrid, až dva kilometry ujede hybridní Auris čistě na elektřinu max. rychlostí 50 km/h. Kdispozici jsou tři módy jízdy – Eco, Power a EV.