
Štítek: Range Rover







Jaguar ani Land Rover si od roku 2020 jen se spalovacím motorem nekoupíte
Po švédském Volvu je britsko-indický Jaguar Land Rover dalším, kdo ohlásil, že od roku 2020 už bude vyrábět jen hybridy, plug-in hybridy a elektromobily.



Range Rover: Úspěšný konec první hybridní expedice
V srpnu letošního roku automobilka Land Rover představila hybridní vozy Range Rover a Range Rover Sport. Téměř okamžitě se pak trojice hybridních Range Roverů vydala na 16 853 kilometrů dlouhou cestu napříč Evropou a Asií.


Range Rover plug-in hybrid potvrzen
Britská automobilka Jaguar Land Rover, toho času v rukou indického koncernu Tata Motors miliardáře Ratana Taty, potvrdila, že chystá plug-in hybrid značky Range Rover. Prozatím není zcela jasné kdy se objeví na trhu, nicméně očekává se, že mezi lety 2015–2020.

Land Rover v Ženevě představí Range_e plug-in diesel hybrid
Autosalon Ženeva už klepe na dveře a automobilky se předhánějí v novinkách. Další na řadě je Land Rover. Ten chce ve Švýcarsku ukázat své dosud nejšetrnější auto. Půjde o plug-in diesel hybrid Range_e.

Land Rover presedá na zelenú, Range Rover do zásuvky v roku 2013
Môže sa zdať, že britská automobilka Land Rover sa na poli alternatívnych pohonov, snáď iba okrem hybridného konceptu LRX, príliš neobjavuje. Minulý rok však prezradil, že má veľké plány s plug-in diesel-hybridnou verziou kultového modelu Range Rover Sport už pre rok 2012. pokračování

Jaguar chystá hybridní model XJ
Evropská investiční banka (EIB) nedávno schválila půjčku ve výši 866 milionů eur (asi 23 miliard Kč) evropským automobilkám. Peníze jsou určeny na vývoj „zelených“ automobilů. Evropská unie se tím snaží o podobnou podporu jakou automobilkám rozdává v USA nový prezident Barack Obama. První z evropských automobilek, které peníze využijí na konkrétní projekt, je Jaguar (ačkoliv dnes patří pod indickou společnost Tata Motors). Nová generace luxusního modelu Jaguar XJ už má být poháněna hybridním pohonem. Hlavním zdrojem energie budou baterie, nicméně jakmile bude jejich kapacita na nule, zapojí se do hry malý spalovací motor. Dobití baterií bude možné také skrze připojení k rozvodné síti, půjde tedy o plug-in hybrid. Spotřeba limuzíny se má pohybovat kolem 4,1 l/100 km, emise méně než 120 g/km, maximální rychlost 180 km/h. Kromě tohoto modelu chystá Jaguar/Land Rover také zmenšený hybridní Range Rover postavený na konceptu LRX a poháněný 2,0l dieselovým motorem.