Test: Fiat Multipla

Test: Fiat Multipla Natural Power na CNG (1. díl)

Jaro je v plném proudu a s krásným počasím přichází také období . Vyslyšeli jsme tedy přání mnohých z vás a zaměřili se na . Jako první přišlo na řadu prostorné MPV od Fiatu a již v úvodu můžeme prozradit, že nás zejména provozní náklady příjemně překvapily. Zajímá vás, jak si vedla na téměř 800 kilometrů trasy? pokračování

Opel Meriva 2011

Ženevský autosalon: jedinečný Opel Meriva 2011 se blíží

Opel představil nový model svého mini MPV založeného na staré dobré Corse už během autosalonu Ženeva 2008. Nová Meriva byla výjimečná tím, že se její zadní dveře otvíraly opačně. OK, proč ne, je to jen studie. Jenže americkými menédžery okopávaná automobilka teď ukazuje, že má odvahu přenést tuto neobvyklou vlastnost až do produkční verze! pokračování…

Opel Meriva 2011 Opel Meriva 2011 Opel Meriva 2011
BYD E6

BYD E6 – změní elektromobil z Číny pravidla hry?

Čína, jejíž ekonomika, téměř nezasažena krizí, i nadále alespoň papírově roste meziročně o jednotky procent, představuje podle většiny analytiků budoucí ekonomickou velmoc.  

galerie: BYD E6
BYD E6 BYD E6 BYD E6

Jak je patrné z v posledních letech zřejmého důrazu na obnovitelné zdroje energie, Říše Středu si je vědoma své úlohy v regionu a připravuje se na ni. Kromě jiného i v oblasti osobní dopravy, kde chce sehrát vůdčí roli v oblasti alternativních pohonů.

Toyota potvrdila nové modely Priusu

Britský magazín Autocar dělá zase trochu jasno v budoucnosti značky Toyota Prius. Už déle probíhaly spekulace, že by Toyota mohla vytvořit nějakou novou „pod-značku“ pro tyto své velmi oblíbené hybridní automobily. Ředitel britské pobočky automobilky, Miguel Fonseca, však tyto spekuace vyvrátil, stejně jako už dříve Irv Miller na Open Road blogu. Fonseca však zároveň potvrdil, že se objeví nové modely Priusu – minimálně prý hybridní MPV. Všechny nové typy vozů se samozřejmě pochlubí už třetí generací hybridního pohonu Hybrid Synergy Drive. Třetí generace samotné Toyoty Prius se objeví v lednu na autosalonu v Detroitu. Do prodeje půjde koncem roku 2009 a zmíněné další modely údajně mají být odhaleny teprve koncem roku 2010. Fonseca také odmítl, že by nová generace Priusu mohla obsahovat lithium-iontové baterie. Přesto by spotřeba mohla činit něco kolem 3,1 l/100 km. Více ohledně vztahu Toyoty k li-ion bateriím najdete v nedávném v článku „Toyota v plug-in hybridy věří„.